Redukovan usis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Ruše mi putari ovih dana kuću pa se borim sa njima i čitam površno sve ali ne pamtim i ne povezujem teme...

    Pročitao sam sad i tu temu sa linka. Ukoliko je sprej gorivo a manje više svi jesu onda je to dokaz da auto stvarno ima problem sa usisom, to jest sa falš vazduhom jer dodavanjem goriva (sprej) i taj cilindar ima dovoljno goriva pošto ima više vazduha u odnosu na ostale. Ja za to koristim bocu sa acetilenom

    Dešava se često da pukne crevo od vakuma za isparivač pa taj cilindar dobiva više vazduha nego što treba i dolazi do pojave koju si opisao. Zaptivač nije baš kilav da bi pukao ali dešava se...

    Uglavnom reši to šištanje a inače kad već pišem, restrikcija na usisu je znak neodgovarajućeg miksera ukoliko gas ne radi od početka kako treba.
    Nakanadna potreba za restrikcijom svakako ukazuje na neki kvar sa strane gasa kako je Slavko već naveo, kao dotrajao isparivač ali ta kilometraža svakako nije dotrajao isparivač tako da ostaje taj falš vazduh kao krivac.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • nebojsa-bg
      CBC Početnik
      • 22.01.2015
      • 4
      • beograd,rakovica
      • bravo 1,6 16v '98

      #17
      Jel ova tema jos aktuelna? I ja imam slican problem. Proslog januara kupim Bravo 1,6 16v sa metalnom granom i atestiranim plinom. Auto normalno radio na plinu i benzinu, trosio oko 10l, sve kako treba. EEE, onda, negde u avgustu, ostavi me na predjenih 80km a sipao 1000din. Do tada je dolazio do 100km i onda odem da sipam. Znaci, nije mi nestalo nikad plina, vec kad dodjem na 100km za soma dindzi, racunam da je blizu kraja pa sam tako sipao. Tada, kad mi je stao na 80km, racunam, ajd, mozda je bio losiji plin, mozda sam imao vise gradske voznje, ovo, ono. Medjutim, pocinje da prelazi sve manje. Ja njemu hiljadarku, on meni 65km, pa 50, pa..42!! 42 kilometra sa 13 litara?!? E. neces ga majci, mislim se. Inace, za sve to vreme na benzinu normalno radi, i normalno trosi. Odem kod plindzije (navodno na glasu, odlican majstor, po preporuci, blablbla). Kako se to desava pred novu godinu (2015), nastelujemo malo auto i zakazemo zamenu uredjaja, zbog par razloga. Prvo, uredjaj je stajao na pozarnom zidu, licem okrenut ka napred. Drugo, stajao je visoko i videlo se da je ledio. Valjda kad auto miruje, voda se malo slegne i uredjaj bude najvisa tacka pa logicno ostane neki vazduh. Ponavljam, verovali ili ne, takav auto je dobio atest na masinskom fakultetu!!! Prodju praznici, zakazem ja kod majstora zamenu uredjaja. Uzmem Tomaseto elektronac, postavimo ga ispod akumulatora, zamotao covek neku nepoznatu zicu oko kabla za svecicu, i dobijem ti ja auto koji radi-na prvom polozaju benzin, na drugom plin, a na trecem benzin koji prebacuje na plin kad ja prebacim 3000rpm,(cudna zica koja je virila bzvz). I tako, sve to lepo zvuci, i neko bi pomislio "sta nam ovaj zvrlja ovoliko kako je promenio uredjaj?". Zvrljam zbog sledeceg-jeste on to sve pregledao i namestio kako treba, ali od tada mi auto ne radi lepo na bezinu. Knedla ogromna, a kad dam gas, vidim usisno crevo kako se savija, kao da trazi jos vazduha, skuplja se kad dam gas. Da napomenem i ovo-kad je rasturao staru instalaciju, izvadio je neku plastiku koja je redukovala usis, i stavio neku svoju po kojoj je posle stelovao auto. Sa starim reducirom nisam imao problem, od kad je stavio taj svoj, plin radi lepo,ali benzin je uzas. Pritom, pre svega ovoga smo zamenili kablove i svecice. E, sad, sto se tice plina, vidim da zna dosta. Ali sta god drugo mu kazem, on se nekako pravi blesav. Nove svecice, kablovi, nov isparivac ispravno postavljen, i auto na plinu radi odlicno. Ali zato mi je unistio rad na benzinu. Sta bi ste vi radili na mom mestu? Da ga gazim dok ne usteluje sve kako treba, ili sad, sa novom instalacijom da lepo potrazim drugog majstora? Nisam pametan. A sve mislim da je neka glupost, jer ako je stari turski Mimgas radio kod prethodne vlasnice i kod mene nekoliko meseci, radio lepo i trosio normalno, sta je ovaj mogao toliko zajebati time sto je samo zamenio uredjaj? Da, zaboravih, ranije je bio zakon-hladan auto 1200rpm, kako se greje 850. Nikakve trzavice. Sada, kao da trokira, kao da gubi jedan cilindar, motor se trese (ranije si mogao punu casu vode da stavis i da se ne mrdne), skoci ler do 2000 pa se vrati, i jos mnogo nekih sitnica vezanih za rad motora su se pojavile. O cem se tu radi, pitam ja vas?

      Comment

      • rados
        CBC Senator XXL
        • 02.03.2011
        • 539
        • G.Milanovac SRBIJA
        • OPEL ASTRA G Z16XE

        #18
        pa oteraj mu ponovo i neka napravi kako treba sto se nerviras,mozda nesto nije uradio kako treba,neka radi dok ne uradi

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #19
          Originally posted by nebojsa-bg View Post
          Jel ova tema jos aktuelna? I ja imam slican problem. Proslog januara kupim Bravo 1,6 16v sa metalnom granom i atestiranim plinom. Auto normalno radio na plinu i benzinu, trosio oko 10l, sve kako treba. EEE, onda, negde u avgustu, ostavi me na predjenih 80km a sipao 1000din. Do tada je dolazio do 100km i onda odem da sipam. Znaci, nije mi nestalo nikad plina, vec kad dodjem na 100km za soma dindzi, racunam da je blizu kraja pa sam tako sipao. Tada, kad mi je stao na 80km, racunam, ajd, mozda je bio losiji plin, mozda sam imao vise gradske voznje, ovo, ono. Medjutim, pocinje da prelazi sve manje. Ja njemu hiljadarku, on meni 65km, pa 50, pa..42!! 42 kilometra sa 13 litara?!? E. neces ga majci, mislim se. Inace, za sve to vreme na benzinu normalno radi, i normalno trosi. Odem kod plindzije (navodno na glasu, odlican majstor, po preporuci, blablbla). Kako se to desava pred novu godinu (2015), nastelujemo malo auto i zakazemo zamenu uredjaja, zbog par razloga. Prvo, uredjaj je stajao na pozarnom zidu, licem okrenut ka napred. Drugo, stajao je visoko i videlo se da je ledio. Valjda kad auto miruje, voda se malo slegne i uredjaj bude najvisa tacka pa logicno ostane neki vazduh. Ponavljam, verovali ili ne, takav auto je dobio atest na masinskom fakultetu!!! Prodju praznici, zakazem ja kod majstora zamenu uredjaja. Uzmem Tomaseto elektronac, postavimo ga ispod akumulatora, zamotao covek neku nepoznatu zicu oko kabla za svecicu, i dobijem ti ja auto koji radi-na prvom polozaju benzin, na drugom plin, a na trecem benzin koji prebacuje na plin kad ja prebacim 3000rpm,(cudna zica koja je virila bzvz). I tako, sve to lepo zvuci, i neko bi pomislio "sta nam ovaj zvrlja ovoliko kako je promenio uredjaj?". Zvrljam zbog sledeceg-jeste on to sve pregledao i namestio kako treba, ali od tada mi auto ne radi lepo na bezinu. Knedla ogromna, a kad dam gas, vidim usisno crevo kako se savija, kao da trazi jos vazduha, skuplja se kad dam gas. Da napomenem i ovo-kad je rasturao staru instalaciju, izvadio je neku plastiku koja je redukovala usis, i stavio neku svoju po kojoj je posle stelovao auto. Sa starim reducirom nisam imao problem, od kad je stavio taj svoj, plin radi lepo,ali benzin je uzas. Pritom, pre svega ovoga smo zamenili kablove i svecice. E, sad, sto se tice plina, vidim da zna dosta. Ali sta god drugo mu kazem, on se nekako pravi blesav. Nove svecice, kablovi, nov isparivac ispravno postavljen, i auto na plinu radi odlicno. Ali zato mi je unistio rad na benzinu. Sta bi ste vi radili na mom mestu? Da ga gazim dok ne usteluje sve kako treba, ili sad, sa novom instalacijom da lepo potrazim drugog majstora? Nisam pametan. A sve mislim da je neka glupost, jer ako je stari turski Mimgas radio kod prethodne vlasnice i kod mene nekoliko meseci, radio lepo i trosio normalno, sta je ovaj mogao toliko zajebati time sto je samo zamenio uredjaj? Da, zaboravih, ranije je bio zakon-hladan auto 1200rpm, kako se greje 850. Nikakve trzavice. Sada, kao da trokira, kao da gubi jedan cilindar, motor se trese (ranije si mogao punu casu vode da stavis i da se ne mrdne), skoci ler do 2000 pa se vrati, i jos mnogo nekih sitnica vezanih za rad motora su se pojavile. O cem se tu radi, pitam ja vas?
          malo je preterao sa redukcijom,oteraj mu,verujem da će srediti,nije ništa strašno

          Comment

          • gago2
            CBC Član
            • 06.04.2013
            • 87
            • Kraljevo
            • Lada Samara

            #20
            Posto je tema Ler gas zakljucana da postavim ovde jedno pitanje...
            Zanima me kako elektronac Landi Renzo regulise ler gas? I dalje mi se dogadja da nekad kada stanem na semafor auto savrseno radi, a vec na iducem semaforu kada pritsnem kvacilo da bih usporio i izmenjao brzine obrtaji padnu na oko 500-600 i variraju obrtaji, pa moram da drzim i kocnicu i gas blago pritisnutim...

            Ja sam cuo da ima neka oprugica u rasprsivacu koja pravi te probleme, ali to nista nije sigurno...
            Ovo je rasprsivac: Dodaj.rs - Besplatno postavljanje slika - 090720132763.jpg - IPv6

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Nijedan isparivač ne reguliše ler gas. Ako je smeša dobro podešena isparivač ništa ne reguliše, samo isporučuje pravilnu količinu gasa.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • gago2
                CBC Član
                • 06.04.2013
                • 87
                • Kraljevo
                • Lada Samara

                #22
                Aha, hvala
                Znaci li to da meni smesa nije dobro podesena, posto nekad radi savrseno, a nekad kao sto sam napisao hoce da se ugasi...
                Potrosnja plina je dobra, oko 8 litara, tako da msm da membrane jos nisu za zamenu, mada cu ih mozda preventivno zameniti uskoro...

                Problem sa mojim kolima je sto se tako neke pojave desavaju sporadicno i nije im lako utvrditi zakonitost ponavljanja i uci u trag...
                Tako je sa ler gasom, 2-3 puta u mesec dana nema sanse da upali vruc na plin na benzin upali odmah i slicno....

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Postoje dve varijante, isparivač ponekad "zaštopa" pa daje lošu smešu, talog, loš gas i sl. Druga varijanta je da se nešto dogodi sa motorom, loša varnica, razvodnik zeza i sl...
                  Isparivač se en popravlja sam, ako je crkao, onda je mrtav...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • gago2
                    CBC Član
                    • 06.04.2013
                    • 87
                    • Kraljevo
                    • Lada Samara

                    #24
                    Jos jedno pitanje: Da li bi se ovaj prvi uzrok ( ako je on u pitanju) resio zamenom membrana i pratecih komponenti unutar njega ( ne znam sta se sve menja prilikom reparacije) ili se taj ,, kvar" resava nekom drugom metodom ( zamenom celog isparivaca)?

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Ako je set za reparaciju kvalitetan, nema potrebe da se menja ceo isparivač, plus se izbegne promena u atestu.
                      Da li bi rešilo problem, ne znam, ne verujem da je problem do isparivača... Možda malo bolje podešavanje.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • rados
                        CBC Senator XXL
                        • 02.03.2011
                        • 539
                        • G.Milanovac SRBIJA
                        • OPEL ASTRA G Z16XE

                        #26
                        mozda tu negde falsira vazduh,ili mozda na vakum aparatu[servo uredjaju].ako je to onaj isparivac sa slike izgleda da nije mnogo radio,nebi njega dirao

                        Comment

                        • gago2
                          CBC Član
                          • 06.04.2013
                          • 87
                          • Kraljevo
                          • Lada Samara

                          #27
                          Presao je oko 45 000 km.... Nije bas ni malo, ali u sustini ok radi, osim ovih problemcica...

                          Comment

                          • rados
                            CBC Senator XXL
                            • 02.03.2011
                            • 539
                            • G.Milanovac SRBIJA
                            • OPEL ASTRA G Z16XE

                            #28
                            pregledajte malo ceo usis,zaptivku u****-izduva na glavi i podesavanje smese.

                            Comment

                            • gago2
                              CBC Član
                              • 06.04.2013
                              • 87
                              • Kraljevo
                              • Lada Samara

                              #29
                              Cisto da pitam, je l' ovo Landi Renzo EC04? Posto nisam siguran koji je model...

                              Comment

                              • rados
                                CBC Senator XXL
                                • 02.03.2011
                                • 539
                                • G.Milanovac SRBIJA
                                • OPEL ASTRA G Z16XE

                                #30
                                jeste LANDI EC04

                                Comment

                                Working...
                                X