Pomoc pierburg 1b?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kovac0311
    CBC Početnik
    • 08.12.2012
    • 3
    • Uzice

    Pomoc pierburg 1b?

    Pozdrav svima, imam problem sa plinom dok je hladan auto, lose radi, trza u voznji na manjim obrtajima , inace cim se ugreje radi normalno, ima stabilan ler gas, dobro vuce. Stavljen je mesac i reduciran usis. Znaci problem imam samo dok je hladan motor, da li je resenje busiti karburator ili pak zameniti mesac nekim drugim?

    Svaka pomoc dobrodosla, hvala, unapred
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Najbolje što mogu je da te posavetujem da pogledaš ovu temu post #28 i dalje.

    Comment

    • Plinadzija
      CBC Senator XXL
      • 29.07.2008
      • 1514
      • Paracin

      #3
      Molio bih administratore da obuzdaju samoreklamiranje clanova.

      A kao odgovor na temu, precesljaj struju, najverovatnije su u pitanju svecice. Odakle ti da je u pitanju karburator?
      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #4
        @ Plinadžija, savet je dobronameran.

        Nit' ugrađujem plin, nit' imam bilo kakav interes. Ne reklamiram i ne prodajem komponente ni delove.

        Nisam mislio samo na moj post, već i na Baneta KG, trudili smo se da olakšamo ljudima muku sa paljenjem u hladnim jutrima.

        Comment

        • slavko_bgd
          CBC Senator XXL
          • 24.03.2009
          • 771
          • Batajnica
          • Stilo 1.6 16V MW

          #5
          Originally posted by kovac0311 View Post
          Pozdrav svima, imam problem sa plinom dok je hladan auto, lose radi, trza u voznji na manjim obrtajima , inace cim se ugreje radi normalno, ima stabilan ler gas, dobro vuce. Stavljen je mesac i reduciran usis. Znaci problem imam samo dok je hladan motor, da li je resenje busiti karburator ili pak zameniti mesac nekim drugim?

          Svaka pomoc dobrodosla, hvala, unapred
          Zameniti mesac drugim koji moze da radi bez redukcije u****.
          Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

          Comment

          • kovac0311
            CBC Početnik
            • 08.12.2012
            • 3
            • Uzice

            #6
            Originally posted by slavko_bgd View Post
            Zameniti mesac drugim koji moze da radi bez redukcije u****.

            Gde bih mogao da potrazim neki kvalitetniji?

            Comment

            • slavko_bgd
              CBC Senator XXL
              • 24.03.2009
              • 771
              • Batajnica
              • Stilo 1.6 16V MW

              #7
              Razliku izmedju kvalitetnog i nekvalitetnog mixera moze da zna samo majstor za plin sa iskustvom, tako da ti savetujem da odes u neki servis. Ali pre toga treba da znas da je normalno da na ovim jutarnjim temperaturama svaki motor sa ispravnim i dobro podesenim gasnim uredjajem ne radi kako treba dok se ne zagreje. Da sam na tvom mestu, palio bih na benzin, zagrejao motor par minuta i onda prebacio na plin.

              Tacno je da ima uredjaja i motora koji na niskim temperaturama mogu da upale na plin ali nisam video ni jedan koji u prvim minutima nakon paljenja na plin radi normalno . Dok se isparivac ne zagreje na 30-40C nema sanse da radi normalno, jer je hladan gas neisparen i ne moze da se pravilno pomesa sa vazduhom. Drugo, hladan gas je sve gusci sto je hladniji pa je smesa toliko bogata da gusi motor. Svaki uredjaj se podesava na radnoj temperaturi koja je vrlo malo promenljiva tokom rada motora.

              Srecna okolnost je da tvoj motor brzo podize temperaturu vode nakon startovanja, tako da se verovatno isparivac dobro greje i uspe da se zagreje a da ne smrzne. Ali, jednog momenta ce se desiti da isparivac zamrzne i onda nastaju problemi...

              Dakle, savet je da se na kraju voznje prebacuje na benzin a ujutro pali na benzin i prebacuje na plin posle nekoliko minuta (ako je paljenje na benzin ikako moguce). Kad otopli, moze direktno na plin.
              Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

              Comment

              • killik
                CBC Veteran
                • 08.04.2010
                • 134
                • Kosovska mitrovica

                #8
                Ja mogu da kazem iz iskustva da moj auto pali na plin na -20c (ne radi mi benz pumpa pa ga zato palim na gas) i radi odlicno, drzi sauh 2-3 minuta i to je to.
                Samo nadji dobrog majstora, za sve ima leka.

                Comment

                • slavko_bgd
                  CBC Senator XXL
                  • 24.03.2009
                  • 771
                  • Batajnica
                  • Stilo 1.6 16V MW

                  #9
                  Ekstra druze! A koji auto imas i koji karburator je na njemu?
                  Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                  Comment

                  • killik
                    CBC Veteran
                    • 08.04.2010
                    • 134
                    • Kosovska mitrovica

                    #10
                    Audi 80 1991 god, karburator ne znam koji je, ima jednu elektronsku diznu...

                    Comment

                    • slavko_bgd
                      CBC Senator XXL
                      • 24.03.2009
                      • 771
                      • Batajnica
                      • Stilo 1.6 16V MW

                      #11
                      To nije karburator. Pogotovo nije ako piše BOSCH na njemu.
                      Ali super je to što ti pali na plin na -20 i radi super i hladan i vruć .
                      Last edited by slavko_bgd; 14.12.2012, 21:17.
                      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                      Comment

                      Working...
                      X