Gubi snagu na većim obrtajima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenadxtz
    CBC Član
    • 06.06.2012
    • 22
    • Kraljevo
    • Sunčani Nissan

    Gubi snagu na većim obrtajima

    Problem je na Nisanu sani 1.6 12v monopoint, isparivač Bedini 132e. Auto ide lepo sve do nekih 4000 obrtaja, i tada počinje da gubi snagu, kao da fali plina. Kako je stepen prenosa veći sve lošije vuče na većim obrtajima.
    Probao sam sva moguća podešavanja. I sa potpuno odvijenim šrafom za dotok plina posle isparivača, situacija je skoro ista. Takvih problema ne benzinu nema.
    Menjao sam svećice, filtere vazduha i plina, ali problem je ostao. Da li mogu kablovi svećica da prave slične probleme?
    Hey ho let's go!!
  • bmiillan
    CBC Senator XXL
    • 18.04.2005
    • 393
    • beograd
    • clk 200k

    #2
    takav problem ne bi trebao da je od kablova, da li si ranije imao takav problem?

    da li je isparivač vakumski ili elektronski (sa tom oznakom su pravili i jedan i drugi), ako je vakumski
    proveri vakum crevo.
    nemoj na silu uzmi veci cekic

    Comment

    • Nenadxtz
      CBC Član
      • 06.06.2012
      • 22
      • Kraljevo
      • Sunčani Nissan

      #3
      Isparivac je elektronac. Tako ga vozim vec skoro dve godine, samo sam prebacivao na benzin pri nekom zustrijem preticanju.
      Ranije sam vozio auto kod plinadzije na stelovanje ali nije vredelo.
      Hey ho let's go!!

      Comment

      • bmiillan
        CBC Senator XXL
        • 18.04.2005
        • 393
        • beograd
        • clk 200k

        #4
        kreni od osnovnih stvari zamena filtera za gas i eventualno zamena membrane.

        da li je stavljen odgovarajući mešač? možeš da staviš i neku sliku možda bi lakše
        i brže dobio pomoć
        nemoj na silu uzmi veci cekic

        Comment

        • Nenadxtz
          CBC Član
          • 06.06.2012
          • 22
          • Kraljevo
          • Sunčani Nissan

          #5
          Filter sam proveravao skoro, ni trunke prljavštine nije bilo na njemu i u kućištu, ne znam da li je membrana pošto je potrošnja normalna. Mešač nemam, bušen je monopoint iznad leptira.
          Jel moguće da zapuši cev za dotok plina, pa otud nedostatak snage?

          [IMG][/IMG]
          [IMG][/IMG]
          [IMG][/IMG]
          Hey ho let's go!!

          Comment

          • bmiillan
            CBC Senator XXL
            • 18.04.2005
            • 393
            • beograd
            • clk 200k

            #6
            može da se zapuši ali retko se dešava, nije trebalo bušiti za dva uvodnika, ali kad je već izbušeno, levi uvodnik na
            slici nije dobro okrenut, zarezana strana treba da je prema dole

            očigledno ti fali gasa na većim obrtajima, ako nije ništa zapušeno, remont ili zamena isparivača.
            nemoj na silu uzmi veci cekic

            Comment

            • Nenadxtz
              CBC Član
              • 06.06.2012
              • 22
              • Kraljevo
              • Sunčani Nissan

              #7
              Hvala Milane na savetu, okrenucu ovu diznu ka leptiru. Proveriću da li je zapušila cev negde, ako ne onda drugi isparivač, mala je razlika u ceni novog i reparacije.
              Nije mi toliko bitno kako auto vuče, već posledice po motor zbog tog manjka plina.
              Hey ho let's go!!

              Comment

              • ragazzoni
                CBC Senator XXL
                • 24.02.2009
                • 774
                • Obrenovac i okolina
                • Opel Omega 2.0i-16v

                #8
                Prvo i pre svega kako auto radi na benzin, da li je potpuno isprvan?
                ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #9
                  Originally posted by Nenadxtz View Post
                  ... Tako ga vozim vec skoro dve godine, samo sam prebacivao na benzin pri nekom žustrijem preticanju.
                  Problemi sa plinom pri velikim obrtajima!? U ovom slučaju iznad 4000 rpm. Pomeranje tačke palenja (TP). Senzori?

                  Comment

                  • Nenadxtz
                    CBC Član
                    • 06.06.2012
                    • 22
                    • Kraljevo
                    • Sunčani Nissan

                    #10
                    Na benzinu radi odlicno, nema tog problema.
                    Paljenje nisam proveravao niti ga adaptirao za plin. Senzore ne verujem da ima posto je 90-to godiste.

                    Kad mu potopim gas u leru, javlja se mala knedla na otprilike 1500 obrtaja, a isto se desi ponekad i uvoznji.
                    Hey ho let's go!!

                    Comment

                    • Nenadxtz
                      CBC Član
                      • 06.06.2012
                      • 22
                      • Kraljevo
                      • Sunčani Nissan

                      #11
                      Rešio sam problem. Skinuo sve od isparivača do dizni, i našem ovo:

                      [IMG][/IMG]

                      Neko je izgleda previše stegao šelnu i plastika se izdeformisala, otud gušenje a verovatno je tu malo i uvlačio vaduh. Usput sam okrenuo levu diznu kao što je Milan rekao i skratio creva. Mislim da su bespotrebno pravila krivinu, sad idu od račve direktno prema monopointu.
                      Sada auto radi odlično, nema nikakvih gušenja i slično
                      Hvala svima na pomoći.
                      Hey ho let's go!!

                      Comment

                      Working...
                      X