Check Engine i GAS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ludidzora
    CBC Senator XXL
    • 09.01.2012
    • 310
    • Banatsko Veliko Selo
    • Fiesta 200 iz mesta!

    Check Engine i GAS

    Evo jos jedno pitanje... Znaci uredjaj je elktronac, Lovato, a desava se to da se pali Check Engine lampica i to kad dodje do radne temp. i pri voznji na otvorenom na 2500 rpm, ako znaci nesto. Hoce po nekad i u gradskoj, ali na otvorenom redovno, gori neko vreme, koji minut i ugasi se. I tako... Desavalo se i ranije, samo ujutu, ali je tada bio onaj komp od LCS-a i od kada sam to izbacio i stavio klasican prekidac pali je svaki put. Greska je inace, 44 - Oxygen sensor or circuit, lean signal (voltage low)
  • GTX
    CBC Senator XXL
    • 13.09.2008
    • 422
    • Subotica
    • Nexia 1.5 16v

    #2
    Odg: Check Engine i GAS

    Normalna pojava kod venturija.Nasteluj gas tako da na 2500-3000 obrtaja ima dobru smesu jer ti je sad siromasna.

    Comment

    • ludidzora
      CBC Senator XXL
      • 09.01.2012
      • 310
      • Banatsko Veliko Selo
      • Fiesta 200 iz mesta!

      #3
      Odg: Check Engine i GAS

      Evo da malo osvezim... Bio sam do par majstora uvde u Ki sto rade GAS i kod ovih sto ne rade (reko ne mogu ja to da odradim sam), svi su oni to stelovali, neki bolje neki losije a neki katastrofa, auto se vukao k'o prebijena baba. Opet sam ga uzeo pod svoje, i sad auto ide fino kao i pre, lepo vuce itd... ali je problem tu. Ovaj put ne gori par minuta, uglavnom nekih 30ak sec. pa se ugasi na minut pa opet upali i tako, treba da vidim da li je ista stvar u pitanju. A sad sam isao do grada i terao ga na oko 2500 rpm i palila se i gasila a kada sam se vracao malo sam ga cepnuo, na nekih 4000 rpm i nije se palila, stisnem ga jos malo preko 5000rpm, 170kmh i nije se upalia... pa ako GAS ide konstantno a vazduh se regulise zar ne bi trebala biti jos siromasnija kada stisnem gas i dam mu vise vazduha a kolicina plina bude ista???

      Comment

      • Gusar
        CBC Član
        • 19.03.2012
        • 85
        • zemun
        • Fiat Uno 45s fire...

        #4
        Odg: Check Engine i GAS

        dosteluj jos malo smesu i onda ce ti biti sve ok
        znaci treba ti bogatija smesa sad si na samoj granici i zato pali lampicu
        pitaj doru on ce sigurno da ti pojasni jos bolje
        a sto se tice gasa kad pritisnes papucu gasa otvara se leptir i onda dolazi do pada pritiska u usisnoj grani samim tim i plina istice vise i vazduha... to sto kazes da je konstantno nije konstanto zato sto po svim zakonima fizike kroz isti precnik rupe tj dizne urazlicitim uslovima
        (pad spoljasnjeg pritiska) moze da prodje razlicita kolicina tecnosti(gasa)

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Odg: Check Engine i GAS

          pa ako GAS ide konstantno a vazduh se regulise zar ne bi trebala biti jos siromasnija kada stisnem gas i dam mu vise vazduha a kolicina plina bude ista???
          Kad bi išao konstantno isto ,DA, kad bi bio dizel, DA a inače odakle ti ova ideja?
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • ludidzora
            CBC Senator XXL
            • 09.01.2012
            • 310
            • Banatsko Veliko Selo
            • Fiesta 200 iz mesta!

            #6
            Odg: Check Engine i GAS

            Nesto sam ja zakljucio da je kod venturija kolicina plina konstantna, gledajuci po netu i citajuci, a do pre toga sam mislio da kako stiskas gas tako i vuce vise plina, a posle na osnovu nekih tekstova sam skontao pogresno i ako mi nije bilo logicno. Znaci da se vratim na prvom ubedjenju...

            E sad jos jedno pitanje, sto se tice stelovanja, da li igra ulogu i onaj sraf na isparivacu za stelovanje lera, da li znaci i u radu motora, ili samo na onaj na crevu? Takodje da li se moze iskljuciti step motor prilikom stelovanja, posto ja taj na isparivacu okrecem skoro ceo krug levo/desno i nista se ne desava i kad se nesto desi on odma digne obrtaje...

            Comment

            • GTX
              CBC Senator XXL
              • 13.09.2008
              • 422
              • Subotica
              • Nexia 1.5 16v

              #7
              Odg: Check Engine i GAS

              Nadji jednog pomagaca neka drzi gas na 2500 ili 3000rpm (zavisi u kom opsegu vise vozis),a ti zakaci unimer na zicu od lambde (drugi kraj instrumenta na akumulator) i podesavaj taj sraf na crevu dok ne dobijes napon od priblizno 450mV.To isto uradis i sa podesavanjem smese na leru,ali ovog puta vrtis onaj sraf na isparivacu.Step motor ne iskljucuj.
              Last edited by GTX; 10.04.2012, 21:52.

              Comment

              • alexa05
                CBC Senator XXL
                • 23.07.2006
                • 1769
                • Smederevo
                • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                #8
                Odg: Check Engine i GAS

                Venturi kao sto meko rece. Koliko se secam kod mene na kadett-u osim toga sto mi je narocito po nocnoj voznji smetalo zuto svetlo drugih problema vezanih za to kako auto vuce nije bilo
                EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                Comment

                • ludidzora
                  CBC Senator XXL
                  • 09.01.2012
                  • 310
                  • Banatsko Veliko Selo
                  • Fiesta 200 iz mesta!

                  #9
                  Odg: Check Engine i GAS

                  Originally posted by GTX View Post
                  Nadji jednog pomagaca neka drzi gas na 2500 ili 3000rpm (zavisi u kom opsegu vise vozis),a ti zakaci unimer na zicu od lambde (drugi kraj instrumenta na akumulator) i podesavaj taj sraf na crevu dok ne dobijes napon od priblizno 450mV.To isto uradis i sa podesavanjem smese na leru,ali ovog puta vrtis onaj sraf na isparivacu.Step motor ne iskljucuj.
                  E ovaj podatak za lambdu sam trazio. Peobacu tako pa javim sta ima...

                  Comment

                  • ludidzora
                    CBC Senator XXL
                    • 09.01.2012
                    • 310
                    • Banatsko Veliko Selo
                    • Fiesta 200 iz mesta!

                    #10
                    Odg: Check Engine i GAS

                    Evo malo sam nesto radio, i bome odvrnuo sraf za jedan ceo krug. Na leru je bilo tu i tamo OK, oko 500-550mv, dok je na nekih 3000 bilo oko 300 i kako dam jos gasa povecava se. Sad sam ga nasteli ali opet na uvce, nisam imao nikog pri ruci da gleda u obrtomer. A i obrtomer pokazuje svasta, puno varira, drzim ga na oko 3000 i pokazuje 450-500-300-70-600... ali je najvise oko 450-500, mozda je do njega, mzoda negde los spoj, mozda dosonde a mozda tako i treba. Uzecu sutra analogni pa cu jos jednom, jer ako opet bude da varira na njmu ce se to manje odrziti posto u sekundi promeni par vrednosti pa kazaljka nece stici puno da seta i mozda ce biti lakse. Vidsecu kako ce se sutra pokazati, da li ce paliti pa cu javim...

                    Comment

                    • ludidzora
                      CBC Senator XXL
                      • 09.01.2012
                      • 310
                      • Banatsko Veliko Selo
                      • Fiesta 200 iz mesta!

                      #11
                      Odg: Check Engine i GAS

                      Evo da se javim da je sad mnogo bolje. Hoce po nekad da se upali na kratko ali ako ga bas stedim na gasu, na malo ispod 2500 rpm, dok na 2500-3000 gde ga obicno i vozim, lampica se ne pali.

                      E sad novi, nije bas problem... Kad ugasim auto posle voznje na plin i palim ga posle kraceg vremena, palim ga na benzin, malo teze upali, dok kad ga ugasim na benzin i sledeci put kad ga palim posle kraceg vremena upali na zub. Ako stoji duze, pali dobro i posle gasenja na plin. Jedino mi se mota po glavi da ostane plina u crevu, usisu ili gde vec pa povuce to malo plina i jos benzina pa da mu to smeta... a pre imam uredjaj OK START, koji je pre bio u autu a nisam gledao kako je povezan kada sam ga cupao, interesuje me ako neko zna kao se veze. Znam da jedna ide direktno sa + akumulatora, druga na napajanje bobine cini mi se, jedna na signal za obrtaje... kontam da kad se ugasi kontakt, zatvore se ventili za gas, ali on ostavi paljenje jos pod naponom dok se motor ne ugasi (potrosi plin iz u****), tj. dok dobija signal sa bobine da ima obrtaja... Pa da ne tucem glavu, vec sam je dosta istukao i ne mogu da provalim 100% pa bolje pitati ako neko zna... i da li bi resio ovaj moj problem sa tim..

                      Comment

                      • GTX
                        CBC Senator XXL
                        • 13.09.2008
                        • 422
                        • Subotica
                        • Nexia 1.5 16v

                        #12
                        Odg: Check Engine i GAS

                        Kad ugasim auto posle voznje na plin i palim ga posle kraceg vremena
                        Koliko traje ta voznja tj da li se motor zagreje?

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Odg: Check Engine i GAS

                          Da, to mu je funkcija, ostavlja struju na bobini dok ima obrtaja, tako potroši gas a onda lakše pali sledeći put.
                          Ako ga osposobiš rešićeš problem...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • ludidzora
                            CBC Senator XXL
                            • 09.01.2012
                            • 310
                            • Banatsko Veliko Selo
                            • Fiesta 200 iz mesta!

                            #14
                            Odg: Check Engine i GAS

                            @GTX, nije bitno koliko traje, i kad je zagrejan i kad nije, uglavnom kad ga gasim na plin posle teze pali na benzin, sem ako odstoji duze...

                            @Dora, Znam mu funkciju, pretpostavio sam da drzi bobinu pod napajanjem, i radi dok ima obrtaja ali koja zica gde ide? I sto mi opet pravi problem, mani se sad prekidac napaja sa bobine, a ako bi on posle gasenja drzao bobinu pod naponom, radio bi i prekidac, ventili bi ostali otvoreni i verovatno se ne bi nikad ugasio, sem kad potrosi plin iz boce... Treba malo to prevezati, da se prekidac gasi kada se okrene kljuc, a da OK START drzi bobinu pod naponom a prekidac ne... Ili kako vec... Trazim po netu ali ne mogu da nadjem njegovu semu nigde, da tacno vidim koja zica je za sta...

                            Comment

                            • GTX
                              CBC Senator XXL
                              • 13.09.2008
                              • 422
                              • Subotica
                              • Nexia 1.5 16v

                              #15
                              Odg: Check Engine i GAS

                              Probaj malo da zavrnes onaj sraf na isparivacu.Kad je nezagrejan ok,ali bi topao trebao da pali bez problema.Ja sam imao problem sa hladnim motorom,zato sad ni ne prebacujem na gas kad znam da ce relacija biti toliko kratka da se motor nece zagrejati.Evo tema http://cbc.rs/showthread.php/17341

                              Comment

                              Working...
                              X