pomoc, bmw320i m50 110kw, brc venturi plin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • araps81
    CBC Veteran
    • 09.02.2012
    • 144
    • Beograd
    • BMW E36 320

    pomoc, bmw320i m50 110kw, brc venturi plin

    Ovako, pokusacu da opisem problem ali ne i razlog zasto je ugradjen obican venturi sistem na m50 motor iako ima plasticnu usisnu granu.. znam da sa takvim sistemom moze fino da radi, video sam i vozio te automobile tako da sam se i upustio u ovu avanturu, znam i posledice zbog detonicija ali i o tome ne bih jer znam sta i kako. Elem, motor fino radi na leru, detonacija nema (uvek ga palim na benzin iako je vruc), prekidac je obican on-off (bez vremenskog prekidaca i automatskog prebacivanja), ali slabo vuce. Kad potopim papucicu gasa kao da se davi pa slabo vuce, kad popustim malo, na cetvrtinu gasa otprilike onda kao da mu nadjem odgovarajucu jacinu da povuce onako lenjo..

    Tokom ugradnje stavljen je BRC isparivac elektronac AT-90 koji sam vec imao kod sebe (nisam siguran za koju snagu motora je, sobzirom da je poprilicno velik pretpostavljam da moze da nahrani taj motor od 110kw). Postavljen je na mesto gde je bilo kuciste filtera za vazduh, na ulazu u MAP senzor postavljen je KN filter, posle MAPa ide mesac (ne znam precnik ali majstor kaze da je za taj motor-bila bi mi od koristi ta informacija ako neko zna da bas proverim?), pa polukruzno crevo na usis itd.. Pusten je u rad za probu, da bi radio na leru bila je potreba takva restrikcija vazduha na mestu filtera (reda velicine cepa od koka kole) da bi radio kako treba. Kaze majstor problem je bio u isparivacu-dotrajale membrane, ukrutile se pa je zato bila potreba tolika restrikcija da bi vakum mogao da povuce plin iz isparivaca. Uradjen je servis isparivaca, zamenjene membrane i sve je OK, nije vise bila potrebna tolika restrikcija vazduha. Shodno tome, pretpostavljam da je mesac pravilno odabran. Sada radi OK, ali imam taj problem sa vucom. Opet u dilemi sam dal mozda taj isparivac uopste moze da nahrani motor od 110kw, ne znam karakteristike tog isparivaca pa molim ako neko zna koji bi isparivac bio pogodan za taj motor da nabavim? Pretpostavljam da u njemu lezi problem, svi ventili su bukvalno odvrnuti do kraja da bi to kako tako radilo (ventil do mesaca, oba ventila na isparivacu-onaj za membranu i onaj konusni). Imam i vakumski isparivac isto tog tipa, kazu da je za motore do 140kw pa da probam njega, mozda ce vakumac bolje da mu pase?
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #2
    1. Na plin ni jedan motor NE MOZE da radi za KN filterom.

    2. Skini to i stavi sekvent.
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • bmiillan
      CBC Senator XXL
      • 18.04.2005
      • 393
      • beograd
      • clk 200k

      #3
      Originally posted by araps81 View Post
      razlog zasto je ugradjen obican venturi sistem na m50 motor iako ima plasticnu usisnu granu.. znam da sa takvim sistemom moze fino da radi, video sam i vozio te automobile
      plinadžija uopšte ne čitaš šta čovek piše, on ZNA da može, VIDEO i VOZIO.

      samo to treba malo naštelovati, na uvo po mogućstvu, lako je davati savete stavi sekvent.

      P.S. vakumac bi bio bolji, a možda da pored elektronca staviš i vakumac u kombinaciji rade najbolje.
      nemoj na silu uzmi veci cekic

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Majstori,
        Da dovedemo forum na nivo, ako su oni takvi mi nismo... U pravu ste skroz ali tako nikom ne pomaže.
        Plinadžija je dao kratak ali tačan odgovor
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Hermes
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 1306
          • https://t.me/pump_upp
          • bemve

          #5
          1. tacno, ali si i ti Doro negde naveo nekog ko ima i kn i plin, pa zacudjujuce dobro radi. Pravilo je, ali ocigledno ima poneki izuzetak.
          2. kad je vec stavio venturi, daj da mu se pomaze, a svi znamo da je sekvent najbolji izbor. A ti motori su radili na plin i kad nije bilo sekventa, zar ne?

          Apsolutno se slazem kad se kaze da kn ne moze i da tu treba sekvent, ali .....

          kad je vec ugradio, pravi savet je da skine kn, vrati obican filter vazduha, pa onda proba da ga steluje i podesava, pa da vidimo
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Spominjani auto je zastavin pikap sa duplim karburatorom i KN-om nasadjenim na njega. Sličnost sa ovim se završava kod KN, ta dva slova i ništa više.

            I ti si dao tačan odgovor, sad već ide u dobrom pravcu...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • araps81
              CBC Veteran
              • 09.02.2012
              • 144
              • Beograd
              • BMW E36 320

              #7
              Znaci moj auto je jedini koji moze da radi sa KN filterom? Nisam znao al ajd, sa ili bez njega nema promena u radu-provereno. Moje pitanje je vezano za isparivac. Znaci, da li pomenuti isparivac moze dovoljno da nahrani pomenuti motor? Ako bi stavio jaci da li bi resio problem? Ugradio bi sekvent jer znam da je to mozda resenje ali ne i najbolje.. za ugradnju ovog venturija sam odvojio onoliko para koliko kosta tomasetov isparivac za sekvent. Znaci nemam 600eura! Dragi majstori, ako je neko voljan da ugradi sekvent za moj auto i da garantuje da ce sve savrseno da radi, i da ce da trosi plina koliko i benzina slobodno neka mi se javi. Mogu platiti jedino na rate, ponude pisite na pm ozbiljno

              Namerno sam napisao "ne i najbolje" iz razloga jer motor mora savrseno da radi na benzinu, svi senzori da su mu ispravni da bi to koliko toliko radilo dobro i na sekventu. Svestan sam toga ali za motor koji je star 20god i predjenih 200.000 koliko pise na tabli (ja racunam puta dva) tesko da ce da moze. Znam da bilo kakva promena u radu na benzin isto se izrazava i na radu na plin, ako trosi 15lit benz, racunam da toliko trosi i plina na sekventu, ajde za litar vise. Sada ovako sa venturijem sipam 10lit plina i predjem 55-60km voznje po gradu. Zadovoljan sam sobzirom koliko sam ulozio za ovakvu ugradnju.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Ne bih da kažem a ovakvi kao ti ali takav stav koji ti iznosiš doprinosi da majstorima udara kiselo na grlo kad treba smireno da odgovore. Prvo nisi pročitao ništa na forumu što je pisano, drugo ti sve znaš pa šta će onda ko da ti pomogne, treće imaš stvarno jedinstven motor koji radi na KN filter ali si ga malo prezapušio pa si ga onda malo otpušio ali si onda odvrnuo do ptičijih poslastica sve štel šrafove i ti kažeš da to radi sa KN filterom. Trčim i ja na 100 metara ali stignem za po sata...

                Plinadžija je u pravu, to ne može da radi sa KN filterom sem kako si i sam utvrdio da napraviš otvor od 2 cm a to onda gubi smisao KN filtera, šteti opasno motoru i narušava performanse.

                Sve i jedan majstor da ti sad i želi odgovoriti (siguran sam da bi dobio lep odgovor) popiće discplinsku a verujem da te spašavam (a i mene da ih ne kažnajvam bezveze) time što ću zatvoriti temu.

                Ti želiš samo jedna odgovor a to niko ko ima imalo znanja neće ti ga dati a to je da je isparivač kriv.

                Daklem, staviš normalno kućište filtera, i primeren mikser pa će to da radi.

                Obzirom da ne želiš ili nemaš kintu da uložiš nemoj ni tražiti jači isparivač jer je to bilo dosta skuplje i kad je bilo aktuelno a kamoli sada kad niko i ne zna da je to postojalo.

                Svi isparivači te klase i tog doba su bili za oko 100 konja, tolerancija plus 10 do 15 posto i to je to. Neće biti šampion ali ako je ispravan dovoljan je za ekonomičnu vožnju...

                Sad ide drugi deo...

                Sekvent je uvek bolje rešenje nego venturi u svako msmislu od potrošnje do snage a i ne bih to da ti obrazlažem. Onaj ko ti namesti da troši plina isto kao benzina je u rangu onog što je našao onu žensku stvar da stoji popreko, ja tražim i sve do sada nisam našao, možda nadjem, ko zna...

                Treće, što si kupio leša sa 6 cilindara pa bi sad da ujedeš svakog ko ti kaže sekvent. što nisi lepo kupio primeren auto pa ugradiš takav gas za tolko evra kao ovaj i to sve lepo radi...


                Ne očekujem nikakav odgovor na bilo koji način o ovome, samo sam nabrojao..
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                Working...
                X