Evo ovako,u pitanju je bmw e34 530i,venturi sistem,na benzin trenutno ne radi..Bilo je sve lepo radilo dok nije stric nesto cackao oko isparivaca i stelovanja lera na njemu,od tad je poceo da varira ler,trokira u voznji..Bio sam stelovao i sam i uspeo da ga smirim i namestim na 700,lepo je primao gas i spustao obrtaje..Medjutim,sutradan upalio,zagreje se i opet krene..opet malo cackam i smirim malo ali cim dobije malo veci gas opet ista prica..Bio u lokalnom servisu ali mi kaze decko da je sve ok sa isparivacom i membranama..mislim da on nema nekog znanja ali mi je jedini plinadzija..sta bi to moglo biti uzrok i sta da radim..?
Varira ler, gusi se u voznji..
Collapse
X
-
Odg: Varira ler, gusi se u voznji..
Inace kad sam ga stelovao probao sam malo sa kljucem da kuckam oko onog tockica za stelovanje ler gasa na isparivacu i smanjio je obrtaje,kao da je tu nesto glavilo,medjutim "majstor'' je reko da je sve u redu sa isparivacem..
-
-
Odg: Varira ler, gusi se u voznji..
Mislim da treba nalupati strica....
Ako nije otvarao isparivač i nešto krivio ili "popravljao" nije ništa pokvario. Treba ga lepo naštelovati. Potraži u lepljivim temama kako se štelba plin.
Moram naučiti više da sad nisu lepljive nego VAŽNE...
Comment
-
-
Odg: Varira ler, gusi se u voznji..
Veruj mi da mi je bio blizu..
Nije,kaze da je samo vrteo taj tockic,kao hteo da mi nasteluje plin..Lovato je uredjaj u pitanju,zaboravio sam da dodam..
A to sto sam od sebe krene tako da brljavi nebi trebalo da bude problem kazes,samo je do stelovanja..?
Comment
-
-
Odg: Varira ler, gusi se u voznji..
Posto je auto kod drugara u garazi, dao sam mu uputstvo za stelovanje sto ima u temama..kaze da je radio po stavkama kao sto je navedeno ali kad je skinuto crevo i kad se steluje osetljivost kaze da kad namesti da nema mlaza ide lepo pa krene mlaz,pa opet lepo pa opet mlaz..Sta je vise problem..?
Comment
-
-
Odg: Varira ler, gusi se u voznji..
Ajd sad polako nama sa jeftinijim ulaznicama, koji mlaz, šte će mlaz kome mlaz... Koji je isparivač uopšte i sl... Malo pojasniš problematiku i šta radiš, neide mi vidovitost ovih dana...
Comment
-
-
Odg: Varira ler, gusi se u voznji..
Izvinjavam se, vec sam i pogubljen ovih dana koliko me ovo izludjuje..Pre ovog sam imao takodje bmw-a 730i sa istim motorom i istim isparivacem i uopsteno ceo sistem je bio isti, radio je 2 godine bez i najmanjeg problema a sad mi gomila njih prica kako ni nemogu da namestim ovo jel mora sekvent..!!
Evo ovako, u pitanju je lovato isparivac.kao sto si mi napisao u drugom postu da je problem do stelovanja, nasao sam ovde http://www.cbc.rs/showthread.php?120...spariva%C4%8Da
kako se steluje plin i dao tom drugaru kod koga je trenutno auto u garazi da odradi..E sad, kaze mi on da je radio kako stoji u prvom uputsvu i kod procedure 6 nastaje problem:kad otpusti sraf jedan i po krug plin izlazi cas u mlazu cas polako..
Nadam se da sam uspeo malo da pojasnim..
Comment
-
-
Odg: Varira ler, gusi se u voznji..
Uh, velika greška...
Moram ispraviti poruke pošto nije jasno šta je šta... Prva poruka se odnosi na BRC a Druga na Lovato i slične... Pogrešno ga šteluje...
Comment
-
-
Odg: Varira ler, gusi se u voznji..
Stelovao sam i isao na put, problem se javljao oko trzanja kod kretanja i saltanja dok sam dodavao gas..kasnije u 4-5oj maltene nije ni bilo nikakvih problema,cak ni u voznji..Juce sam zamenio kabal koji doticni lokalni majstori nisu ocigledno ni pogledali a deo sa kabla koji ide na kapu je bio otkinut i ostao je u kapi a kabal samo navucen,Zamenio ga i jos malo zavrnuo sraf za plin na crevu i otisao da ga provozam, nije bilo trzanja za sad..Ostao mi problem jos samo ler,sad varira samo od 600 do 1100 ne ide vise..Probao sam malo da zavrcem-odvrcem onaj sraf za ler na isparivacu ali nije bilo efekta..
Nadam se da se trzanje nece vratiti, vec me malo i strah da sednem i vozim..Jel moguce da je to trzanje problem i vise ili manje plina..?
Comment
-
Comment