Problem pasat 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trivo
    CBC Senator
    • 02.06.2005
    • 202
    • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

    Problem pasat 1.6

    Pozdrav svima.Vec dve nedelje mucim muku pa se nadam da cete kao i dosad da mi date pravi savjet.
    Auto je pasat 85 godiste,1.6 benzinac,presao 165 000(sat nije radio 4 god),ugradjen lovato plinski uredjaj,auto je firmin ali ga uglavnom samo ja vozim pa znam tok dogadjaja a on je sljedeci:
    -Auto kupljen u februaru,vozen i paljen isklucivo na gas,sve do prije mjesec dana palio i radio odlicno,trosio oko 10l,vukao odlicno i dostizao blizu 155km/h!
    -Iz cista mira ponekad se znalo desiti da u 5-toj naglo trzne i da se citav motor zatrese.
    -To se desavalo sve cesce pa vise i nisam prebacivao u 5tu
    -Trzaji se poceli desavati i u 4toj
    -Motor krenuo da se trese u leru ali se negasi
    -Prva posjeta majstoru za gas,promijenio filter,stelovao onaj pipak na isparivacu, ona dva na crijevu,problem ostao i dalje
    -Max brzina ispod 120,auto radi kao traktor kad se jace doda gas,mnogo puta trgne a papucica gasa pulsira nenormalno u voznji
    -Opet majstor(drugi),promjenjen dihtung izmedju usisne i karburatora,nove svjecice,kablovi,stelovano paljenje,problem ostao i dalje stim da se sad cuje i sistanje oko isparivaca ili karburatora dok motor radi.
    -Sve ovo je isto i kad auto radi na benzin,mozda za nijansu bolje vuce
    Da li neko ima ideju do cega bi ovo moglo da bude,majstor mi vise nepada na pamet,kad sam ga danas dovezao da vide za ovo sistanje,trazili su pola sata,trpali krpe svuda i na kraju rekli-pa to tako treba!
    Hvala unapred
    P.S.Posto mislim da nije do gasa smjestio sam post ovde.
    -
    VW 1200 1972god.
    VW Golf 1.3 1988god.
    FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.
  • Eon
    Moderator
    • 10.03.2005
    • 4225
    • Beograd-NBG-44
    • Superb 2.0 4x4 DSG

    #2
    Da li pri konstantnom gasu ili kada max opteretis motor se to desava?!
    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

    Comment

    • Trivo
      CBC Senator
      • 02.06.2005
      • 202
      • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

      #3
      Hm,kad u mjestu dodajem gas prima bez stucanja i vibriranja papucice.
      Cim krenem,dok auto ne postigne odredjen broj obrtaja u svakoj brzini,trese i papucica za gas vibrira.

      U drugoj moram da ga dignem do 50-60 da bi primio trecu.Kad ubacim u trecu opet vibrira,ponekad stucne sve dok nedodjem do 80-90.Cetvrta,opet vibriranje do 100,od 100-120 fino ide.Petu nemoze,samo stuca i trza!
      To sve pricam za voznju po ravnom,bilo kakav uspon jedva izadje i sa drugom.
      VW 1200 1972god.
      VW Golf 1.3 1988god.
      FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

      Comment

      • dekideki
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1914
        • Beograd

        #4
        mozda ima neke veze, mozda i nema, ali da ti prenesem iskustvo

        moj ortak imao auto koji ga je ISTO tako zavitlavao, promenio sve zivo i mrtvo, zezao se cak i oko menjaca, lamele i korpe, sve dok nije naisao na majstora koji mu je dao pravi trag.

        SAJLA ZA KVACILO

        poluzaglavljuje. vrlo neprimetno, ali desava se neverovatan efekat da trese motor ISTO kao sto si opisivao.

        zamenjena i sve radi super. ja isto nisam verovao, ali resio covek problem i to sa najjeftinijim delom od svih koje je menjao!

        pozdrav
        .

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #5
          Da li je ponasanje isto na oba goriva?!
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • Trivo
            CBC Senator
            • 02.06.2005
            • 202
            • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

            #6
            Vec sam napisao da je skoro isto.Motor za nijansu bolje vuce i malo je mirniji pri konstantnoj brzini ali i podrhtavanje je primjetno.
            Ler gas je isto malo bolji na benzinu.
            Ono sto je primjetno je da auto mnogo bolje pali na plin bilo da je hladan ili topal motor,nego na benzin.
            VW 1200 1972god.
            VW Golf 1.3 1988god.
            FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #7
              Pretpostavljam da je nesto vezano za struju, ali ne znam sta tacno. Moze da bude razvodna ruka, kapa ili cak da bobina ne daje kvalitetnu struju.
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • Trivo
                CBC Senator
                • 02.06.2005
                • 202
                • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

                #8
                Evo svjeze informacije.
                Danas sam bio u interspeedu,lokalizovali su kvar,struja je ok,problem je zadnji cilindar(onaj do soferke),kompresija je dosta manja nego na ostalim pa majstor sumnja na pregoreo ventil.Svjecica je suva pa nevjeruje da su karike.
                Imam samo jedno pitanje a to je da li ako su karike mora da se mjenja na svim klipovima ili na samo tom i da li ako je ventil mjenja se samo taj ili svi.
                Pozdrav svima
                VW 1200 1972god.
                VW Golf 1.3 1988god.
                FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

                Comment

                • dfast
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2005
                  • 1302
                  • Hoofddorp NL /Bgd

                  #9
                  Pa karike se kupuju u komletu za sve cilindre, a ako imas negde rasparene mogu da se ubace i na samo jednom klipu ali to generalno nije preporuka ali je moguce. Kao sto ti je mehanicar rekao, posto svecica nije zauljena to otprilike znaci da su karike dobre, a i karike uvek/uglavnom odlaze (trose se ravnomerno) u kompletu. S obzirom da je auto presao 165kkm, ne skodi da se promene karike, fino ce se osveziti.
                  Ventil se moze promeniti sam za sebe ali i to(mislim na obradu) se radi u kompletu. Kad se vec skida glava onda se sve lepo obradi i sredi da dobro dihtuje.

                  MIslim da je bolje da odradis oboje, jer ako sredis glavu, zadihtovaces ga gore i krenuce vremenom po malo da probija i duva na dole. Prosto receno ili kako kazu "osvezenje".

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Ako promeniš karike samo na jednom klipu imaćeš veću snagu na njemu u odnosu na ostale. Ventili već mogu da se menjaju samo oni koji su za menjanje, ali je i to bolje sve odraditi.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Trivo
                      CBC Senator
                      • 02.06.2005
                      • 202
                      • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

                      #11
                      Danas sam otisao po pasata,napokon gotov,promjenio izduvni ventil(jedan),dihtung na izduvnoj grani i jos neke sitnice.Auto sad ide kao lud,jos bolje nego kad je kupljen ali me brine ono sto je majstor rekao.Kaze da od plina moze da se desi da ventili izgore zbog vece toplote izgaranja i "nepodmazivanja" istih.
                      Savjetovao mi je da na 3 boce plina odvezem barem pola rezervara benzina i tako stalno.
                      Ima li tu istine,da li se to jos nekome desilo,neka iskustva,savjet...
                      Doro,Ivane,strucnjaci...
                      VW 1200 1972god.
                      VW Golf 1.3 1988god.
                      FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Siromašna smeša izaziva povećanu temperaturu, gas ima malo veću temperaturu sagorevanja. Majstor treba da našteluje ventile labavo ili da ako su hidropodizači, budu isparavni. Tako neće izgoreti ventili jer će imati period hladjenja kad nalegnu na glavu.

                        Ako se sa gasom tope, sagorevaju ili nestaju ventili ili tako neka čarolija, šta će se dobiti povremenom vožnjom na benzin. Navariće se ventili, udebljati, trajno oladiti??? Neće biti ništa od ovoga jer ništa neće pomoći sem onog gore što sam napisao.
                        Treba voziti na benzin povremeno ali sasvim iz drugih razloga, a da benzin popravlja ventile pa ne bi nikad crkli a crkavaju (izgore) i na benzinu.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Trivo
                          CBC Senator
                          • 02.06.2005
                          • 202
                          • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

                          #13
                          Upravo sam to i ja pomislio dok mi je objasnjavao.Ali da sam nesto rekao dok je on ,poslije bi bilo a na kraju .
                          Glavno da je jos jedan problem rijesen uspjesno.
                          Pozdrav svima.
                          VW 1200 1972god.
                          VW Golf 1.3 1988god.
                          FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            imam malo drugaciji pogled...

                            taj majstor koji je uradio glavu Pasata mozda sasvim ispravno prica.

                            postoje glave motora i ventili koji su od drugacijeg (mekanijeg) materijala koji nije dovoljno otporan za druga goriva osim za olovni benzin.
                            poznato je da se ventili podmazuju (ili "podmazuju" zavisi sta ko podrazumeva) olovnim benzinom kod nekih tipova motora i za takve motore vazi pravilo da ne smeju da koriste bezolovni benzin a pri upotrebi plina raste rizik nastanka problema.

                            da li je taj konkretan motor Pasata u kategoriji onih kojima je nuzno potreban benzin ne znam, trebalo bi proveriti pre tvrdih zakljucaka o neznanju majstora koji je radio glavu.

                            ako jeste takav motor, postoje posebni aditivi koji se sipaju i doziraju pri radu motora na plin upravo radi sprecavanja problema sa ventilima (recimo neki Fordovi motori se pod obavezno tako koriste).

                            a osnovno pitanje je zasto je do sada vec doslo do progorevanja ventila, i sta je uzrok postojecoj havariji motora ?

                            plin, nesto drugo, vrsta benzina, ...?

                            shodno dijagnostici zasto dobice se i odgovor sta je trajno resenje da se problem ne ponovi.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Trivo
                              CBC Senator
                              • 02.06.2005
                              • 202
                              • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

                              #15
                              @ brick
                              Nekazem da majstor laze ili da je neznalica,samo sto Dora kaze,ako vec plin pravi stetu na ventilima i svaki put ih malo ostecuje,povremena voznja na benzin ih nece popraviti vec ce samo mozda produziti vjek trajanja ventila dok opet ne propadnu.Slozio bih se sa tim savjetom samo ako bi ta povremena voznja na benzin napravila neki "film" na samim ventilima koji bi trajao do sljedece voznje na benzin.Prepostavljam da je taj film olovo ali ja pojma nemam kako on djeluje u motoru pa da nepricam napamet.

                              Cudi me onda zasto su ostali ventili dobri a samo jedan je otisao(progoreo).Koliko znam svi su jednako optereceni(ako je zazor ispravan) pa ako plin zeza zasto nezeza na svim.
                              Ono sto sigurno primjecujem je da je temperatura motora uvijek veca kad vozim na plin nego na benzin.
                              Ako plin vec i pravi stetu na ventilima razlika u cijeni u odnosu na benzin jos dozvoljava da se u dve /tri godine i promijeni koji ventil,zar ne
                              Srecom pa i nisu tako skupi(barem za passata).
                              VW 1200 1972god.
                              VW Golf 1.3 1988god.
                              FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

                              Comment

                              Working...
                              X