Hteo bih nesto da vas pitam,
moj auto ima Lovato plinski uredjaj sa toroidnom bocom od
59l koju punim 100%, e sad na njega je ugradjen isparivac Lovato koji je predvidjen za motore od 20 do 90kW a moj Mercedes 200E ima motor 102963 sa bas 90kW jer je bez KAT i takav je ECU sve fabricko stanje.
Auto trosi po gradu
13l a na putu 10l plina
a benzina je trosio 10,5 odnosno 7,8 litara. Sve je ustelovano po onom analizatoru gasova i auto solidno ide ali potrosnja nije veca 10% nego 30%! i zanima me npr. kad bih stavio Lovato SUPER ELECTRONIC RGE92
isparivac ili BRC 100kW sa kompenzacionim crevom za K glavu da li bih dobio bolje performanse/manju potrosnju jer je bilo govora na forumu da ne treba koristiti isparivac u gornjoj granici opsega. Ili bih nesto dobio sa Lovecom (Pro) posto sam u izduvnu granu vec zavrnuo lambda sondu sa 3 zice (MB w124 Bosch).
BTW da li to kompenzaciono crevo sto nudi BRC ide i na Mercedesa ili samo za Audijevu K glavu? Ako moze na mecku gde se spaja - na ler motor?
Posto idem cesto preko kolima takodje mi recite da li da mu stavim katalizator koji sam nabavio i trenutno je u garazi i u koji je bila uvrnuta ta lambda sonda ili da vozim i dalje po starom. Imam los trip da me zaustave Polizei pa da mi mere CO jer sam par puta ulazio u gradove gde se ne sme bez katalizatora ima znak pored puta
Pitanje2 je da li utice KAT na rad na LPG i kako? Samo ga gusi ili ima jos nesto?
Hvala puno unapred


Auto trosi po gradu



BTW da li to kompenzaciono crevo sto nudi BRC ide i na Mercedesa ili samo za Audijevu K glavu? Ako moze na mecku gde se spaja - na ler motor?
Posto idem cesto preko kolima takodje mi recite da li da mu stavim katalizator koji sam nabavio i trenutno je u garazi i u koji je bila uvrnuta ta lambda sonda ili da vozim i dalje po starom. Imam los trip da me zaustave Polizei pa da mi mere CO jer sam par puta ulazio u gradove gde se ne sme bez katalizatora ima znak pored puta

Pitanje2 je da li utice KAT na rad na LPG i kako? Samo ga gusi ili ima jos nesto?
Hvala puno unapred

Comment