Na automobil sa direktnim ubrizgavanjem benzina ugradjen je venturi sistem plinskog uredjaja (elektronski isparivac VOLTRAN i automatski prekidac LOVATO sa prebacivanjem od preko 2000rpm). Problem se ispoljava u duzem verglanju nebitno dal je radio na benzin ili plin pre toga, kao i paljenju kad je hladan, a desava se i da se gusi na leru, gasi.. Primetio sam da posle gasenja cujem blago sistanje iz isparivaca kao da pomalo curi plin, kad zavrnem slavinu za dovod gasa onda pali na benzin bez problema.. Verovatno je elektroventil u pitanju ali sobzirom da imam isti takav isparivac ali vakumski (bez elektroventila) i kad vec skidam stari zanima me dal moze da radi bez problema taj vakumski isparivac sa elektronskim automatskim prekidacem..? Znam da je potrebno povezati vakum crevo sa usisnom granom, ali me buni i ona spulna sto se nalazi na sredini isparivaca sto ima samo jednu buksnu.. Gde se ona vezuje i moze li ta kombinacija da radi bez problema ?

Comment