problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #31
    Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

    Ima je i obicno je nema ili landara.
    Tvoj auto NEMA sauh tako da ne moze da presauga ili sta vec, zbog toga je i bila ona zajebancija na pocetku sa kolegom lupadzijom.
    Odzracivanje boce je jednako efikasan metod popravke automobila koliko i da si doveo babu da mu baje.
    To sto si napisao da ti auto pali dobro kad nema plina a lose kad ima plina znaci da u usisni prostor plin dolazi nekontrolisano nakon gasenja auta.
    Nema dalje.
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #32
      Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

      A šta ako Baba zna da Baje? Od Baje do Bije je mali korak...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • xzagor
        CBC Član
        • 03.10.2011
        • 49
        • banjaluka
        • opel kadet 1.6i lpg

        #33
        Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

        hmmmm odlicno idejno resenje,dora. ne verujem da bi postojao bolji nacin provere,pa cak i najmanje curenje ce rezultirati mehuricima. nemoj pogresno svatiti,ali ovo bi bilo za "male tajne velikih MAJSTORA" ili detektor,do kojeg je malo teze doci
        znaci skinem zicu sa el ventila,i to onog na kojem se nalazi i filter za plin i sacekam da sve potrosi.tako sam bar ja razumeo,slobodno me ispravi.
        i znaci,ako tada bude pustio i mrvu na crevo,ide novi ventil? ventil je inace lovato.
        ok,ja sam u medjuvremenu pronaso sekundarno resenje prije gasenja prebacujem na benzin,pa kad palim pali ko od sale,pa opet prebacim i vozim opusteno na plin.
        a sad da te ispravim,dora. svecice koje ja imam u autu nikako ne kostaju oko 20 evropskih,prije ce biti 13 americkih,ali ako imas strpljenja da ih narucis iz ebay prodavnice i cekas mesec i kusur dana.to je dakle oko 10 eura kom.
        kod svecice je pfr6q r1
        a ono najzanimljivije je da ih nisam platio ni feninga! pre jedno 15 dana krenem u potragu za svecicama za plin,ngk ili brisk,...bledi pogledi prodavaca,na samo jednom mjestu su culi za brisk,a ngk lpg kad sam trazio kazu mi jesi normalan,gde ces u suzu 80 evra svecice??(one jesu 20 e kom) vec kontam zvati kuma u n.s. koji me podlozio pricom kako je pazario odlican ngk za svoj auto,i pokazao mi kako da prepoznam fals ngk(covek vozi na plin koji je ugradio pre oko 2 godine,mislim da sam i ja bio malo krivac za to)
        i reko ajd odustajem,sjednem tako pit kafu i jadam se konobaru(kome drugom jelte) kad ce jadan momak,evo kod mene u gepeku nekih svecica?? dobio od skolskog koji je radio u jednom ovlastenom servisu,pa su svi kad je servis bio pred zarvaranje uzeli tako ponesto...
        ja sretan,njemu drago da mi je mogao pomoci..druzimo se mi tako vec par godina..
        i naravno,malo googl,malo ngk sajt,vidim da bi mogle posluziti svrsi.
        em su laser line,em im je r 1,koliko sam svatio pisanja to je ok za plin jer plin voli jaku varnicu,zato je i zazor isao sa 0.8 na 0.7,mislim morao sam malo.
        a klapna,pa meni moj plinadzija svaki put pane na **** od smeha kad dignemo haubu.
        zasto,e pa jednom prilikom zbog nekih okolnosti auto je ostao bez filtera vazduha,naravno dosao normalno kuci i,ujutru reko ajmo,kad jes djavla. upalim,krenem na benzin i kad sam prebacio na plin krenu komplet motor da djipa koda igra gluvo glamocko.
        to jutro sam vozio sa praznom kutijom od cigara na usisnoj cevi.
        i tako,malo googl,malo forumi,skinem jedan dan komplet kuciste,klapnu koja klapara iscupam,nadjem cev f30,nastavim na kuciste da dodje do ispod fara,gde je po meni najhladniji zrak i to tako ostavim da stoji.
        a sto majstor pada na ****,e pa zato sto sam sve rupe i rupice na kucistu napunio pur penom,i mada sam sav visak fino odstranio i iznutra i okolo to njemu izgleda kao da ko ce ga znati sta stoji umjesto klapne.
        puno sam bolje od tada mogao podesiti plin i auto mnogo bolje vuce,iako sam smanjio dotok plina.

        Comment

        • xzagor
          CBC Član
          • 03.10.2011
          • 49
          • banjaluka
          • opel kadet 1.6i lpg

          #34
          Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

          da mi je da mu dohakam
          Last edited by xzagor; 03.08.2012, 01:29.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

            Pogrešio si, nisu male tajne velikih majstora a nego velike tajne malih majstora, bar kod mog slučaja

            Ventil košta desetak evra bar ovde, baci ga kad si već toliko bacio pa stavi nov. Elektroventil pre isparivača.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • xzagor
              CBC Član
              • 03.10.2011
              • 49
              • banjaluka
              • opel kadet 1.6i lpg

              #36
              Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

              e jbga,to je vajda taj na kojem je i filter,pored toga ima i onaj na isparivacu,taj valjda ne trebam dirat.
              a posto sutra ide registracija,para za bacanje nema,jer uvek se nadje poslije tehnickog neki sitniji kvar.
              jedva cekam da vidim test prednjih kocnica,prosle godine je bio ferodo sa novim vent. diskovima,ove godine stavljene delphi plocice a za nove diskove se nije imalo para. da odem jos malo u off,sta mislite ko je bolji ferodo ili delphi?mislim na plocice,diskovi su topramovi.

              Comment

              • xzagor
                CBC Član
                • 03.10.2011
                • 49
                • banjaluka
                • opel kadet 1.6i lpg

                #37
                Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

                i je li moguce da nikoga apsolutno ne interesuju "zvanicni" rezulatati testa disk plocica????
                e nista ja cu za svoj gros napisati;predna osovina levo 2338 desno 2162,znaci stai diskovi i nove delphi plocice
                prosle godine je bilo na novim diskovima sa ferodom 1900 + - koja stotina,nemogu se tacno setit
                znaci,ili ove delphi koce ko sam djavo(razlika u levom i desnom verovatno zato sto nisu tokareni diskovi) ili se njima valjak pokvario


                ventil ce sacekati do iduce sedmice,majstor je na putu a sutra ga svakako nebi mogao menjati i nadam se da nece biti nista drugo jer ovde kosta 25 e,ako to ne upali moracu mirovati sa cackanjem i jednostavno vozit ovako.
                ima i jedna pozitivna stvar,sad tacno mogu znati kad mi je boca opala na 2-3 litre,jer onaj plovak nist ne valja,a dosadilo mi je svaki cas gledati kilometrazu...
                javicu sta je bilo

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #38
                  Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

                  Imaš poseban forum gde pedstaviš svoj autu pa tu pišeš šta si radio, šta ćeš raditi itd... Ovde pišeš o problemu na plin, gas, kad ga imaš.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • xzagor
                    CBC Član
                    • 03.10.2011
                    • 49
                    • banjaluka
                    • opel kadet 1.6i lpg

                    #39
                    Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

                    ok necu vise krsiti pravila,tj pokusacu da se drzim teme.
                    sad imam opet jedno pitanje,ovako,gledam neke druge teme o plinu i vidim da se negde spomenuo saraf na rasplinjacu koji sluzi za podesavanje smese.
                    znaci saraf neovisan od sarafa za ler gas.pogledao sam danas svoj isparivac i primeteo ga pored jednog od creva za vodu. postavljen je okomito na isparivacu. a pitanje je da li taj saraf treba da bude skroz,ili malte ne skroz zavrnut,ili kako.
                    interesuje me jer su mi na tehnickom spomenuli da su mi izduvni gasovi beton,imam uzasno veliku kolicinu nekog stetnog gasa,da li c2 ili co2 nisam gledao,uglavnom to je nesto sto je preko 1000??
                    uglavnom cikica mi rece da je tako kod velikog broja vozila na plin i da se ne zabrinjavam.
                    meni auto solidno vuce,a potrosnjom sam zadovoljan sa obzirom u kakve svrhe se sve auto upotrebljava.
                    mogu li ja nesto postici na tom sarafu

                    Comment

                    • Plinadzija
                      CBC Senator XXL
                      • 29.07.2008
                      • 1514
                      • Paracin

                      #40
                      Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

                      Zavisi sta hoces da postignes, uvek mozes da prehebes nesto. Ako si zadovoljan performansama auta ne diraj nista. Ispravne stvari ne treba popravljati.
                      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                      Comment

                      • xzagor
                        CBC Član
                        • 03.10.2011
                        • 49
                        • banjaluka
                        • opel kadet 1.6i lpg

                        #41
                        Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

                        ma dobro to,ali malo me ta smesa iritira. onaj cikica me gleda na t.pregledu kao da mi je auto eko. katastrofa.
                        mislio sam da je gas najcisce gorivo,a kad sad truba.
                        sad bez zeze,oseti mi se jak miris na auspuh,ali ne onaj normalan od plina vec vise kao miris izgorene kose,ako znas na sta mislim.
                        zato me interesuje taj saraf,da li treba da je skroz pritegnut ili da ga ipak malo odvrnem,cemu na kraju on stvarno sluzi?
                        i naravno da li cu ako ga budem dirao napraviti neku losu stvar za isparivac?

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

                          I varikina čisti najbolje ali nećeš sa njom prati ruke jer će nestati a to opet znači da su čiste

                          U mnogo tema na forumu sam napisoa da ljudi misle da ako ugrade gas ide na auspuh cveće, to tako može da bude al ine sa tim starim sistemima i ne sa novim sistemima kad ga ugradi mušterija umesto majstora.

                          Ako imaš analizator gasova mrdaj šraf ako nemaš čemu mrdanje?
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • xzagor
                            CBC Član
                            • 03.10.2011
                            • 49
                            • banjaluka
                            • opel kadet 1.6i lpg

                            #43
                            Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

                            nemam analizator ali imam volju da mrdam
                            ovo je sad kao ono za paradajz,mislim,znam ja sad da je paradajz voce,ail neznam kako to da se ne koristi u vocnim salatama. poz

                            Comment

                            • CBC Tim
                              Admin
                              • 02.07.2011
                              • 56
                              • Srbija

                              #44
                              Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

                              Pa mrdaj, ko ti brani. kao da praviš 22.4 milimetara odoka ali ti ne znaš da treba da bude 22.4 mm nego praviš pa se zamisliš, pa opet praviš, pa se zamisliš i tako mic po mic ti to praviš..

                              I krompir raste u zemlji pa mi nije zemljak...

                              Jel ti nas zezeš od prvog vagona ili od drugog?

                              Comment

                              • xzagor
                                CBC Član
                                • 03.10.2011
                                • 49
                                • banjaluka
                                • opel kadet 1.6i lpg

                                #45
                                Odg: problem sa paljenjem opel kadet 1.6i

                                samo brzinski da uskocim,posto se ima veoma malo vremena za auto od kad se dobila prinova...nije ni onaj ventil kod filtera,jok. jer doslo se do zakljucka da ako bi on pustao,da bi recimo curilo stalno i sve dok sav plin nebi iscureo.
                                mislim,hocu reci radilo se nesto oko toga,cackalo se i taj dio je ok.
                                meni opet seva nesto u glavi,molio bi starije i iskusnije clanove da ne ismeju ideju,da li bi moglo ikakvo poboljsanje da se ocekuje kada bi postavio jedan nepovratni ventil od goriva na crevo do mesaca?
                                da li bi plin tada funkcionisao normalno,bez smetnji,i da li mogu traziti neki ventil sa jacim otporom koji bi sam svojom snagom zatvaranja sprecio taj visak plina da se slije u usis.
                                ja koliko sam razumeo ti ventili imaju oprugu u sebi,i rade na principu kuglice.
                                znaci,auto radi i vakum motora ga drzi otvorenog,ili isparivac gurajuci plin,motor se gasi i on zatvara tom kuglicom svaki dalji dotok plina.da li je ovakvo nesto izvodljivo i da li bi bilo stetno po plinski sistem?

                                Comment

                                Working...
                                X