Niskobudzetne komponente za venturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Ja znam koji je to lik i šta radi8 ali je zanimljivo da u ovoj držvai sad ima najmanje tri ovlašćena distributera za Lovato... Nadebali su u LandiRenciste svojevremeno što su radili...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      #17
      Daj na PM broj tog Pirocanca.
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • speedplus
        RIP Bio nam je drug!
        • 15.01.2007
        • 2419
        • LAZAREVAC

        #18
        Originally posted by pancer980 View Post
        , ali su likovi izuzetno usluzni da su mi cak rastavili jedan mimgas da bi mi dokazali da je to ustvari Lovato koji proizvode Turci cak se i membrane hvataju u sraf.
        da,da ... samo sto ima jedna mala razlika.Lovato pregura 100.000km i ne zapali auto,a Mimgas to uspe da uradi, ponekad, i posle 5.000km. Sposoban uredjaj nema sta,uspeva mu ono sto u Lovato-u nikad nisu uspeli da urade.
        Nego, reci ti meni dali su u tom uredjeju bas isti delovi kao u Lovato-u????? Kad vec pricamo o stvarima koje mogu ,eventualno, da ugroze necije zdravlje,zivot i nanesu ekonomsku stetu,daj onda da onima koji citaju ovo objasnimo u sta se upustaju.Jer, ti likovi,koji su ti to pokazali,su prodavci opreme za TNG.Dali si siguran u njihovu kompetentnost?????Koliko ugradjenih/popravljenih/servisiranih uredjaja imaju za sobom????? Da napomenem,kao i Dora,i ja poznajem te iste likove i oni poznaju mene i imamo jako dobar odnos, i poslovni i privatni

        Comment

        • missa91
          CBC Član
          • 04.10.2012
          • 19
          • Smed. Palanka

          #19
          Mene sada interesuje kako je moguce da dodje do zapaljenja, ukoliko je cak i ovaj Mimgas ugradjen po standardima atesta? Znam da je curenje moguce ukoliko postoji kvar na ventilu pre isparivaca ili samoj instalaciji do ventila, a iskreno, nisam cuo da je nekome kvar na isparivacu doveo do paljenja auta.

          Zanima me ako neko moze da objasni na koji to nacin isparivac zakaze i prouzrokuje paljenje...

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #20
            evo jedan primer:
            Ustanes ujutru i sednes u,recimo,Yuga.Das kontakt,otvori se gasni ventil,a gore navedeni isparivac krene da sprica gas kao lud(pricamo o uredjaju koji ima upravo tu karakteristiku) u usisnu granu.Ti krenes da verglas,ali motor nece da sastavi,dok isparivac i dalje sprica TNG u usis.Posle vise pokusaja verglanja,gas vise nemoze fizicki da stane u usisnu granu,vec krene da puni kuciste vazdusnog filtera,pa polako krene da silazi niz lulu koja se zavrsava/pocinje bas pored razvodnika paljenja. Dalji tok dogadjaja probaj da zamislis.Ja sam u mom mestu video na desetine res pecenih auta
            Last edited by speedplus; 29.10.2012, 17:53.

            Comment

            • missa91
              CBC Član
              • 04.10.2012
              • 19
              • Smed. Palanka

              #21
              U potpunosti razumem situaciju, ali sumnjam da isparivac moze tako naprosto bez ikakvih predznaka, takav kvar da manifestuje. Vozac mora da ignorise neke znake otkazivanja da bi taj isparivac toliko gasa pustio u paljenju da dodje do razvodnika. Mada kod yuga je to bas tako bukvalno kuciste filtera dovodi do razvodnika.

              Dobro je da neko istakne i ovakve nedostatke niskobudzetnih delova. Kada sam pokrenuo temu, bas sam imao na umu i ovakva iskustva. Kako bi vozaci mogli da izvazu da li i koliko se isplate jeftiniji delovi.

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #22
                Originally posted by missa91 View Post
                Vozac mora da ignorise neke znake otkazivanja da bi taj isparivac toliko gasa pustio u paljenju da dodje do razvodnika. Mada kod yuga je to bas tako bukvalno kuciste filtera dovodi do razvodnika.
                Vozac trba da vozi,proverava nivo ulja i rashladne tecnosti,sipa gorivo...
                A palili su se i Kadeti,Golfovi,Lade... a nije samo razvodnik izvor varnice,ima tu jos upaljaca

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #23
                  Daj bre neko nek mi da broj tog Pirocanca....

                  ili predlog gde da nadjem neku niskobudzetnu toro bocu?
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • Plinadzija
                    CBC Senator XXL
                    • 29.07.2008
                    • 1514
                    • Paracin

                    #24
                    Ne postoji niskobudzetna toro boca, u svim varijantama boce su iste...
                    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                    Comment

                    • Hermes
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 1306
                      • https://t.me/pump_upp
                      • bemve

                      #25
                      Niskobudzetna je polovna
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • missa91
                        CBC Član
                        • 04.10.2012
                        • 19
                        • Smed. Palanka

                        #26
                        Samo da javim i kazem da je ovaj ranije pominjani isparivac sada presao 13000km i radi i pali i dalje besprekorno sa izvornim stelovanjem. Ukoliko se situacija bilo kako promeni, javicu, naravno.

                        Pozdrav svima!

                        Comment

                        Working...
                        X