otkacena zica na multiventilu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arnold
    CBC Početnik
    • 25.09.2015
    • 5
    • beograd
    • corsa b

    otkacena zica na multiventilu

    Pozdrav!
    Kad sam otvorio poklopac od boce video sam da je jedna zica na multiventilu otkacena. Nisam prilikom voznje primetio neki problem pa ako moze neko da mi objasni koja je uloga ovog kontakta. Da li postoji neki bezbedonosni rizik kada je otkacena? Izvinjavam se ako je pitanje banalno.
    Last edited by arnold; 14.11.2015, 17:20.
  • zeljkoci
    CBC Veteran
    • 12.05.2008
    • 143
    • La
    • Fiat Punto. 1.2

    #2
    vrati žicu na svoje mesto. Verovatno je otkačena sa multiventila, a njena funkcija je da spreči prolazak plina ka motoru, kad je auto ugašen.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Multiventil ima 2 žice na špulni, ako je jedna otkačena a radi i dalje, to znači da je neispravan. Druga žica je pokazivač nivoa goriva koji nije bitan za rad.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • rados
        CBC Senator XXL
        • 02.03.2011
        • 539
        • G.Milanovac SRBIJA
        • OPEL ASTRA G Z16XE

        #4
        do sada sam video mnogo puta izvadjen klipcic iz eliktro ventila a prikaceni kablovi na ventil i nece mi biti jasno zasto a provuceni kablovi do prednjeg ventila i prikaceni za njega

        Comment

        • arnold
          CBC Početnik
          • 25.09.2015
          • 5
          • beograd
          • corsa b

          #5
          Hvala na odgovorima!
          Evo slika da bude jasno sta je otkaceno. Cemu inace sluzi ovaj plavi deo?

          Comment

          • rados
            CBC Senator XXL
            • 02.03.2011
            • 539
            • G.Milanovac SRBIJA
            • OPEL ASTRA G Z16XE

            #6
            to je elektroventil koji pusta plin ka motoru ........izvadjen klipcic iz ventila ako auto radi tako,strucnjaci

            Comment

            • arnold
              CBC Početnik
              • 25.09.2015
              • 5
              • beograd
              • corsa b

              #7
              Originally posted by rados View Post
              do sada sam video mnogo puta izvadjen klipcic iz eliktro ventila a prikaceni kablovi na ventil i nece mi biti jasno zasto a provuceni kablovi do prednjeg ventila i prikaceni za njega
              Ako sam dobro razumeo uloga ovog ventila je da spreci dotok plina u motor u slucaju nepredvidjenih situacija, udes i sl ili da automobil moze bezbedno da se parkira npr u podzemnim garazama. Sta se desava ako vozilo nema ovaj ventil u kojim slucajevima ce iscureti gas ako se automobil normalno koristi da li postoji neki dodatni mehaniza, da li to isto radi i elektroventil koji se nalazi napred?

              Comment

              • rados
                CBC Senator XXL
                • 02.03.2011
                • 539
                • G.Milanovac SRBIJA
                • OPEL ASTRA G Z16XE

                #8
                ranije nije bilo tog zadnjeg elektroventila na multiventilu i sve je radilo.Prednji ventil TNG-a drzi pritisak u cevi od boce do reduktora i membrana pritiska u reduktoru ali ako ventil ne zatvara dobro preko noci moze da malo po malo izlazi plin u okolinu [ garazu ].Medjutim ako vec na multiventilu postoji taj elektroventil nevidim razlog zasto bi ga neko sakatio da ne radi svoj posao,ali kao sto vidis to se radi a sto

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Moja pretpostavka mali presek zice velika duzina slabi kontekti zimi oslabljen akumulator i spulna se ne otvori. Samo nagadjam.

                  Comment

                  • rados
                    CBC Senator XXL
                    • 02.03.2011
                    • 539
                    • G.Milanovac SRBIJA
                    • OPEL ASTRA G Z16XE

                    #10
                    pa ako im je mali presek neka provucu deblju, sve to mora da se resi da rasi kako je neko smislio a nije dzabe stavljeno.Ja sam kad je uz multiventil dolazio onaj plavi tanki kabal provlacio drugi 1,5 ili 2 kvadrata a onaj bacao i releom pojacavao struju za elektroventile.

                    Comment

                    • arnold
                      CBC Početnik
                      • 25.09.2015
                      • 5
                      • beograd
                      • corsa b

                      #11
                      Originally posted by rados View Post
                      ranije nije bilo tog zadnjeg elektroventila na multiventilu i sve je radilo.Prednji ventil TNG-a drzi pritisak u cevi od boce do reduktora i membrana pritiska u reduktoru ali ako ventil ne zatvara dobro preko noci moze da malo po malo izlazi plin u okolinu [ garazu ].Medjutim ako vec na multiventilu postoji taj elektroventil nevidim razlog zasto bi ga neko sakatio da ne radi svoj posao,ali kao sto vidis to se radi a sto
                      hvala na objasnjenju sam je sve jasno. S obzirom da je ovo masovna pojava nadam se da ce jos nekome pomoci ovaj odgovor.

                      Comment

                      • zeljkoci
                        CBC Veteran
                        • 12.05.2008
                        • 143
                        • La
                        • Fiat Punto. 1.2

                        #12
                        Originally posted by Dora View Post
                        Multiventil ima 2 žice na špulni, ako je jedna otkačena a radi i dalje, to znači da je neispravan. Druga žica je pokazivač nivoa goriva koji nije bitan za rad.
                        Juče sam sasvim slučajno provalio da i kod mene ova špulna nema nikakvu funkciju. Letos mi je ugrađen nov multiventil (pošto na starom nisam imao špulnu) i začudio sam se da plin i dalje prolazi ka motoru iako su skinute žice sa špulne.

                        Pitanje glasi:
                        da li je moguće samo zameniti ceo onaj cilindar i klipčić (ukoliko nije do elektro dela), bez pražnjenja celog rezervoara? Ili je ipak potrebno da ispraznim rezervoar?

                        Razmišljem čak i da odem na reklamaciju u servis koji mi je to ugradio, ali postavlja se pitanje rentabilnosti tog poteza. Ako to nije nešto problematično, odradio bih ga o sopstvenoj režiji.

                        Comment

                        • potyo
                          CBC Član
                          • 30.04.2013
                          • 97
                          • Ada
                          • Laguna 1.6 16V 1999

                          #13
                          Koji servis je ugradio taj multiventil? I kod mene fali taj klipcic...

                          Comment

                          • zeljkoci
                            CBC Veteran
                            • 12.05.2008
                            • 143
                            • La
                            • Fiat Punto. 1.2

                            #14
                            eco luka key

                            Comment

                            • rados
                              CBC Senator XXL
                              • 02.03.2011
                              • 539
                              • G.Milanovac SRBIJA
                              • OPEL ASTRA G Z16XE

                              #15
                              netreba da praznis bocu samo zavrni servisni ventil na multiventilu upali auto neka potrosi plin iz cevi od boce do reduktora;koji je multiventil ugradjen-ako je u ekoluki verovatno ALDESA. ili ne.

                              Comment

                              Working...
                              X