Radio sam mali servis na autu, zamenio sve filtere i zamenio filter plina... Tada ler nije morao da se podesava, sve je bilo ok... Na leru je bio 1000 obrtaja, sto je malo vise nego sto treba, ali bolje i to nego da varira....
Malo posle toga, krece ler da varira, stanem na semafor i on sa 1000 obrtaja krene da opada do 400-500...
Odvijem sraf na isparivacu, kad izadje za soljicu kafe taloga, ulja, cega vec...
Odem posle toga do majstora da mi presteluje ler, auto radi extra, obrtaji oko 900...
Posle dan- dva, opet ista situacija, opet pada ler kada stanem na semafor sa 1000 na 400-500...
Na benzinu je dobar ler, cak i prejak 1100, ali je konstantan...
Isparivac je presao 50 000km, potrosnja na otvorenom 7.5-8 litara..
Cuo sam da neka gumica unutar isparivaca moze praviti problem... Da li je to istina i sta mislite o ovom problemu?
Malo posle toga, krece ler da varira, stanem na semafor i on sa 1000 obrtaja krene da opada do 400-500...
Odvijem sraf na isparivacu, kad izadje za soljicu kafe taloga, ulja, cega vec...
Odem posle toga do majstora da mi presteluje ler, auto radi extra, obrtaji oko 900...
Posle dan- dva, opet ista situacija, opet pada ler kada stanem na semafor sa 1000 na 400-500...
Na benzinu je dobar ler, cak i prejak 1100, ali je konstantan...
Isparivac je presao 50 000km, potrosnja na otvorenom 7.5-8 litara..
Cuo sam da neka gumica unutar isparivaca moze praviti problem... Da li je to istina i sta mislite o ovom problemu?
Comment