Fiat Tipo 1.4 ie. SPI ' ubrizgavanje sa jednom diznom u telu monopointa.Ugradjen venturi plin sa mesacem postavljenim na sredini monopointa sa difuzorom 36 mm sa rupicama.Isparivac Landirenzo EC04 sa samo jednim vijkom - plasticnim za Idle - ler.Od isparivaca idu sa slavine 2 racve u mesac.Svecice NGk 0.7 mm.Sam automobil ima sistem paljenja i kontrole BOSH MONOMOTRONIC.Nakon duzeg rada na benzinu sistem se adaptira na benzin i nece da radi na plinu-ne prima gas trokira..Isto ako se vozi na plinu se desava kada se predje na benzin.Sistem ima relej koji prekida rad injectora i prekidac tamona in3 koji na 2000 obrtaja prebacuje na plin.Nema otpornik za temperaturno ogranicenje prebacivanja na plin i nema relej za reset ECU.MIL lampica se pali kad se izadje na otvoren put i krece konstantnom brzinom od 90 km/h.kad ubrzam na 100 gasi MIL.Da li se ovakvo ponasanje moze popreaviti stelovanjem plina pomocu napona na lambda sondi-Tako da na 2500 obrtaja bude oko 0.45v i merenjem na leru i da li bosh monomotronic zahteva relej za reset.( Gas stelovan prethodno analizatorom )
Kada se automobil vozi na jedno ili drugo gorivo duze vreme ide normalno - ubrzava,vuce...Jedino posto se pali na benzin tesko pali posle plina trokira,trese ne prima gas pa se mora odmah preci na plin i to je najveci problem.Moze li se na ovakvom sistemu izbeci ukljucenje MIL lampice stelovanjem.
Kada se automobil vozi na jedno ili drugo gorivo duze vreme ide normalno - ubrzava,vuce...Jedino posto se pali na benzin tesko pali posle plina trokira,trese ne prima gas pa se mora odmah preci na plin i to je najveci problem.Moze li se na ovakvom sistemu izbeci ukljucenje MIL lampice stelovanjem.
Comment