ugradio sam i ja GAS molim komentar!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Daka
    CBC Senator
    • 15.06.2005
    • 277
    • Subotica

    #31
    mozda se u Belgiji menja svake 2 godine ali se u Srbiji uglavnom doliva ulje za kocnice ako zafali ....ja sam takodje promenio samo zato sto sam menjao dobose,pakne,plocice,diskove i sajle za rucnu pa reko ajde i ulje kad je sve novo!!! A cemu ona ona zamerka ..."kako ti sipas ulje u kocnice?"to nema onda osnove za zamerku prilikom ugradnje!!

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #32
      Nama u Belgiji pise na flasi da se menja na 2 godine a mi smo debili pa slusamo. Sta pise kod vas? Pisano je o tome opsirno na ovom forumu. Dora je mislio na onu spiralu iznad cepa rezervoara za kociono ulje. Ne smeta bas mnogo to ali je on "picajzla" i ima "majstorsko oko". Ma pusti ga, samo nas kvari

      Comment

      • Dragan
        CBC Veteran
        • 18.09.2005
        • 184
        • U blizini Novog Sada

        #33
        Originally posted by Daka
        hmmmm.....mozda je zato bila primamljiva cena ugradnje kod njega zbog MV jer je mene ugradnja kostala 335 eura a i rekao mi je da je MV od obicnog rezervoara ,sto meni nije nista ni znacilo...vidite sami onda, ugradnja je znaci bila kompletna 335 eura pa recite da li je od toro boce MV skuplji i za koliko?!
        Za nekih 10-15 eura.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Originally posted by Daka
          mozda se u Belgiji menja svake 2 godine ali se u Srbiji uglavnom doliva ulje za kocnice ako zafali ....ja sam takodje promenio samo zato sto sam menjao dobose,pakne,plocice,diskove i sajle za rucnu pa reko ajde i ulje kad je sve novo!!! A cemu ona ona zamerka ..."kako ti sipas ulje u kocnice?"to nema onda osnove za zamerku prilikom ugradnje!!
          Pa sad vidi ovako, tražio si mišljenje i dobio si ga, to što ti se ono ne svidja ili nema efekat koji si očekivao je druga stvar. Nije problem u samom sipanju ulja, ko što reče dranix da se tu snaći. Problem je što se vidi iz aviona da je aljkavo i na brzinu uradjeno, bez razmišljanja o estetici koja ne utiče na bezbednost ali ... Možda ti sam popravljaš svoj auto ali ja sam mehaničar 30 godina i nabolje sam obožavao kad mi šaban stavi tako deo gasne opreme da ne mogu prići nekim delovima bez demontaže iste a nije moralo. Razumem kad mora i nema mesta.

          Da ti usput odgovorim na poslednje pitanje oko MV. Džabe potenciraš malu razliku u ceni MV-a i krajnjom cenom na koju aludiraš.
          Da ti pojsnim malo postupak. Prvo, to je protivzakonito i bole me uvo što se ti sa tim slažeš. Svako prepravljanje ili sečenje ili bilo šta od fabričke opreme je nedozvoljeno.
          Drugo, tu se mora dovesti žica, tačnije 3 ili 4 zavisi od stila montaže, stavi se u rebrasti bužir radi zaštite, veže se sa dovoljno plastičnih stega da ne visi ili ne klamće, zaletuje se napred i nazad.
          I tak oza sve druge segmente posla. Nije go materijal cena ugradnje. Da je tako ti bi platio još manje nego što si platio.
          196.5 evra košta Lovato oprema za jedan karburator. Hoće neko da mi kaže da radi auto za 20 evra?? Ili nabavlja opremu od tajnog uvoznika za koga ja neznam??
          Sve to traži vremena, a vreme se plaća. Ko hoće da mu se auto radi ko na traci nemam ništa protiv, neka tako i radi.
          Imam protiv da se radi mimo propisa i da se to potencira kao sasvim normalna stvar. Tebi je bilo bitnije par desetina evra uštede. Auto ti radi dobro i to je ok. Drugima je bitno kako se radi, popravlja ili preopravlja njihov auto.
          Game over
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Saabo
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1724
            • Vrbas
            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

            #35
            Originally posted by Dora
            Drugima je bitno kako se radi, popravlja ili preopravlja njihov auto.
            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

            Comment

            • marek
              CBC Senator
              • 16.09.2005
              • 243
              • Beograd

              #36
              Ma nije to ni pola muke, nego sto nas covek ubedjuje kako mu sve super radi

              Comment

              Working...
              X