Pozdrav svima. U pitanju je Daewoo Espero 1.8 MPI OHC, GM-ov (Opelov) motor, 70kW, gasni uredaj je Lovato. Problem se javlja kada se auto zagreje, odnosno nakon voznji duzih od 15-20 minuta, mozda i manje ako je u pitanju gradska voznja zbog vise ubrzavanja i zaustavljanja. Broj obrtaja na leru bude 1800-2000, dok je u normalnim okolnostima, kad je hladan oko 1000 i prilicno je stabilan. Sta moze biti uzrok ovog problema? Inace, auto odlicno pali, solidno vuce i umerena je potrosnja...
Visok ler gas kad je zagrejan motor
Collapse
X
-
Auto na dijagnostiku, vratiti sva podesavanja na fabricka, obavezno proveriti lambdasondu, videti dali su joj vrednosti ok, staviti emulator za lambda sondu, ocistiti klapnu gasa i step motor i to ce sve da bude ok.
Comment
-
-
Originally posted by Franjo View PostHajdemo, plinadžije! Da li je u ovom slučaju, moguće dobro (optimalno) podesiti sve parametre rada benzinskog motora - samo na plin? Mislim, pri tom, na konkretan motor.
U Srbistanu,kao i ostalim Balkanskim zemljama,kad nastane 1 kvar na autu,isti se popravi,tako što se veže parče paljene žice,na drugom kvaru se se veže crveni končić(protiv uroka).Onda prvi i drugi nerešeni kvar,prouzrokuju habanje ostalih 30 stvari i onda nastupa mudrovanje,kako srediti auto.Moj odgovor na to je; početi od početka i zameniti i popraviti sve do kraja,ali to obično prevazilazi vrednost samog vozila.Osim ako ima neka vračara,koja može proceniti,koji deo je u kojoj meri dovoljno pročačkati,da auto radi zadovoljavajuće,ali bi u tom slučaju bila potrebna još jedna vračara,koja se specijalizovala u oblasti procene,šta je kome dovoljno ispravno.
Comment
-
-
odosmo u off,ali ajde.Kako pomoći???Koju dijagnozu mu dati??? koju god da daš,nije konačna,a to će se posle tebi obiti o glavu,jer reko si jedno, a ispalo da posle ima još,joo,još,... da se menja i popravlja.Zato i kažem,nije ništa nemoguće dovesti u red,ali je pitanje isplatljivosti i volje/mogućnosti,da se isto i plati
Comment
-
-
Originally posted by Ivan_M View PostNe radi uopste na benzin, izvadjena je pumpa.
I, da li je moguće, u sadašnjem stanju (bez benzinske pumpe), popraviti plinsku mapu? Problem je zbog temperaturnih promena, ali i loših podešavanja. Proveriti tačku palenja (TP) i smešu. Pokušao bih, da sadašnji ler, na hladnom motoru, spustim sa 1000 na 700 rpm. Odnosno, što niže, dok je stabilan rad. Obrtaji na leru, kod zagrejanog motora, trebalo bi, da padnu progresivno, ako je u pitanju pomerena TP.
Comment
-
-
Originally posted by Franjo View PostMoje "bockanje" majstora plinadžija, bilo je vezano za ovu činjenicu! Kako resetovati na fabrička podešavanja, kad ne radi na benzin?
I, da li je moguće, u sadašnjem stanju (bez benzinske pumpe), popraviti plinsku mapu? Problem je zbog temperaturnih promena, ali i loših podešavanja. Proveriti tačku palenja (TP) i smešu. Pokušao bih, da sadašnji ler, na hladnom motoru, spustim sa 1000 na 700 rpm. Odnosno, što niže, dok je stabilan rad. Obrtaji na leru, kod zagrejanog motora, trebalo bi, da padnu progresivno, ako je u pitanju pomerena TP.
Comment
-
-
Originally posted by speedplus View Post... Ako ozbiljno pristupamo rešenju problema,...
Inače, auto odlično pali, solidno vuče i umerena je potrošnja...
Šta se može dijagnostikom snimiti i koja podešavanja uraditi (štelbovati)? Senzori, sonde, step motor...
P.S. Kako prolazi auto na tehn. pregledu bez benzinske pumpe?Last edited by Franjo; 16.09.2013, 23:14.
Comment
-
Comment