Pozdrav svima,
imam nekoliko problema sa venturi sistemom koji je dugo i lepo radio na pomenutom vozilu. Veoma ekonomično, pouzdano.
Ugrađen je BRC isparivač i BRC mikser, između kutije filtera i protokomera.
Rađeni su redovni servisi, menjani filteri, ali je problem nastao kada je došao na red servis isparivača, u pitanju je BRC AT90ECO.
Savet servisera koji mi je održavao plinski uređaj je bio: "Baci, taj isparivač ne može da se popravlja, čim se otvori, gotovo..."
To mi je delovalo potpuno nelogično, pa sam kupio membrane 2 kompleta (2 različita proizvođača) i insistirao da odradimo zamenu membrana i čišćenje.
Posle mnogo pokušaja, rasklapanja i sklapanja, isparivač nije nikada proradio kako treba, nikakvo štelovanje nije pomoglo.
Ugrađen je odmah nov LOVATO isparivač, nemam pri ruci tačan model (mogu naknadno da napišem ako je važno), znam da je za snagu do 90kW i od tada to više ne funkcioniše kako treba, uopšte.
Detonacije su relativno česte i žestoke (ranije bukvalno NIKADA), potrošnja povećana (sa oko 13-14 l po gradu, sada je 17-18 l) i generalno sve radi polukilavo uz dosta problema-ler nemiran, pri zaustavljanju, ler padne do 400-450 obrtaja pa se podigne (na benzinu ne), ponekad čak toliko da se "udavi". To više nije to. Provereni su usis, kablovi, svećice, razvodna kapa i ruka, creva, kućište filtera i filter vazduha, filter plina, elektroventili (sva tri), protokomer, i sve to više puta, da nije slučajno negde falš-vazduh... Pokušano štelovanje, ništa...
Jedna stvar koja je meni čudna, ventil za štelovanje smeše na isparivaču mora da se odvrne... pa baš mnogo da bi uopšte radilo "nekako". Na BRC-u je to bilo oko 1.5-2 kruga... a na LOVATO-u, imam osećaj kad bih ga odvrnuo još dva kruga da bi ispao...
Molim za pomoć, jer sam u dilemi: da li je ovaj isparivač nedovoljne snage za 95kW motor ili je problem u mikseru, da li je moguće da ne radi kako treba sa LOVATO isparivačem ?
Kakva su iskustva sa popravkom BRC AT90ECO isparivača, da recimo uzmem ceo set za reparaciju (ne samo membrane) i da sve odradim a LOVATO da eliminišem, ako je možda problem u njemu ?
Za kraj imam još jedno pitanje. Da li bi se situacija popravila ili je uopšte bolje da se postojeći ili neki drugi (koji?) mešac postavi iza leptira ?
Hvala unapred,
svaka pomoć je dobrodošla.
imam nekoliko problema sa venturi sistemom koji je dugo i lepo radio na pomenutom vozilu. Veoma ekonomično, pouzdano.
Ugrađen je BRC isparivač i BRC mikser, između kutije filtera i protokomera.
Rađeni su redovni servisi, menjani filteri, ali je problem nastao kada je došao na red servis isparivača, u pitanju je BRC AT90ECO.
Savet servisera koji mi je održavao plinski uređaj je bio: "Baci, taj isparivač ne može da se popravlja, čim se otvori, gotovo..."
To mi je delovalo potpuno nelogično, pa sam kupio membrane 2 kompleta (2 različita proizvođača) i insistirao da odradimo zamenu membrana i čišćenje.
Posle mnogo pokušaja, rasklapanja i sklapanja, isparivač nije nikada proradio kako treba, nikakvo štelovanje nije pomoglo.
Ugrađen je odmah nov LOVATO isparivač, nemam pri ruci tačan model (mogu naknadno da napišem ako je važno), znam da je za snagu do 90kW i od tada to više ne funkcioniše kako treba, uopšte.
Detonacije su relativno česte i žestoke (ranije bukvalno NIKADA), potrošnja povećana (sa oko 13-14 l po gradu, sada je 17-18 l) i generalno sve radi polukilavo uz dosta problema-ler nemiran, pri zaustavljanju, ler padne do 400-450 obrtaja pa se podigne (na benzinu ne), ponekad čak toliko da se "udavi". To više nije to. Provereni su usis, kablovi, svećice, razvodna kapa i ruka, creva, kućište filtera i filter vazduha, filter plina, elektroventili (sva tri), protokomer, i sve to više puta, da nije slučajno negde falš-vazduh... Pokušano štelovanje, ništa...
Jedna stvar koja je meni čudna, ventil za štelovanje smeše na isparivaču mora da se odvrne... pa baš mnogo da bi uopšte radilo "nekako". Na BRC-u je to bilo oko 1.5-2 kruga... a na LOVATO-u, imam osećaj kad bih ga odvrnuo još dva kruga da bi ispao...
Molim za pomoć, jer sam u dilemi: da li je ovaj isparivač nedovoljne snage za 95kW motor ili je problem u mikseru, da li je moguće da ne radi kako treba sa LOVATO isparivačem ?
Kakva su iskustva sa popravkom BRC AT90ECO isparivača, da recimo uzmem ceo set za reparaciju (ne samo membrane) i da sve odradim a LOVATO da eliminišem, ako je možda problem u njemu ?
Za kraj imam još jedno pitanje. Da li bi se situacija popravila ili je uopšte bolje da se postojeći ili neki drugi (koji?) mešac postavi iza leptira ?
Hvala unapred,
svaka pomoć je dobrodošla.
Comment