Ruše mi putari ovih dana kuću pa se borim sa njima i čitam površno sve ali ne pamtim i ne povezujem teme...
Pročitao sam sad i tu temu sa linka. Ukoliko je sprej gorivo a manje više svi jesu onda je to dokaz da auto stvarno ima problem sa usisom, to jest sa falš vazduhom jer dodavanjem goriva (sprej) i taj cilindar ima dovoljno goriva pošto ima više vazduha u odnosu na ostale. Ja za to koristim bocu sa acetilenom
Dešava se često da pukne crevo od vakuma za isparivač pa taj cilindar dobiva više vazduha nego što treba i dolazi do pojave koju si opisao. Zaptivač nije baš kilav da bi pukao ali dešava se...
Uglavnom reši to šištanje a inače kad već pišem, restrikcija na usisu je znak neodgovarajućeg miksera ukoliko gas ne radi od početka kako treba.
Nakanadna potreba za restrikcijom svakako ukazuje na neki kvar sa strane gasa kako je Slavko već naveo, kao dotrajao isparivač ali ta kilometraža svakako nije dotrajao isparivač tako da ostaje taj falš vazduh kao krivac.
Pročitao sam sad i tu temu sa linka. Ukoliko je sprej gorivo a manje više svi jesu onda je to dokaz da auto stvarno ima problem sa usisom, to jest sa falš vazduhom jer dodavanjem goriva (sprej) i taj cilindar ima dovoljno goriva pošto ima više vazduha u odnosu na ostale. Ja za to koristim bocu sa acetilenom

Dešava se često da pukne crevo od vakuma za isparivač pa taj cilindar dobiva više vazduha nego što treba i dolazi do pojave koju si opisao. Zaptivač nije baš kilav da bi pukao ali dešava se...
Uglavnom reši to šištanje a inače kad već pišem, restrikcija na usisu je znak neodgovarajućeg miksera ukoliko gas ne radi od početka kako treba.
Nakanadna potreba za restrikcijom svakako ukazuje na neki kvar sa strane gasa kako je Slavko već naveo, kao dotrajao isparivač ali ta kilometraža svakako nije dotrajao isparivač tako da ostaje taj falš vazduh kao krivac.
Comment