Naravno da sam video i to pa sam namerno pitao da ga kojim slucajem nije ocitstio.
Lovato Plin u Porsche944 iznenadno Pravi chuda-POMOTJ HITNO
Collapse
X
-
slap je skroz ok, stalno sipam
prestani sa "tj" umeso "c", siguran sam da iritira mnoge.
poz. (izvinite na off-u)"Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.
Comment
-
-
@Dukili - offodgovor
ti si prvi koji se zhalish... Pishi ti kako zhelish, a ja tju kako sam navikao. Pishem vetj dosta dusgo ovako i nemam nameru da menjam sada nachin
@SVI
Odvrnuo shraf za pola kruga i desilo se sledetje... Prvo je normalno prebacio na plin i drzhao sam ga jedno 2-3 minuta na 1100 obrtaja (ler gas je na 900) i pustim gas. Kad ne ugasi seMilina bozhija! Vozikam se ja tako i na kruzhnom toku Novi Beograd prilikom stajanja on krene da se gushi i ugasi se na sred KRUZHNOG TOKA! Definitivno je neshto sa crevom, videtju sutra preko dana shta mozhe da bude pa tju reshiti... Btw Hvala svima na pomotji.
dinar po dinar... SPOJLER!
Comment
-
-
Da ti se ne mrzne isparivac kao sto se meni desavalo? Ako nije, pustaj gas jos za pola kruga pa se vozi. Poteraj ga malo vecim gasom pa naglo stani pored puta gde mozes i brzo podigni haubu i pipni isparivac da vidis nije li hladan. Pazi da se ne opeces jer normalno treba da je uvek vreo. Proveri takodje i nivo rashladne tecnosti dok ti je motor jos potpuno hladan. Filter za vazduh za sada ne diraj nista jer je koliko se vidi dosta prljav a kad je tako bolje (vise) vuce gas. Daj prvo da se sredi koliko moze ovako. Normalno mora da ide ko lud i bolje nego na benzin.
Comment
-
Comment