Prekidac plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gago2
    CBC Član
    • 06.04.2013
    • 87
    • Kraljevo
    • Lada Samara

    Prekidac plina

    Imao sam neke radove na Samari i kada sam hteo da upalim auto nije upalio ni na plin, ni na benzin...
    Pokusao sam guranjem, menjanjem bobine, kabla bobine, komutatora, ruke....
    Na kraju kada sam prebacio sa benzina na neutral, upalio je auto nekako, ali prekidac plina cakce i nesto kao da lupka u njemu...
    Desava se i da zazuji i onda se auto ugasi...
    Da li se prekidac pokvario, mada ne znam kako tako iz cista mira? Da li su to simptomi pokvarenog prekidaca...

  • rekordan
    CBC Član
    • 31.05.2009
    • 99
    • Nis

    #2
    Proveri masu prekidača.
    Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

    Comment

    • rados
      CBC Senator XXL
      • 02.03.2011
      • 539
      • G.Milanovac SRBIJA
      • OPEL ASTRA G Z16XE

      #3
      proveri i masu i signal sa bobine ili kabla zavisi gde je zakaceno

      Comment

      • gago2
        CBC Član
        • 06.04.2013
        • 87
        • Kraljevo
        • Lada Samara

        #4
        Danas je radjeno nesto po pitanju auta...

        Kada se da kontakt prekidac cakce tik-tak tik-tak, a elektro ventil ne cakne-tj. ne otvori.... Zelena dioda za plin ne svetli.
        Spojili smo zicu sa plusa na elektro ventil, on cakne i auto odmah upali...
        Pomislili smo onda da je to dokaz da je prekidac los, kupili novi ali i on cakce ( lupka nesto u njemu) i isto ne svetli zelena dioda.
        Kada se stari prekidac spoji direktno na plus i minus akumulatora zelena dioda ne radi, dok za benzin radi, a na novom prekidacu rade obe diode.
        Probnom lampom smo proverili kada smo spojili plus i minus u dzeku u koji ide prekidac plina da je sve u redu, tj sijalica probne lampe se pali...

        Vise nam nije bilo jasno sta je u pitanju, pa sam otisao do servisa , autom sa povezanim ventilom na plus i objasnio tamo stvar, i majstor mi je odmah rekao da je masa kada sam mu objasnio simptome... Sutra ne radi, a danas nije stigao, pa cu u subotu otici konacno da vidim sta je u pitanju...

        Comment

        • gago2
          CBC Član
          • 06.04.2013
          • 87
          • Kraljevo
          • Lada Samara

          #5
          Malo kasnim sa odgovorom, ali je kablic za plin od osiguraca bio prikacen za pogresan pin bobine... Kao da su lose oznake, jer sam ga ja prikacio na plus kako i treba, ali on je trebalo na minus da se nakaci... Posle sam i utvrdio da mi je neko na Samaru stavio bobinu za platinsko paljenje, pa je to mozda uzrok obrnutih polova...

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Svaka takva bobina im oznake na sebi koje je plus a koje minus. Gasni prekidač svakako treba da se prikopča na plus mada će i na "minus" raditi ali sa prekidima, treperiće dioada.
            Pre će biti da je neko žice od instalacije stavio na bobinu obrnuto.
            Bobina za platine kako je zoveš i ona druga se razlikuju po namotajima, prva daje manji napon a druga veći. To je jedina razlika.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • gago2
              CBC Član
              • 06.04.2013
              • 87
              • Kraljevo
              • Lada Samara

              #7
              Pa ja sam auto vozio sa prespojenim elektro ventilom na stalni plus i tada je auto radio sasvim normalno...
              Majstor je samo prebacio zicu od osiguraca do bobine na drugi pin i auto je proradio normalno, nije bilo nikakvo caktanja prekidaca a i elektro ventil se cuo da otvori sto ranije nije bio slucaj...

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Neslušaš šta ti pričam, neko je obrnuo motornu intalaciju kad je menjao bobinu, stavio je plus na minus. TO radi ali lošije.
                Da sad ne objašnjavam, na autu nema naizmenične struje sem na alternatoru tako da je na bobini oba pola ustvari plus samo je jedan malko "potrošen"
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • rados
                  CBC Senator XXL
                  • 02.03.2011
                  • 539
                  • G.Milanovac SRBIJA
                  • OPEL ASTRA G Z16XE

                  #9
                  oznake su ti 1-----15,iliB+----B-,ILI TI + I - pa ga turaj de treba ali to je neko izfuserisao ili nije stavljao naocare

                  Comment

                  Working...
                  X