ugradio sam gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zec
    CBC Senator XXL
    • 05.01.2005
    • 450
    • bgd

    #46
    da sam ja na dorinom mestu svoj rad ne bih naplatio ispod 50-60e za lakse ugradnje (cisto ruke). a za popravku kvarova nebo je granica! Malo me nervira kad mi dodju i kazu kod drugog majstora je to jeftinije. Onaj ko ima vremena i zivaca neka opravlja kod tih majstora a ko hoce da bude kvalitetno usluzen pare na sunce i gotovo.
    Pare su vase i vi procenite sami sta dobijate.

    koliko kosta da mi napravite uticnicu za sporet?
    5e
    ali kod onog kosta 3e
    pa nek uradi onda on
    tri meseca kasnije
    zapalila mi se instalacija. dodjite da mi sad vi uradite. koliko kosta?
    10e
    tako treba sa tim jeftinim

    doro brisi ovaj post bas je off ali morao sam.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #47
      Pa dobro. Na ljudima je da biraju, konkurencija.
      Ne znaci sto je jeftinije da je i losije, tj. da onaj sto je radio uticnicu za 3 eu da je uradio kako treba, a da se onom od 5 EU zapalila. Ima i toga.
      50-60EU za lakse....Dora moras dignes cene.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #48
        Originally posted by zoranbg
        nije u tome stvar @Fantastik,ja bar ovde nisam nikada nekom drzao stranu.
        ali pogledaj naprimer el.ventil : zashafljen je srafovima sa navojem kao za drvo(najverovatnije),jer nevidim kako je mogao da stavi kontra maticu na takvom mestu kod amortizera kod kosha.
        2. imao je lepo onaj sraf od amortizera na 10 cm daleko,pa se lepo uzme mala " plocica" pa se usrafi tu a za drugi kraj "prihvati" el.ventil,pa se to sve iskrivi u odgovarajuci polozaj.
        3.nemoze se skine ljudski filter,a da se nekrivi i uvija instalacija ili da se skida el.ventil.
        4.izolacija(bushir) , MORA da ide do kraja ili NE prolazis atest....razumes?MORA!.
        5.sechena je ko zubima ( ima nejednake i iskosene krajeve.)
        Zoki to nista ne mora da znaci sto znaci pod:
        1. Mogu biti takvi srafovi i isporucuju se fabricki sa mnogim el. ventilima
        2. Moglo je ali i nije.
        3. I to je normalno u zavisnosti od konstrukcije vozila. Bitna stavka za majstora koji ce da odrzava vozilo u buduce.
        4. Ne mora.
        5. Tako je...nije se potrudio.

        Sve u svemu sve ima svoju cenu.
        Mnogi uredjaji lepo rade iako su prosli 20-30% jeftinije ali to je stvar izbora i spremnost na rizik vlasnika vozila.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #49
          Tačno Mpower ali se ja zalžem za to da se kaže kupcu. Platićeš 50 evra manje ali ćemo ti nabacati materijal po kolima i biće od svih proizvodjača. Nemam ništa protiv takvih cena, onda neka svako bira. Ovako ispadne da neki deru a neki su fini pa im kao žao sirotog naroda pa eto spustili cene jer su samarićani....
          Na mom sajtu piše šta ide u ugradnju kola, svako je to dobio.
          Svi ugradjuju Lovato ali en na licu mesta, samo u oglasima.
          Čim budem ugradjivao nešto drugo to ću naglasiti da ljudi znaju.

          O tome se radi, a to da li ću ja naplatiti sat 100 ili 200 evra moja je stvar.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #50
            @Doro dokle treba da ide izolacija(bushir) koja ide preko bakarnih creva....skroz do kraja(do el.ventila,rasprshivaca,spojeva....)ili se zna rastojanje u santimetrima koje moze da ostane golo??

            @nbbulevar....dali ti je ugradio osigurach koji prekida + zhicu koja snadbeva strujom prekidac u kabini i posredno sve elektroventile i sauk raspeshivaca.
            i ako jeste dali ti je pokazao gde je,da bi mogao da prekines struju ili zamenish izgoreli osigurac,ako bi te ostavio na putu(zamena osiguraca spada u "vozachke" intervencije na autu).?
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • nbbulevar
              CBC Član
              • 02.06.2005
              • 90
              • Novi Sad

              #51
              Najvise "volim"one sto polemisu o parama i ugradnji delova (ne bitno jel gas ili nesto trece)a na kolima sve budze i sami rade da bi sto jeftinije prosli i a nedaj boze da nesto plate skuplje.
              Garantujem da je pola takvih sto su ovde polemisali.Alo bre Vi da vas vidim da dodjete kod majstora i treba da vam uradi nesto za toliko para
              i toliku razliku u ceni,garantujem ali garantujem da bi se svi Vi okrenuli i otisli.
              Ja dosta dugo vozim kola i radio sam sa kolima i popravljao ih sto puta kod raznih majstora i placao i puno i malo i garantujem da je cena relativna stvar, samo se treba malo potruditi i naci nekog ko radi za manje pare jer je KONKURENCIJA velika i to treba iskoristiti zar ne.
              Razlike u ceni su OGROMNE za isti posao.Pa zar vi mislite da se ja nisam raspitao na sto mesta i o Narandzicu i o Dori i o svim majstorima.Pa moj dobar drugar drzi servis i on je ugradio kod narandzica gas i auto mu nije pisnuo evo vec godinu dana.
              Znaci covek je jednostavno iskalkulisao koje vitalne delove za gas mora da stavi od konkretno lavato proizvodjaca a koje nemora sto ne znaci da nisu kvalitetni niti ne odradjuju posao bas naprotiv.KONKURENCIJA razmislite o tome.
              Najbolji primer za to vam je doticni servis nemackih automobila u Sremskoj Kamenici ko je iz N.S. -a zna o cemu pricam.Znaci covek dere ljude za banalne popravke koje svaki drugi majstor moze da popravi.Ali sta ces ludi su ovce i treba ih ****ti.
              Eto toliko od mene.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #52
                Originally posted by zoranbg
                @Doro dokle treba da ide izolacija(bushir) koja ide preko bakarnih creva....skroz do kraja(do el.ventila,rasprshivaca,spojeva....)ili se zna rastojanje u santimetrima koje moze da ostane golo??
                Ne piše nigde u propisim baš takav podatak. Ja ostavim od 1 do 2 cm kako kad zbog lakše montaže. Ne može ići skroz do kraja jer bi onda bilo nemoguće precizno staviti holender a to je opasno.
                Osnovna namena bužira je da spreči mehaničko oštećenje, a kod ventila ga baš i nema.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • marek
                  CBC Senator
                  • 16.09.2005
                  • 243
                  • Beograd

                  #53
                  Da svi majstori brzaju dok rade to je tacno, samo neki vishe neki manje.
                  E sad ovako zasto ti lepo ne kazhes koliko si ustedeo ovom ugradnjom pa da lepo razmotrimo da li ti se isplati ili ne - ti si izracunao da ti se isplati, ja to pozdravljam jer ti sa tvog vozackog stanovista ni ne treba da znas kakve delove imas u kolima vec kako to radi, a to ce pokazati exploatacija. Verovatno ce jeftiniji ventil ili prekidach pre da strada, losije crevo pre da pukne, ali dotle ces ti verovatno vec prodati taj auto tako da te bash briga sta ce kasnije sa tim da bude.
                  Ali moram ti zameriti to sto si izabrao punjenje u gepeku jer kao vozac moras da brines o svojoj i bezebednosti putnika. Verovatno ti se nikada nece nista desiti ali ako rizik postoji onda nije bash prijatno. Rizik postoji i kod drugog tipa instalacija ali je manji.

                  Sad moram reci nesto i o sebi - meni je covek ugradio gas po preporuci u chachku i covek je stvarno to lepo odradio, ali opet tu ima nekih detalja koje treba srediti i koje ja sam nemogu da stignem da odradim dugo vremena, a nema tog servisa koji ce da primi i da to radi kada ga na ugradnju cheka josh brdo auta, a meni smeta sto je ventil nakoso a nije ravno sto su creva malo duza itd
                  to sve nervira i kosta malo zivaca i para ali ja cu to polako kao neki vid hobija da zavrsim.

                  Sve u svemu kako neko reche teraj samo neka prshti....
                  a mi koji volimo da radimo sami mi cemo polako, a ako budem ugradjivao u sledechi auto znam gde cu da odem jer sam video na brojnim slikama kako se ugrdjuje i kako i zasto sta treba i ne treba.
                  Pozdrav

                  Comment

                  • nbbulevar
                    CBC Član
                    • 02.06.2005
                    • 90
                    • Novi Sad

                    #54
                    E sad ovako zasto ti lepo ne kazhes koliko si ustedeo ovom ugradnjom pa da lepo razmotrimo da li ti se isplati ili ne
                    pa napisao sam nisi pratio postove usteda je 100eura

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #55
                      tek sad vidim....el.ventil na levoj strani,a rasprshivac na desnoj?!
                      pa onda vucheno gumeno crevo preko celog motora sa desno na levo.
                      to gumeno crevo ti ima preko 50cm?,to je van norme koliko znam.
                      nisi mi odgovorio u vezi osiguraca.
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #56
                        , ne ubedjujte coveka kako mu je lose ugradjen plin, zna i sam ocigledno. Hteo je jeftinije dobio je...licna stvar
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • nbbulevar
                          CBC Član
                          • 02.06.2005
                          • 90
                          • Novi Sad

                          #57
                          @nbbulevar....dali ti je ugradio osigurach koji prekida + zhicu koja snadbeva strujom prekidac u kabini i posredno sve elektroventile i sauk raspeshivaca.
                          sauk nije,a za osigurac neznam provericu pa cu ti napisati

                          Comment

                          • nbbulevar
                            CBC Član
                            • 02.06.2005
                            • 90
                            • Novi Sad

                            #58
                            ne ubedjujte coveka kako mu je lose ugradjen plin, zna i sam ocigledno. Hteo je jeftinije dobio je...licna stvar
                            Uopste nisam nezadovoljan ugradnjom cak sta vise prezadovoljan sam auto radi kao sat a trosi 11.5lit gasa sto je sasvim ok zas taj motor.
                            Vidim ja da vi ovde favorizujete jednog majstora i da niste objektivni sto se tice cena kvalitet.Ali sta da vam radim na svakom je izbor samostalan.Ja sam izbirao ovako i zadovoljan sam.Vreme ce pokazati ko je bio u pravu

                            Comment

                            • Daka
                              CBC Senator
                              • 15.06.2005
                              • 277
                              • Subotica

                              #59
                              AUTO GAS TAJKUNI!!!!!

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #60
                                vitalne delove za gas mora da stavi od konkretno lavato proizvodjaca a koje nemora sto ne znaci da nisu kvalitetni niti ne odradjuju posao
                                sa time se slazem sve dok se tako i kaze potencijalnom kupcu unapred, pre ugadnje.
                                ne slazem se da se kaze, i cak napise na papiru koji izigrava garanciju, da je ugradjen Lovato a onda se ugradi neki alternativni.(moje iskustvo sa jednim BG servisom, ranije sam pominjao koji da ne ponavljam).
                                ja to smatram prevarom (ne uzimajuci u obzir kvalitet tog alternativnog ili ne).

                                ako neko proda i naplati jednu robu veoma sam protiv toga da se ugradi sta se nadje pod rukom (pa i polovno) kao identicnu stvar u svemu. za mene je to tezak faul.

                                u svakom poslu, nevezano za gasne uredjaje.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X