Florida 1.3 nece da pali vruc na plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laki5
    CBC Član
    • 06.02.2006
    • 51
    • Kragujevac
    • citroen xsara

    Florida 1.3 nece da pali vruc na plin

    ...bio sam ubedjen da cu naci resenje (savet) za moj problem, ali nisam uspeo...zato sam otvorio novu temu i izvinjavam se ukoliko tema ipak postoji...

    Najkrace, florida 1.3 sa landi uredjajem. Motor nece da pali na plin kada je vruc. Znaci hladan pali odmah, i na benzin i na plin a kada je vruc na plin nema sanse. Tacnije, vozim auto, postigne radnu temperaturu, stanem ugasim ga i par minuta kasnije, hocu da ga ponovo startujem i on se samo javi na trenutak (manje od sekunde), zatim se ugasi i posle toga mogu da verglam pola sata i nista. Znaci moram da cekam da se ohladi (potpuno) ili da ga prebacim na benzin pa da zaverglam par puta sa pauzama, dok povuce benzin (kod mene to traje oko 2 min) i onda pali. Inace alnaser je dobar. E sad postoji sansa da u onom delicu sekunde kada se javi motor da mu dodam gas i da ga nekako prevarim pa da upali (poslo mi za rukom- nogom par puta).

    Bitna stvar. Auto bio kod mehanicara (od poverenja) pre par meseci, redovni servis (stelovanje ventila, karburatora, isparivaca...) i nakon toga motor odlicno radio do pre pet-sest dana, kada se pojavio prethodno opisan problem. Ok znam da ce sada svi reci sto ne idem kod tog majstora ponovo...i hocu ali tek za desetak dana, kada se bude vratio sa odmora.. a do tada bi voleo da cujem i jos necije misljenje, deset dana je previse da cekam bar naznaku za resenje problema.

    Hvala.
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    Da nemas viska plina pa se zagusi motor kad je na radnoj temperaturi. Kad je hladan onda sve radi kako treba jer su i povecane potrebe za gasom. Jesi menjao nesto skoro, svecice, filter vazduha?
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • Stratos
      CBC Senator XXL
      • 10.09.2008
      • 2594
      • Novi Sad

      #3
      Velika je verovatnoća da je problem upravo višak gasa u gorivoj smeši,a rešenje je štelovanje,tj zavrtanje slavine.

      Comment

      • kdi
        CBC Senator
        • 16.11.2010
        • 238
        • leskovac

        #4
        sto bi reko nas narod presisuje ti auto...kad ugasis auto plin jos par sekundi ulazi u motor a ne bi terebalo,otud problem sa paljenjem...
        a kad duze odstoji auto taj plin koji se nasao u motoru a nije trebalo tu da se nadje ispari i onda je sve ok..
        po mom misljenju imas problem sa isparivacem..(iz iskustva kazem-ne mora da znaci ali tipujem na to,mogle bi da budu razlog i jos neke sitnice)..
        pozdrav

        Comment

        • Plinadzija
          CBC Senator XXL
          • 29.07.2008
          • 1514
          • Paracin

          #5
          Probaj da palis pod punim gasom, ako pre****va upalice posle par sekundi verglanja. Sa druge strane pipni bombinu kad je auto vruc, ona bi trebalo da bude najvise mlaka, topla ali nikako vrela (al sam ovo srocio) dakle bombina, hoce da zeza tako ako je losa izolacija daje losu struju kad je vruca. Kad saberes pad napona pri verglanju, potrebu da imas dobru struju da bi palio na gas i bombinu pri kraju neces upaliti.
          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

          Comment

          • laki5
            CBC Član
            • 06.02.2006
            • 51
            • Kragujevac
            • citroen xsara

            #6
            Originally posted by kdi View Post
            sto bi reko nas narod presisuje ti auto...kad ugasis auto plin jos par sekundi ulazi u motor a ne bi terebalo,otud problem sa paljenjem...
            a kad duze odstoji auto taj plin koji se nasao u motoru a nije trebalo tu da se nadje ispari i onda je sve ok..
            po mom misljenju imas problem sa isparivacem..(iz iskustva kazem-ne mora da znaci ali tipujem na to,mogle bi da budu razlog i jos neke sitnice)..
            pozdrav
            To sam i ja pomislio, ali probao sam da palim i kada je iskljucen dovod gasa i benzina (dugme na sredini) i opet nista, ni posle verglanja od celog minuta (u par prekida). Da je pre****o, po mojoj logici, kada je iskljucen dovod gasa trebalo bi da se motor bar javi.
            Probaj da palis pod punim gasom, ako pre****va upalice posle par sekundi verglanja.
            probao sam i nista.
            Sa druge strane pipni bombinu kad je auto vruc, ona bi trebalo da bude najvise mlaka, topla ali nikako vrela (al sam ovo srocio) dakle bombina, hoce da zeza tako ako je losa izolacija daje losu struju kad je vruca.
            e ovo nisam znao, tako da nisam ni pipkao bombinu. Provericu cim budem bio u prilici, posle voznje naravno.
            Jesi menjao nesto skoro, svecice, filter vazduha?.
            Ne, ali kao sto rekoh, majstor reko pre par meseci da je sve dobro (dovoljno dobro)
            A sto pitas da li sam menjao? Mislis da sam trebao da zamenim ili...

            Comment

            • kdi
              CBC Senator
              • 16.11.2010
              • 238
              • leskovac

              #7
              sto bi rekli hrvati -u krivu si-
              ako je kvar koji mislim da jeste to nema nikakve veze sa prekidacem i polozajem prekidaca..
              moju teoriju bi mogao da proveris na sledeci nacin...
              1.auto radi na gas/plin
              2.gasis auto i neko istog momenta skida crevo za plin sa isparivaca(koje je unapred pripremljeno za skidanje)
              3.od izvora dva putica...jedan je da kad skines crevo sa isparivaca,omirises ili poslusas uvom na izlazu isparivaca gde je bilo crevo dali se cuje sustanje ili se oseca jak miris plina,ali odmah nakon gasenja auta..drugi nacin je da kad skines gore pomenuto crevo sacekas koliko bi inace cekao kad auto nece da upali to je otprilike 1 min najmanje(zavisi od duzine bakar cevi ventil-isparivac),vratis crevo nazad na isparivac i probas da upalis auto...
              objasnjenje> ako cujes sistanje ili cak vidis gas kako izlazi iz isparivaca kad odradis korak 2 zakljucak je da je isparivac crko,tj ako ides drugim puticem,ako ti auto upali normalno kad vratis crevo na isparivac zakljucak je isti..
              pozdrav

              Comment

              • laki5
                CBC Član
                • 06.02.2006
                • 51
                • Kragujevac
                • citroen xsara

                #8
                Originally posted by kdi View Post
                sto bi rekli hrvati -u krivu si-
                ako je kvar koji mislim da jeste to nema nikakve veze sa prekidacem i polozajem prekidaca..
                nije mi jasno kako nema veze sa prekidacem...ako prekidac stavim na neutralan polozaj, znaci da je ventil za gas (i benzin) zatvoren, samim tim ne moze da prolazi gas ni od isparivaca do karburatora, tj. uradio sam isto sto i ti predlazes samo na drugom mestu. Znaci auto bi trebalo da upali.
                Ok slazem se da na ovaj nacin ne mogu da proverim ispravnost isparivaca (ono sto si opisao u tri koraka), ali bi bar trenutno mogao da startujem auto.
                U svakom slucaju provericu i ipravnost isparivaca na opisan nacin. Uzgred, ako se pokaze da je crko, sta tu treba da se menja? - samo membrana ili.. i da li se to uopste isplati (Landi renco, isparivac).
                Na kraju da podsetim na sledece:
                Tacnije, vozim auto, postigne radnu temperaturu, stanem ugasim ga i par minuta kasnije, hocu da ga ponovo startujem i on se samo javi na trenutak (manje od sekunde), zatim se ugasi i posle toga mogu da verglam pola sata i nista. ..
                kako objasnjavate ovo pocetno startovanje motora? ako je vec pre****o (ima previse gasa) ne bi moglo ni ovo kratko startovanje ili opet gresim...

                Comment

                • kdi
                  CBC Senator
                  • 16.11.2010
                  • 238
                  • leskovac

                  #9
                  probaj ovo,pa se javi sa sto detaljnijim opisom pa cemo dalje..
                  da ne nagadjamo mnogo,mozda sam i ja"u krivu"...
                  pozdrav

                  Comment

                  • bukvic
                    CBC Član
                    • 04.04.2010
                    • 61
                    • sjenica

                    #10
                    Ja mislim da nisi u krivu vec da si upravu.
                    Nemozes zaustaviti curenje plina prekidacem jer to treba da ucini elektroventil i rasprsivac. Znaci uzalud je stavljat na neutralno ako mehanicki delovi elektroventila ne odradjuju posao tako da plin moze curit. Vec moras i sam mehanicki delovat kako je vec napisano odmah nakon gasenja motora skidaj crevo da se motor nebi udavio od prevelike kolicine goriva koju posle nije u stanju da zapali.
                    Isti problem sam nedavno otkrio na jugu 55 i bio je problem isparivac. Zamenjen i sad pali ko dinamit a mnogo mnogo manje trosi plina.

                    Comment

                    • kdi
                      CBC Senator
                      • 16.11.2010
                      • 238
                      • leskovac

                      #11
                      nisam mislio da nisam u pravu za nacin utvrdjivanja potencijalnog kvara i za princip funkcionisanja elektroventila i isparivaca,nego da li sam na dobrom tragu da se uopste radi o ventilu tj isparivacu...uostalom to je prvi,najlaksi,najjeftiniji korak koji treba da se odradi,kad se to eliminise AKO SE ELIMINISE onda se ide dalje..
                      pozdrav

                      Comment

                      • laki5
                        CBC Član
                        • 06.02.2006
                        • 51
                        • Kragujevac
                        • citroen xsara

                        #12
                        Originally posted by Plinadzija View Post
                        Sa druge strane pipni bombinu kad je auto vruc, ona bi trebalo da bude najvise mlaka, topla ali nikako vrela (al sam ovo srocio) dakle bombina, hoce da zeza tako ako je losa izolacija daje losu struju kad je vruca. Kad saberes pad napona pri verglanju, potrebu da imas dobru struju da bi palio na gas i bombinu pri kraju neces upaliti.
                        Proveravao sam temperaturu bombine, i nije vrela, mislim bila je mlaka, kao i otprilike blatobran na koji je zakacena, mozda malo toplija.

                        Nemozes zaustaviti curenje plina prekidacem jer to treba da ucini elektroventil i rasprsivac. Znaci uzalud je stavljat na neutralno ako mehanicki delovi elektroventila ne odradjuju posao tako da plin moze curit..
                        Pod uslovom da je elektroventil ispravan, mislim da bi mogao da zaustavim dovod plina, zasto ne bi mogao? Sta ima veze da li je isparivac ispravan ili ne kada je on posle elektoventila za gas, koji sam vec iskljucio. Ok i dalje necu znati da li je isparivac ispravan ali samo kazem da je moguce zaustaviti plin.

                        ..
                        ako je kvar koji mislim da jeste to nema nikakve veze sa prekidacem i polozajem prekidaca..
                        moju teoriju bi mogao da proveris na sledeci nacin...
                        1.auto radi na gas/plin
                        2.gasis auto i neko istog momenta skida crevo za plin sa isparivaca(koje je unapred pripremljeno za skidanje)
                        3.od izvora dva putica...jedan je da kad skines crevo sa isparivaca,omirises ili poslusas uvom na izlazu isparivaca gde je bilo crevo dali se cuje sustanje ili se oseca jak miris plina,ali odmah nakon gasenja auta..drugi nacin je da kad skines gore pomenuto crevo sacekas koliko bi inace cekao kad auto nece da upali to je otprilike 1 min najmanje(zavisi od duzine bakar cevi ventil-isparivac),vratis crevo nazad na isparivac i probas da upalis auto.....
                        Nisam ovo uradio jer sinoc nisam mogao nikoga da navatam, ali uradio sam sledece:
                        umesto creva odvio sam poklopac filtera za vazduh, pa sam varglao i onda brzo istrcao napolje, podizao poklopac filtera, i proveravao da li smrdi, i nista nisam osetio. Ok znam da je test veoma los zato sto mi je trebalo bar 5 sekundi da stignem do motora a kad na to dodam i temperaturu vazduha... rezultat ne moze biti pouzdan. Probacu ovo ponovo na gore opisan nacin cim navatam nekoga
                        ..
                        ...drugi nacin je da kad skines gore pomenuto crevo sacekas koliko bi inace cekao kad auto nece da upali to je otprilike 1 min najmanje(zavisi od duzine bakar cevi ventil-isparivac),vratis crevo nazad na isparivac i probas da upalis auto.....
                        mislim da se ovde nismo razumeli. auto nece da upali narednih 15-20min, (a ne 1min) sve dok se skoro potpuno ne ohladi.

                        Comment

                        • kdi
                          CBC Senator
                          • 16.11.2010
                          • 238
                          • leskovac

                          #13
                          mislim da se ovde nismo razumeli. auto nece da upali narednih 15-20min, (a ne 1min) sve dok se skoro potpuno ne ohladi.[/QUOTE]
                          razumeli smo mi tebe ali nisi ti nas..
                          pise " otprilike 1min najmanje"!!!naravno da ti mozes i trebas da ga ostavis onoliko koliko inace treba da bi pravio problem........
                          ne bi bilo lose i da postavis par slika..
                          pozdrav

                          Comment

                          • BARTONE
                            CBC Senator XXL
                            • 25.09.2006
                            • 398
                            • Bor

                            #14
                            @laki5
                            dok jos motor radi skini zice sa elektro ventila za gas i pusti da se motor sam ugasi.Kad se ugasi oduzmes kontakt i sacekas 5-10min.Vratis zice na mesto i pokusavas da upalis motor.Kakvi su rezultati?
                            Drugo,crevo iberlaufa je izbaceno napolje ili jos stoji u filteru?Ako stoji u filteru izbaci ga pa probaj.

                            Comment

                            Working...
                            X