Visok ler gas kad je zagrejan motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivan_M
    CBC Početnik
    • 27.09.2012
    • 6
    • Sabac

    Visok ler gas kad je zagrejan motor

    Pozdrav svima. U pitanju je Daewoo Espero 1.8 MPI OHC, GM-ov (Opelov) motor, 70kW, gasni uredaj je Lovato. Problem se javlja kada se auto zagreje, odnosno nakon voznji duzih od 15-20 minuta, mozda i manje ako je u pitanju gradska voznja zbog vise ubrzavanja i zaustavljanja. Broj obrtaja na leru bude 1800-2000, dok je u normalnim okolnostima, kad je hladan oko 1000 i prilicno je stabilan. Sta moze biti uzrok ovog problema? Inace, auto odlicno pali, solidno vuce i umerena je potrosnja...
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Da li se isto dešava, kad radi samo na benzinu?

    Comment

    • Ivan_M
      CBC Početnik
      • 27.09.2012
      • 6
      • Sabac

      #3
      Ne radi uopste na benzin, izvadjena je pumpa.

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Hajdemo, plinadžije! Da li je u ovom slučaju, moguće dobro (optimalno) podesiti sve parametre rada benzinskog motora - samo na plin? Mislim, pri tom, na konkretan motor.

        Comment

        • DARKO MAX
          CBC Član
          • 20.04.2010
          • 45
          • Barajevo
          • Opel Omega B 2.0 16v

          #5
          Auto na dijagnostiku, vratiti sva podesavanja na fabricka, obavezno proveriti lambdasondu, videti dali su joj vrednosti ok, staviti emulator za lambda sondu, ocistiti klapnu gasa i step motor i to ce sve da bude ok.

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #6
            Originally posted by Franjo View Post
            Hajdemo, plinadžije! Da li je u ovom slučaju, moguće dobro (optimalno) podesiti sve parametre rada benzinskog motora - samo na plin? Mislim, pri tom, na konkretan motor.
            sve je moguće,samo je pitanje isplatljivosti,kao i volje da se isto i plati.
            U Srbistanu,kao i ostalim Balkanskim zemljama,kad nastane 1 kvar na autu,isti se popravi,tako što se veže parče paljene žice,na drugom kvaru se se veže crveni končić(protiv uroka).Onda prvi i drugi nerešeni kvar,prouzrokuju habanje ostalih 30 stvari i onda nastupa mudrovanje,kako srediti auto.Moj odgovor na to je; početi od početka i zameniti i popraviti sve do kraja,ali to obično prevazilazi vrednost samog vozila.Osim ako ima neka vračara,koja može proceniti,koji deo je u kojoj meri dovoljno pročačkati,da auto radi zadovoljavajuće,ali bi u tom slučaju bila potrebna još jedna vračara,koja se specijalizovala u oblasti procene,šta je kome dovoljno ispravno.

            Comment

            • DARKO MAX
              CBC Član
              • 20.04.2010
              • 45
              • Barajevo
              • Opel Omega B 2.0 16v

              #7
              Slazem se sa speed-om ali zar treba takve musterije isterati iz servisa i pustit ih da se muce dok neskupe novac za sve to ili im treba pomoci na ovaj ili onaj nacin.

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #8
                odosmo u off,ali ajde.Kako pomoći???Koju dijagnozu mu dati??? koju god da daš,nije konačna,a to će se posle tebi obiti o glavu,jer reko si jedno, a ispalo da posle ima još,joo,još,... da se menja i popravlja.Zato i kažem,nije ništa nemoguće dovesti u red,ali je pitanje isplatljivosti i volje/mogućnosti,da se isto i plati

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #9
                  Originally posted by Ivan_M View Post
                  Ne radi uopste na benzin, izvadjena je pumpa.
                  Moje "bockanje" majstora plinadžija, bilo je vezano za ovu činjenicu! Kako resetovati na fabrička podešavanja, kad ne radi na benzin?

                  I, da li je moguće, u sadašnjem stanju (bez benzinske pumpe), popraviti plinsku mapu? Problem je zbog temperaturnih promena, ali i loših podešavanja. Proveriti tačku palenja (TP) i smešu. Pokušao bih, da sadašnji ler, na hladnom motoru, spustim sa 1000 na 700 rpm. Odnosno, što niže, dok je stabilan rad. Obrtaji na leru, kod zagrejanog motora, trebalo bi, da padnu progresivno, ako je u pitanju pomerena TP.

                  Comment

                  • speedplus
                    RIP Bio nam je drug!
                    • 15.01.2007
                    • 2419
                    • LAZAREVAC

                    #10
                    Originally posted by Franjo View Post
                    Moje "bockanje" majstora plinadžija, bilo je vezano za ovu činjenicu! Kako resetovati na fabrička podešavanja, kad ne radi na benzin?

                    I, da li je moguće, u sadašnjem stanju (bez benzinske pumpe), popraviti plinsku mapu? Problem je zbog temperaturnih promena, ali i loših podešavanja. Proveriti tačku palenja (TP) i smešu. Pokušao bih, da sadašnji ler, na hladnom motoru, spustim sa 1000 na 700 rpm. Odnosno, što niže, dok je stabilan rad. Obrtaji na leru, kod zagrejanog motora, trebalo bi, da padnu progresivno, ako je u pitanju pomerena TP.
                    nema plinske mape,uređaj je običan,tradicionalni,nije sekvencijala.Ako ozbiljno pristupamo rešenju problema,onda vraćamo prvo pumpu za benzin,pa idemo redom;Provera pritiska,čišćenje benzinskih brizgaljki,leptira,step motora(plus kontrola ispravnosti) i tek onda palimo na benzin i proveravamo senzore i aktuatore

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #11
                      Originally posted by speedplus View Post
                      ... Ako ozbiljno pristupamo rešenju problema,...
                      I ja sam prvo, hteo da odgovorim onu poznatu o sređivanju benzina, ali me zaintrigiralo:

                      Inače, auto odlično pali, solidno vuče i umerena je potrošnja...
                      Pa, da i dalje budem neozbiljan!

                      Šta se može dijagnostikom snimiti i koja podešavanja uraditi (štelbovati)? Senzori, sonde, step motor...

                      P.S. Kako prolazi auto na tehn. pregledu bez benzinske pumpe?
                      Last edited by Franjo; 16.09.2013, 23:14.

                      Comment

                      • speedplus
                        RIP Bio nam je drug!
                        • 15.01.2007
                        • 2419
                        • LAZAREVAC

                        #12
                        Originally posted by Franjo View Post
                        P.S. Kako prolazi auto na tehn. pregledu bez benzinske pumpe?
                        vrlo lako,netrba čak ni auto da se vozi

                        Comment

                        • Plinadzija
                          CBC Senator XXL
                          • 29.07.2008
                          • 1514
                          • Paracin

                          #13
                          Auto prolazi atest bez rezervoara a pumpa se i ne vidi na tehnickom...
                          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                          Comment

                          • speedplus
                            RIP Bio nam je drug!
                            • 15.01.2007
                            • 2419
                            • LAZAREVAC

                            #14
                            po pravilu,ali samo po pravilu,trebalo bi da se vrši merenje sastava izduvnih gasova i na benzin i na plina,ali ta reč "pravilo",je još na carini,tek treba da se uveze

                            Comment

                            Working...
                            X