Dakle mali problemcic ali nije lose rijesiti ga... Venturi elektronac lovato a motor opel 1.6 monopint. nakon voznje na plin kad odstoji nekih 20 min tesko pali i na benzin i na plin. Kad pritisnem papucicu gasa onda lakse upali. A ujutru ili kad odstoji par sati pali na pola kljuca. Kao da pre****va plin pa dok ne ispari teze pali, mada cudno jer je nov uredjaj tek 3500km presao.
Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin
Collapse
X
-
Re: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin
Bas tako i meni izgleda, logicki gledano. E sad, pitanje sta je uzrok!? Dal moze da bude uzrok malo vise odvijen ventil za bajpas (mesingani sraf) membrane? to je jedino pomjereno za 1/4 kruga u odnosu na stelovanje kad je ugradjen uredjaj, i to sam pitao majstora jel smijem to jer mi tada ljepse vraca gas, tj ne propadaju obrtaji pri popustanju papucice gasa. drugo nista nisam ni dirao. A auto radi odlicno, odlicno vuce...trosi kako kad, zavisi od stila voznje, otvorene voznje 7-8l, gradske voznje upali-ugasi i 12.
Comment
-
-
Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin
Mesingani šraf nema veze sa tim, ventil treba da zatvori kad se oduzme kontakt. Probaj da voziš dan dva na benzin da vidiš kako se ponaša.
Comment
-
-
Re: Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin
Originally posted by Dora View PostMesingani šraf nema veze sa tim, ventil treba da zatvori kad se oduzme kontakt. Probaj da voziš dan dva na benzin da vidiš kako se ponaša.
Comment
-
-
Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin
Sad uzmeš ključ 7 (ili 6) zavisi koji je šraf na šelni za crevo i kad staneš skineš debelo crevo koje ide sa isparivača na motor pa posle 20 minuta probaš da upališ....
Comment
-
-
Re: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin
Sutra cu to da probam, dakle vozicu na plin i cim stanem popusticu selnu i skinuti crijevo na samom isparivacu i kako sam shvatio probacu da upalim na benzin sa skinutim crijevom. Kad probam javljam rezultate.
Comment
-
-
Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin
Dobro si shvatio, kad pališ vrati crevo ili ga zapuši nečim.
Comment
-
-
Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin
Odeš kod gasadžije i sve mu ispričaš...
Comment
-
-
Re: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin
E da je to tako lako, ja sam sa juga hercegovine gdje je gas jos uvijek "u povoju", i u krugu od 100km nema nijedan majstor za plin (ima par onih koji eto kao "nesto malo znaju"), prvi nazovi majstor je 200km koji jednom popravi a trojici za**** sve. Ako ima neki savjet da pokusam u svojoj reziji nesto jer znam dosta o autima i radim automehaniku uz oca koji radi kao mehanicar vec 40g (o gasu znam osnovno) ili da cekam kad dodjem u Srbiju pa da odem u servis gdje je ugradjen gas. Mislim ako moze biti do stelovanja nesto ili slicno. Ako je do isarivaca ili nekog drugog dijela ne bih cackao. Napominjem, lovato original, sve novo. I da, posle gasenja auta skidao sam jedno crijevo sa miksera i potopio ga u vodu da vidim pusta li i nema mjehurica, ako to ista znaci. Nije to neki veliki problem koji ne bi moga malo i da saceka ali nervira me sto mora dugo da anlasuje a i prazni akumulator.Last edited by kumzarija; 16.01.2012, 18:34.
Comment
-
-
Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin
Ništa nije lako, za sve lepo se pomučiš
Sad, postoji tu nekoliko teorija zavere ali je to dugačko. kažeš "jedno crevo sa miksera" ako ima dva, džaba si krečio kod merenja u vodu potopljeno.
Ali bi bilo dobro da to dobro proveriš, tako ćeš eliminisati isparivač.
Varijanta jedan, uspe da se zbuni od vožnje na gas toliko da nemre upaliti ako se brzo psole toga pali, lek je podešavanje smeše, odvrni ili zavrni pola kruga, bilo bi dobro kad bi imao neku indikaciju, tester ili bilo šta da vidiš po lambda sondi šta se dešava, višak ili manjak.
Ako u tom zeki leži grm onda staviš resetovanje komjutera kad god se auto ugasi i to je to...
Ako pušta gas onda nema spasa sem zamene.
Comment
-
-
Re: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin
Nesto me vuce prema tome da je malo jaka smjesa, jer kao kad presauga pa mu treba pritisnuti papucicu gasa da bi upalio relativno brzo A i ide na gas odlicno, kao na benzin, mozda neosjetno slabije u odnosu na benzin kad je pun auto a velika uzbrdica, mozda je prejaka smjesa. PS mozda su se membrane malo opustile pa sad je malo jaka smjesa jer nisam bio na redovnom servisu nakon prvih 1000km na kojem se presteluje gas, malo mi mnogo da predjem 460km u jednom pravcu radi tog stelovanjapa planiram na proljece kad budem dolazio u srbiju. A inace sam zadovoljan gasnim uredjajom osim ove sitnice. Probacu da malo osiromasim smjesu na slavini izmedju isparivaca i miksera, a sad me zanima hocu li nesto zeznuti ako zavrnem slavinu za pola kruga? I da, hvala na pomoci
Comment
-
-
Odg: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin
Nećeš ništa pokvariti fizički ako to ne traje danima ili mesecima. Probaj sa zavrtanjem pola kruga ali ako vidiš da nema snage nemoj ga mučiti...
Idu mi opasno na džigericu ti sa servis na 1000 kilometara...
Comment
-
-
Re: Tesko pali i na plin i na benzin posle voznje na plin
Jbm li ga, kontam da ima smisla ako je servis blizu, jer je to samo da se provjeri zaptivenost sistema i po potrebi presteluje. Probacu ovo da uradim sa pola kruga pa javljam rezultate. U svakom slucaju hvala!
Comment
-
Comment