vakumski isparivac i automatski prekidac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • araps81
    CBC Veteran
    • 09.02.2012
    • 144
    • Beograd
    • BMW E36 320

    vakumski isparivac i automatski prekidac

    Na automobil sa direktnim ubrizgavanjem benzina ugradjen je venturi sistem plinskog uredjaja (elektronski isparivac VOLTRAN i automatski prekidac LOVATO sa prebacivanjem od preko 2000rpm). Problem se ispoljava u duzem verglanju nebitno dal je radio na benzin ili plin pre toga, kao i paljenju kad je hladan, a desava se i da se gusi na leru, gasi.. Primetio sam da posle gasenja cujem blago sistanje iz isparivaca kao da pomalo curi plin, kad zavrnem slavinu za dovod gasa onda pali na benzin bez problema.. Verovatno je elektroventil u pitanju ali sobzirom da imam isti takav isparivac ali vakumski (bez elektroventila) i kad vec skidam stari zanima me dal moze da radi bez problema taj vakumski isparivac sa elektronskim automatskim prekidacem..? Znam da je potrebno povezati vakum crevo sa usisnom granom, ali me buni i ona spulna sto se nalazi na sredini isparivaca sto ima samo jednu buksnu.. Gde se ona vezuje i moze li ta kombinacija da radi bez problema ?
  • chobo13
    CBC Senator XXL
    • 01.05.2009
    • 1274
    • pozega,srbija
    • AUDI,VW

    #2
    taj vakumski nije predvidjen da radi sa automatskim prekidacom,jedino da zamenis i prekidac pa po potrebi rucno da prebacujes ili zameni sa nekim isparivac za elektronca...msm,kod nas sve moze,pa i ta kombinacija vakum sa automatskim,al moze da ima i posledica mesanja benzina i gasa u odredjenim momentima...

    Comment

    • vulkan
      CBC Veteran
      • 03.09.2011
      • 151
      • sabac
      • mazda nisan

      #3
      I meni je na ajnšprica ugrađen venturi lovato i automatski prekidač i ne funkcioniše. Ako je na automatskom prebacivanju za svako palenje auta vraća na benz ali prebacuje na plin čim pustim ključ (a pali na pola ključa) i uguši motor pa ponovo pali pa opet isto. Ako samo malo pomerim potenciometar na prekidaču onda traži preko 3000 obrtaja da prebaci na plin. Verovatno je takav (loš) potenciometar ili jednostavno loše funkcioniše sa takvim isparivačem. Nisam hteo da maltretiram auto i štelujem desetinama puta a s obzirom da pali lako na oba goriva bez obzira na temperaturu motora prebacujem ručno prvo jutarnje palenje na benz i zavisno od spoljne temperature, leti sačekam do 10-tak sekundi da dizne makar za toliko dobiju malo benzina i benzinski sistem ostane u životu pa prebacim na plin a zimi minut-dva dok svučem sneg sa krova i haube i ostružem stakla, farove i lampe i taman su i motor i isparivač uzmlačeni za vožnju. A jednom mesečno provozam par km na benzinu. Pri ručnom prebacivanju motor skoro i ne oseti promenu ni tako u mestu a može i u vožnji samo malo popustim gas i prebacim i nema ni trzaja. Mislim da bi i moglo da se ušteluje ali mi nije zapelo da provedem pola sata u štelovanju sa ko zna koliko palenja i gašenja auta da bih poštedeo sebe da jednom dnevno prebacim prekidač gore dole.
      Last edited by vulkan; 30.08.2012, 10:01.

      Comment

      • araps81
        CBC Veteran
        • 09.02.2012
        • 144
        • Beograd
        • BMW E36 320

        #4
        Reseno, stavljen nov isparivac (elektronac) i nov elektroventil. Sada nema problema sa curenjem plina i duzim paljenjem.

        Comment

        Working...
        X