Pozdrav ljudi imam problem na moj auto,crknula mi benzinska pumpa pa sad dali moze da prepravim instalacija od plina da pali dirketno na plin,sistem je lovato rasplinjaca i BRC prekidac koj ima samo ON i OFF prekidac i jedan mali taster pozadi kad to stisnem prebacuje na benzin dok je radio na benzin,kako da preradim instalacija da moze direkt na plin da palim auto,hvala unapred
Fiat tipo 1.6 LPG instalacija
Collapse
X
-
probaj malo jasnije da objasniš ili da slikaš prekidač, takođe je bitno da li je isparivač vakuumski ili elektronski. to je najbolje da ti odradi bilo koji servis gasa ukoliko nije prekidač koji prebacuje na određenom broju obrtaja,ali pretpostavljam da su ti kola ispred kuće i da ih ne možeš odvesti do servisa,ta popravka/zamena prekidača ne bi trebalo da pređe 20e sa sve novim prekidačem
Comment
-
-
Prekidac je BRC i ima samo dve pozicije, off(benzin) on(automatski prebacuje na gas posle 3000 rpm) zapalio sam danas auto direktno na plin tako sto sam drzio taster koj se nalazi na zadnjoj strani na prekidac i verglao sam malo duze i upalio auto na plin.Znaci sada da trazim prekidac sa tri pozicije ,inace isparivac je lovato elektronski
Comment
-
-
Nikola, olabavi malo sa, sto bi rekao Dora, usputnim losim komentarima, neko ce nekad mozda da te poslusa i onda eto belaja...
Sto se tice problema, ispravno resenje bi bilo da se zameni pumpa pa da radi kao i do sada. Ukoliko neces da menjas pumpu mozes da palis auto sa postojecom centralom a ako je ona sto mislim da jeste treba samo da jednom "kliknes" to dugme otpozadi da mala narandzasta lampica prestane da treperi i onda pali direkt na gas. Radi komocije mozes da ugradis neku koja ima mogucnost paljenja na gas (tamona in-3 ili nesto drugo) ali u tom slucaju moraces da dovedes stelovanje i taj isparivac u stanje da moze da upali hladan na gas.
U svakom slucaju NE treba da menjas taj isparivac za vakumski jer tvoj auto ima elektronsko ubrizgavanje i predvidjeno je da radi sa postojecim isparivacem. Nekada je neko ko zna nesto o problematici ugradio taj gas u tvoj auto i ne treba ga ispravljati bez obzira na web-majstore ma kolika njihova zelja bila da budu pametniji od proizvodjaca.Last edited by Plinadzija; 09.05.2014, 17:36.UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
-
Ovoako sada sam video da je prekidac marke BRC model elegant 50,kada stisnem dugme narandzasta lapmica prekine da treperi i sveti samo ona crvena a zelena upali posle nekoliko sekundi verglanje pa onda upali.Sutra nosim god majstora da to proveri a pumpu za gorivo naramno da cu promenit samo hteo bi da imam i opcija da palim auto direkt na plin kad je to potrebno.
Comment
-
-
Plinadzija, nije potrebno da budes toliko nekulturan. Imao sam prilike da vidim sve i svasta i sta se iz toga sa malo ulaganja moze ispraviti, da auto pravilno radi.
Sto se tice isparivaca, po mom misljenju, vakumski isparivaci su se jako dobro pokazali u praksi. Neuporedivo su prcizniji ( kad ostare ) od elektricnih. To sam licno iskusio i odgovorno tvrdim, po struci nisam majstor za auto gas. Ali sa opremom koju raspolazem u svom servisu, po potrebi musterijama podesavam plin.
Osnovno zanimanje mi je popravka i orzavanje sistema ubrizgavanja goriva ( stari sistemi - karburatori i novi sistemi MPI i SPI ), pa stoga imam i adekvatnu opremu. A i radni staz od 36 godina, tek toliko da se zna za dobrog nikolu.
Comment
-
-
Eto mene nikad neces vodeti da dajem savete u vezi sistema ubrizgavanja iako kao serviser za gas moram dobro da poznajem tu materiju.
vakumski isparivac ide na karburator, elektronac na ubrizgavanje tacka.UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
-
Sto se tice isparivaca, po mom misljenju, vakumski isparivaci su se jako dobro pokazali u praksi. Neuporedivo su prcizniji ( kad ostare ) od elektricnih. To sam licno iskusio i odgovorno tvrdim, po struci nisam majstor za auto gas. Ali sa opremom koju raspolazem u svom servisu, po potrebi musterijama podesavam plin.
Vakumski se od električnih razlikuju samo po tome što imaju manjka elektroventil i viška jednu membranu.
Da si koji put rastavio oba video bi to i sam pa prema tome nema zašto da jedan traje duže od drugoga kad isti set membrana troše....
Inače ne postoje majstori za autogas, to nema u školi kao zanimanje.
Majstori za gas se dele na dobre i loše po znanju automehanike. Oni što znaju kako radi motor znaju i gas da nameste kako treba a zidari koji nemaju posla pa ugradjuju autogas lupetaju nešto slično.
Deset godina tupimo ovde o autogasu, tona dobrih poruka je napisano, pročitaj samo deset posto i sve ćeš znati.
Neću više trošiti vreme.
Comment
-
-
Comment
-
Comment