Postovanje,unapred da se izvinim ako nisam pronasao odg u drugim temama,trazio jesam ali nista konkretno..da predjem na stvar..imam golf 2 1,6 ekotronic 91 godiste,auto je u dobrom stanju,pre 2 godine ugradjen lovato plin,auto je ok palio i isao na plin ,potrosnja po gradu oko 12, 13 litara ,palio i na benzin i plin dobro ,i ujutru na velike mrazeve palio dobro na plin,pre jedno pola godine iz cista mira ujutru bi na plin samo upalio i odmah ugasio,posle par verglanja upalio bih i nastavio da radi normalno,e sad kako su pocele niske temperature ,teze pali naplin..vergla dugo,kad pritisnem crvenp dugme ,kao da ukopca i nastavi da radi ,trokira jedno minut i pocne normalno da radi..e sad sustina je da se jedno jutro upali na zub ,ni ne okrene ,drugo se muci sa takvim simptomima...da napomenem da mi nije tesko paliti na benzin ali relacija ujutur na posao je kratka i puna stani krani raskrsnica pa me mrzi prebacivat rucno sa benzina na plin ai volim da funcionise sve ok..zamenjene membrane ,svecice,razvodnik ,razvodna ruka, filter za vazdu ,za plin,skablovi su ok nisu menjani,i opet isto juce ujutru na plin ko mina pali ,jutros nece opet ,,muci se ,,,trokira i pose minut slozi rad kao da nista ni je bilo,ako moze neka pomoc bio bih zahvalan..jos da napomenem auto lepo radi i na plin i na benzin,lper gas dobar..vuce ok..proverio ventil za benzin ne curi kad se ugasi na prekidacu..proverio cak i komutator,zamenjen drugim ,isto se desava..nije mi jasno sto jedno jutro hoce vec sutra nece ???Bio je kod majstra par puta ,ostavljan,kaze da je problem do automatskog sauka..ne vidim tu problem jer sauk radi ,to mije drugi majstor rekao a ipali na benzin normalno uvek..karburator je famozni pierburg 2ee ali meni nikad nije pravio probleme,auto ima preko 350000 km predjenih,ne trosi ulje,auspuh nije garav,svecice ciste..
Golf 2 1,6 ekotronic, jutarnje paljenje na plin
Collapse
X
-
Napisano je u prvom postu da su membrane zamenjene originalnim lovato membranama pre nedelju dana ali nista bolje nije,danas sam zamenio i kablove pa cu videti ujutru sta ce bti,inace ide ekstra ,vruc pali normalno,i posle duzeg mirovanja isto ,jedino ujutru,,cak je i potrosnja osetno manja
Comment
-
-
skini kapu,ruku i kablove uvece, i stavi ih na suvo toplo mesto. razvodnik zastiti nekom kesom dobro da ne udje vlaga. ako ujutro lepo upali ne valja nesto od to troje, probaj ovo po hladnijem i vlaznijem vremenu.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Ja sam vec napisao da je to sve zamenjeno,i kablovi ,evo jutors opet nece,dajem kontakt,kliknme crveno jednom dva puta,sve odradi cuje se plin,upali i momentalno ugasi,posle i to nece,dok verlgam naspricam i on ipali i trokira jedno pola minuta minut i posle radi normalno ,vuce lepo sve ok,e jutros sam primetio ,mada je to mozda uvek i radio i to je mozda normalno ali eto da kazem,kad vratim kontakt ,posle par trenutaka klikne neki relej dole u kutiji osiguraca..ne znam sta je to..oscisceni su svi kontakti vezani za plin ,ali on se opet ponasa ujutru isto ko da nista nije dirano
Comment
-
-
Meni je tako seckao desetak sekundi na jutarnjem paljenju. Sve sam mislio da je do struje ili plina al na kraju ipak skinem svcice pre paljenja i vidim da je prva svecicas mokra. Intresantno da nije trosio vodu primetno i nije dizao temperaturu. Kad sam skinuo glavu prvi klip je bio cist kao iz fabrike.
Comment
-
-
Jutros svecice proverene,suve ko barut i norlane boje beza garezi smedje svetlo tako nesto,sve iste,opupali i ugasi odmah posle nece..primetio sam da posle kad verglam i spricam crveno dugme on upali ali i trokira opet jedno pola minuta minut i samo slozi rad ...pojma vise nemam sta mu je,posle ide sve ok,jako lepo vuce,potrosnja je ok
Comment
-
Comment