ugradio sam gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marek
    CBC Senator
    • 16.09.2005
    • 243
    • Beograd

    #61
    100eura nije za bacanje pogotovo u ovo vreme
    Kao sto rekoh sa tvog vozackog stanovista ako ti auto ide lepo i treba da si zadovoljan.
    Ja mislim da kod ugradnje nema neke velike filozofije, ali eto ovi ljudi sto se malo bolje razumeju od mene su uvideli da delovi koji su ti ugradjeni nisu lovato, pa ako bi mogao neko da nam kaze koja je razlika u ceni izmedju lovato i bugrskog prekidaca, multiventila, creva itd... tako da ako zanemarimo estetiku imamo sliku koliko to favorizovani majstori uzimaju vishe za instalaciju.

    Eto to je to opet kazem ako si planirao auto da prodajes nakon 20- 30k sta te briga uredjaj ces isplatiti i jos se voziti povoljno neki period a ti loshiji delovi nece stici da se pokazu.

    Ima na slici kada se vidi desni blatobran tu je osigurach.

    Pozdrav

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #62
      Originally posted by marek
      exploatacija. Verovatno ce jeftiniji ventil ili prekidach pre da strada, losije crevo pre da pukne, ali dotle ces ti verovatno vec prodati taj auto tako da te bash briga sta ce kasnije sa tim da bude.
      Ali moram ti zameriti to sto si izabrao punjenje u gepeku jer kao vozac moras da brines o svojoj i bezebednosti putnika. Verovatno ti se nikada nece nista desiti ali ako rizik postoji onda nije bash prijatno. Rizik postoji i kod drugog tipa instalacija ali je manji.
      Zašto je sad nebezbedno ako je punjenje u ptljažniku kad je tako bilo 50 godina unazad, mislim jeste ali nije.
      Zašto je sad bezbedno ako je loše crevo pa pukne i ode antifriz na sred puta. Misliš neće tebi a kad prodaš ko ga džebe?
      Šta te gabri što ti multiventil nema sigurnosni ventil pa ti recimo rokne boca kao ona neki dan (mesec) u NS, neće tebi a kad prodaš pa nek njemu rokne...
      Ta što je pukla je jedna od milion ali eto desilo se.

      E sad, ono što je jako bitno. Ja neću da učestvujem u nečemu za šta nisam siguran da je bezbedno. Ne mora da se desi nikad i verovatno neće jer da je to tako opasno (ovo sam rekao već milion puta) svaki dan bi neki taksista odleteo u vazduh, Srećom nije tako opasno. Ali ja mirno spavam.
      Ja neću da zbog toga što je neko stipsa pa da mu učinim po volji uradim svesno nešto što nije po mom propisu o bezbednosti.
      Ko to ne shvata. šta me gabri...

      Ako žica od struje sa dobrom izolacijom košta 50 dinara a sa lošom (ali ipak izolacijom) 25 dinara, izbor je svačiji.

      Koji su to favorizovani majstori i po čemu?? Ako je ovaj forum meta onda je to kapljica vode u okeanu. Ko ih je favorizovao, po kom zakonu? Kaže se eksplicitno MORATE ići kod tih majstora?

      Ovo ću reći samo jednom Svi majstori naplaćuju manje više isto ruke. Krade se na materijalu. Kad kažem krade, onda se varaju ljudi da će dobiti jedno a dobiju drugo ili se stvarno stavlja loša oprema.
      Nije varanje kad kažeš Voltran ili Aldesa košta tolko i to je ok.
      Ili se radi na berzinu i aljkavo, ja radim sporo i aljkavo a to je razlika
      Ja nemam ništa protiv toga da se stavlja loša oprema, više zaradim popravljajući šetajuće boce, i ostale andrmolje što ne rade ili rade loše.

      Nema veze ni što je ventil na drugoj strani (nije bitno za funkciju), nema veze ni što je malo aljkavo stavljena cev (nije bitno za funkciju), nema veze ni što je prekidač od druge firme i to niej bitno za funkciju itd...
      Nije reč o tome. Reč je o tome da se svaka boca kreće kako hoće, reč je o tome da se bakarna cev stavi da je točak odere pa curi, da se stavi kroz feder od točka pa je precvika, da se stavi BRC ventil koji nema ništa na sebi. Niko en zna otkud ti ventili kad je BRC zaboravio na njih pre 20 godina. O tome je reč, sad što če neko biti zadovoljan i sve mu radi, to je ok. Što neko neće biti zadovoljan i to je ok.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • marek
        CBC Senator
        • 16.09.2005
        • 243
        • Beograd

        #63
        Pa u tome i jeste fora materijal nosi cenu prichu sam cuo od coveka koji ugradjuje gasne uredjaje da su ruke za ugradnju na karb. sistem 30eura... donesi da ti ugradim sta god hoches - ako ti ugradi njegove delove imash garanciju ako doneses nemas - prosto.
        Kad kupish polovan auto da li si ubedjen da je prethodni vlasnik stavljao original delove - da li i ti stavljas original delove na tvoj auto - pa naravno da ne jer ovde nema original delova - svi su dobre kopije - da li bi neki majstor mogao u Srbiji da prezivi da ugradjuje samo original delove a ostale vraca....
        Mislite o tome.

        Comment

        • CLD
          CBC Senator XXL
          • 08.02.2005
          • 1225
          • Belgija - ranije Luna-Chico

          #64
          Sve je to sto si ti rekao pravo koje ces ti da izaberes ili ne, drugim recima ako radis to kupis i vozis dok ide, a posle ga uvalis drugom to je vec pitanje covecnosti i u svakom slucaju taj sistem ce i tebe da pogodi kad tad.
          Dora je rekao da on to nece da radi jel ima svoje principe i nece da razmislja o tim stvarima. U svakom slucaju ljudi su razliciti i nema potreba za objasnjavanjem neceg sto je toliko jednostavno.
          Moje shvatanje da ako platis auto koliko ga platis, a onda gledas razliku za 100 eura govori ti da se pruzas koliko nisi dugacak.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #65
            Mi smo najskuplji servis u gradu jugo 90EU ruke
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #66
              Eto to je to opet kazem ako si planirao auto da prodajes nakon 20- 30k sta te briga uredjaj ces isplatiti i jos se voziti povoljno neki period a ti loshiji delovi nece stici da se pokazu
              iskustvo- ti losiji delovi izdrzali neki period. tacno 17 dana.
              u voznji pukli plasticni T razdeljivaci za vodu, iscureo antifriz.

              samo srecom motor prosao bez havarije spletom dobrih okolnosti.

              prodato kao Lovato, ugradjeno ko zna sta, mesto ugradnje Jugogas u Krnjaci.

              da li je 17 dana dovoljno dug period, ili neki drugi proizvoljni da se isplati usteda ostavljam svakome za procenu.

              jedino sto znam je da ce delovi marginalnog kvaliteta zasigurno napraviti havariju na motoru i oko motora, pitanje je samo koliko ce izdrzati dok se to ne pokaze.

              opet, svako svoje pare najbolje ceni koliko vrede sigurnost, pouzdanost, sam auto i sam gasni uredjaj odnosno mirno spavanje.

              ono sto meni smeta u celoj prici je sto je prekrsen zakom i prekrsena tesko tehnicka pravila po pitanju nacina punjenja boce a sto je veoma opasno za okolinu gde god se nadje takvo vozilo, da zanemarimo privremeno direktnu opasnost po samog vlasnika.

              i onda na TV ili u stampi, s vremena na vreme imamo opise kako je boca eksplodirala a stradalo toliko i toliko ljudi.

              odnosi se i na kucne boce i njihovu nepravilnu ugradnju u i upotrebu podjednako.

              e za takve slucajeve bezobzirnog ponasanja sa svesnom namerom krsenja tehnickih bezbednosnih normi ja sam za maximalno kaznjavanje onih koji stvore takvu opasnost po ljude i okolinu.
              nevezano za marku, model, ime servisa ili neke osobe- jednako za sve.

              pozari, eksplozije, smrt nije nesto iz filmova- dogadja se tu oko nas a uglavnom zbog neznanja i "usteda" ma sta to znacilo u dinarima.

              nekada je izgovor ustede i 50tak dinara za zamenu istrosenog gumenog creva...

              ideja atesta i jeste da postoji ispunjenje minimuma tehnickih (samo tih tehnickih) uslova za bezbednu upotrebu nekog uredjaja a koliko ce kostati ispunjenje to nije bitno u smislu da li je ova ili ona oprema.

              ili su nam zivoti i dalje previse jeftini pa mogu lako da se gube onako bezveze, iz ustede tamo gde je ne sme biti.

              PS> ne odnosi se na nikoga pojedinacno, radi se o prinicpu svrhe tehnickih normi i standarda generalno.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              Working...
              X