Venturi sistem na puntu 1.2 8v ubeizgavanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    Venturi sistem na puntu 1.2 8v ubeizgavanje

    Drugar koji je skupio 700 e i resio da kupi punta za 900e i njegovi problemi sa autom.
    Punto je sa 4 benzinske dizne radio je odlicno. Prethodni vlasnik ne krije istoriju auta. Ugradio je plin pre 5 godina. Radio je dobro i na benzin i na plin. Onda pocinju redovni problemi sa autom a resavaju ga majstori iz komsilika. Da se razumemo komsije koji znaju po malo oko auta.
    Prvi problem regulator pritiska na railu benzinskih dizni. Poceo da curi benzin. Reseno tako sto je blokirano vakum crevo i iščupano sa usisne.
    Auto palio nekako na benzin i uspevao da prebaci na plin. Ali tesko drzi ler kad je hladan tj nikako.
    Kasnije crkava pumpa za benzin, cas radi cas ne radi. Sad je neko trazio resenje da auto pali i radi samo na plin. Za vijaju plombirani sraf na leptiru gasa da bi povecali ler. Auto upali dobro na plin i ide lepo. Kad je vruc drzi obrtaje od 1500 pa sve do preko 2000 obrtaja. Čovek ga tako vozi godinu dana. Moj drug ga kypuje u takvom stanju i kaze to cu ja da nastelujem isto kao na juga. Prethodno je imao juga.
  • vojislavbb
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2009
    • 373
    • Novi sad
    • Forester Turbo

    #2
    Srecno
    SUBARU Forester XT, Legacy SUBARU Forester Sturbo TOYOTA Celica 4WDTurbo, Celica STi
    http://www.bud3.net/2011/08/white-lily-toyota-celica-awd-turbo/

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #3
      Originally posted by b_samardzic View Post
      Drugar koji je skupio 700 e i resio da kupi punta za 900e i njegovi problemi sa autom.
      Punto je sa 4 benzinske dizne radio je odlicno. Prethodni vlasnik ne krije istoriju auta. Ugradio je plin pre 5 godina. Radio je dobro i na benzin i na plin. Onda pocinju redovni problemi sa autom a resavaju ga majstori iz komsilika. Da se razumemo komsije koji znaju po malo oko auta.
      Prvi problem regulator pritiska na railu benzinskih dizni. Poceo da curi benzin. Reseno tako sto je blokirano vakum crevo i iščupano sa usisne.
      Auto palio nekako na benzin i uspevao da prebaci na plin. Ali tesko drzi ler kad je hladan tj nikako.
      Kasnije crkava pumpa za benzin, cas radi cas ne radi. Sad je neko trazio resenje da auto pali i radi samo na plin. Za vijaju plombirani sraf na leptiru gasa da bi povecali ler. Auto upali dobro na plin i ide lepo. Kad je vruc drzi obrtaje od 1500 pa sve do preko 2000 obrtaja. Čovek ga tako vozi godinu dana. Moj drug ga kypuje u takvom stanju i kaze to cu ja da nastelujem isto kao na juga. Prethodno je imao juga.
      napraviše štetu na autu od 20.000rsd jer nisu hteliodma da plate 2000rsd regulator.Naravno i svo vreme su vozili pokvaren auto

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        To što je čačkao plombirani šraf, ugasio je sveću.. Treba naći fabrička podešavanja i to vratiti nazad. Treba napraviti reset motornog računara kad se ugasi auto da bi palio normalno. Treba popraviti benzin da pali i radi normalno na benzinu...
        Treba ugraditi sekvent ali to neće biti nikad.

        Za 700 evra je mogao da bira Juga kokvog želi.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #5
          Moja greska pisem u proslom vremenu sve ovo se dogadjalo pre skoro 2 godine. Prodao je yuga 45 i kupio punta. Sve sam mu predocio i objasnio da nije jeftino dovesti ga u red, a znam da voli da mu je sve ispravno.

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #6
            Pokusavao je danima da ga usteluje ali ili se gasio ili je drzao obrtaje oko 2000 hiljade.
            Voli da cacka oko auta a nije majstor mada provali dosta stvari al ovo je vrzino kolo.
            Ja često svratim na kafu do njega uz priču dam mu par saveta i oko punta.
            Naravno objasnio sam mu da to nije klasican leptir gasa i da mora da se zatvara skroz do kraja a taman koliko da ne zaglavljuje kad se skine opruga. Druga stvar je da pronadje sve vakume na usisnoj i za pocetak da ih sve zaštopuje.
            Naravno predlagao sam mu da zajedno popravljamo auto al oce sam pa to ti je.
            Takodje sam mu predocio da ako hoce da mu auto radi na benzin moze pored pumpe i regulatora jos 5 stvari da bude neispravno. A da napomenem da je 200 e ostao duzan.

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #7
              Sve ovo se sporo odvijalo. Predlagao sam mu karburator kao jednu od opcija ali mu je sauh kvario merak. Trebalo je provuci ga u kabinu.
              Nakon zatvaranja vakuma i stelovanja leptira gasa situacija jos gora. Auto radi ili preko 2000 obrtaja ili se odma gasi.
              Da napomenem da je nekoliko puta ponovo odvijao sraf leptir gasa. Najmanje 3 puta je na moje insistiranje zatvarao leptir gasa do max kako i treba. Onda jednog dana ja sbratim kod njega i ima pomaka. Skidanjem jednog fabrickog releja resetuje se ECU i padnu obrtaji a ler moze da se nasteluje skoro pa normalno. Da napomenem da nije zatego leptir gasa do kraja mada je meni rwko da jeste. Dosta kasnije sam ja ustanovio da je leptir otvoren i da kroz njega ulazi deo smese.

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #8
                Sad ja predlazem relej za resetovanje ECU ali on kaze nije to tako cesto i izvadi relej na kratko pa resi problem. Auto moze da drzi ler ili kad je hladan ili kad je vruc. Nema kompromisa i odlucio je da ga nasteluje kad je vruc da drzi obrtaje.
                Posle nekog vremena krenemo u pricu oko miksera za gas i ja reko da vidim kakav mikaer. Skinemo filter i vidim da IAC ventil uzima cist vazduh a ne smesu plina i vazduha.
                Moj predlog da uzme bakarnu cev i da je gurne u mikser par cm a vamo u motor ler gasa i da zaduhtujeto lepo. Naravno da nine uzeo bakarno crevo nego plasticno i sundjerom ga zadihtovao.

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Naravno motor posle nekog vremena uvlaci sundjer i proguta ga. Motor počinje da se gasi i konstatacija nema sundjera. Posle toga je postavljena bakarna cev i zadihtovano silikonom ili necim slicnim.
                  Auto sad radi normalno a ler varira izmedju 800 i 1200 obrtaja sto je prihvatljivo ali ne i normalno.

                  Razmisljam kako je auto radio na leru ako je klapna gasa zatvorena! Ponovo pogledam i vidim da je klapna malo otvorena i da zbog toga varira ler gas.
                  Nakon toga je auto prestelovan i radi skoro idealno.
                  Auto i dalje ne radi na benzinu ali na plinu radi odlicno. Pali hladan i posle munut pocinje da spusta obrtaje. Uredjaj neki stari landirenco. Nismo neko vreme pricali o autu i skoro smo ga pomenuli. Kaze mora da menja membrane nesto nije u redu, nema brz odziv na gas kad je hladan. Ha probam auto i po meni je ave u redu. I shvatim da je on sve muke zaboravio i da tezi savrsenstvu koje ne postoji.
                  Ja sam nesebicno pomagao ali sam realno bio skeptik u vezi tog auta.
                  Step motor vise ne brljavi i odradjuje odlicno. Auto ae ponasa kao da je na benzinu. Naravno kad je hladan nema forsiranja.
                  Sve ovo što sam opisao trajalo je nepunu godinu dana i mnogo volje vlasnika auta.
                  Nekome taj auto ne vredi nista a nekome vredi vise nego novi Mercedes.
                  Last edited by b_samardzic; 25.11.2016, 00:52.

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #10
                    Mikser koji je montiran deluje da je odgovarajuci. Rupa na mikseru za IAC ventil na pravom mestu potpuno precizno prati oblik.
                    Ima li neko od majstora iskustva sa ovakvim mikserima i jesmo li mi nesto pogresno uradili postavljanjem ove cevi.
                    Prva zamisao je bila da probusimo mikser ka unutra a da gore rupu zatvorimo skroz. Od toga smo odustali zato sto je postojala mogucnost da probijemo kanal direktno u plinski kanal.

                    Comment

                    Working...
                    X