Znam da je o sličnim problemima sa gasom pisano već, ali sad ne mogu da nadjem. Uglavnom, auto ima ugradjen vakuumski uredjan za metan (ugradjen u Italiji). U principu lepo radi, potrošnja je 4,5-5 kg/100 km, ali ima problem kod naglog dodavanja gasa. Kada mu postepeno dodajem gas sve je u redu, ali kad mu stisnem pun gas neće da povuče, nego samo promeni zvuk, pa kad popustim krene. Preko 4500 obrtaja vuče lepo. To mi jako smeta kod preticanja. Otišao bih ja u servis, ali neće ni da gledaju venturi sistem, a za prepravku na sekvent mi traže 790 evra + atest boca. Radije ću da počupam sve napolje i da ugradim sekvent gas. Nema one slavine na crevu do u****, nego ima step motor, pa ne mogu da probam sam da ga štelujem. Ima mešač iznad leptira (u kućištu filtera za vazduh), pa razmišljam da nije suviše mali prečnik ... Inače uredjaj je Landi renzo.
Daihatsu Terios 2002. 1,3 VVTi - metan
Collapse
X
-
Kolega Slavkobgd je stručnjak za Landi Renzo, po opisu bih rekao da nema dovoljan dotok gasa. Pošto je regulisano električnom slavinom treba program za kontrolu. Verovatno je to razlog što svi izbegavaju jer nemaju program. Nisam popravljao metan ali veruejm da radi na običnu slavinu samo probe radi.
Nemam pojma napamet da li taj model ima plastiku od u**** ali ako ima i ja ga ne bih pipnuo (da karabudžim) sa štapom od tri metra
U svakom slučaju mislim da je isplativije ako se već nešto kapitalno menja, zameniti za uredjaj od TNG-a umesto CNG-a.
-
-
Da li je ovo normalan mešač?
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Protok ima samo kroz cevku, rupice nisu u funkciji ...
mislim da mu je ovo velika redukcija, kad sam skinuo ovo čudo, na bezin ide mnogo bolje.Last edited by Guest; 12.08.2011, 20:27.
Comment
-
Comment