Kompenzaciono crevo za K glavu - pitanje za Doru i IvanaT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kompenzaciono crevo za K glavu - pitanje za Doru i IvanaT

    Hteo bih nesto da vas pitam, moj auto ima Lovato plinski uredjaj sa toroidnom bocom od 59l koju punim 100%, e sad na njega je ugradjen isparivac Lovato koji je predvidjen za motore od 20 do 90kW a moj Mercedes 200E ima motor 102963 sa bas 90kW jer je bez KAT i takav je ECU sve fabricko stanje.

    Auto trosi po gradu 13l a na putu 10l plina a benzina je trosio 10,5 odnosno 7,8 litara. Sve je ustelovano po onom analizatoru gasova i auto solidno ide ali potrosnja nije veca 10% nego 30%! i zanima me npr. kad bih stavio Lovato SUPER ELECTRONIC RGE92 isparivac ili BRC 100kW sa kompenzacionim crevom za K glavu da li bih dobio bolje performanse/manju potrosnju jer je bilo govora na forumu da ne treba koristiti isparivac u gornjoj granici opsega. Ili bih nesto dobio sa Lovecom (Pro) posto sam u izduvnu granu vec zavrnuo lambda sondu sa 3 zice (MB w124 Bosch).

    BTW da li to kompenzaciono crevo sto nudi BRC ide i na Mercedesa ili samo za Audijevu K glavu? Ako moze na mecku gde se spaja - na ler motor?

    Posto idem cesto preko kolima takodje mi recite da li da mu stavim katalizator koji sam nabavio i trenutno je u garazi i u koji je bila uvrnuta ta lambda sonda ili da vozim i dalje po starom. Imam los trip da me zaustave Polizei pa da mi mere CO jer sam par puta ulazio u gradove gde se ne sme bez katalizatora ima znak pored puta

    Pitanje2 je da li utice KAT na rad na LPG i kako? Samo ga gusi ili ima jos nesto?

    Hvala puno unapred
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Kompenzaciono crevo se koristi samo na obrnutim K glavama, znači Audi porodica, na Mercedesu nema potrebe.
    Lov Eco bi sigurno omogućio da troši baš onoliko koliko treba, sigurno bi uticao na normalizaciju potrošnje.
    Katalizator ne utiče posebno na gas jer mnogi automobili imaju katalizator i rade sasvim normalno na gas.
    U principu, Lovatovi isparivači idu do 20 posto preko snage tako da ne mislim da ti treba jači isparivač.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment


    • #3
      Originally posted by Dora
      Kompenzaciono crevo se koristi samo na obrnutim K glavama, znači Audi porodica, na Mercedesu nema potrebe.
      Lov Eco bi sigurno omogućio da troši baš onoliko koliko treba, sigurno bi uticao na normalizaciju potrošnje.
      Katalizator ne utiče posebno na gas jer mnogi automobili imaju katalizator i rade sasvim normalno na gas.
      U principu, Lovatovi isparivači idu do 20 posto preko snage tako da ne mislim da ti treba jači isparivač.
      Hvala na odgovorima, prijatelju

      Kad mi bude plata stavicu mu loveco. Jedino moram pre toga da proverim tu lambda sondu, jer kad je protresem unutra se cuje neko sitno zveckanje - e sad da li su to sitne naslage ugljenika ili je nesto unutra puklo nisam siguran. Ako slucajno ne radi kako treba kupicu od yuga EFI na pijaci. Stavicu odmah verovatno i katalizator za probu pa cu videti da li je velika razlika u performansama, ako nije - ostavicu ga. Na benzin sondu necu povezivati - samo na gas jer je stavljam prvenstveno zbog Loveca.

      Kod Bate Sportauspuff-a u Petrovaradinu sam u cev od sadasnjeg prednjeg lonca (standardni bez KAT) zavario nosac lambda sonde i zavrnuo sam je tamo ali jos nisam spojio zice za napajanje tako da je auto spreman za sve opcije. Nosac je bas lepo uradjen na strugu i dovoljno masivan a ni nije kostao puno.

      Jos jedno pitanje: Moj motor sa KAT ima po katalogu 3kW manje, da li je to zbog gusenja auspuhom ili ECU dozira manje goriva ili oboje?


      Comment

      Working...
      X