Drugar koji je skupio 700 e i resio da kupi punta za 900e i njegovi problemi sa autom.
Punto je sa 4 benzinske dizne radio je odlicno. Prethodni vlasnik ne krije istoriju auta. Ugradio je plin pre 5 godina. Radio je dobro i na benzin i na plin. Onda pocinju redovni problemi sa autom a resavaju ga majstori iz komsilika. Da se razumemo komsije koji znaju po malo oko auta.
Prvi problem regulator pritiska na railu benzinskih dizni. Poceo da curi benzin. Reseno tako sto je blokirano vakum crevo i iščupano sa usisne.
Auto palio nekako na benzin i uspevao da prebaci na plin. Ali tesko drzi ler kad je hladan tj nikako.
Kasnije crkava pumpa za benzin, cas radi cas ne radi. Sad je neko trazio resenje da auto pali i radi samo na plin. Za vijaju plombirani sraf na leptiru gasa da bi povecali ler. Auto upali dobro na plin i ide lepo. Kad je vruc drzi obrtaje od 1500 pa sve do preko 2000 obrtaja. Čovek ga tako vozi godinu dana. Moj drug ga kypuje u takvom stanju i kaze to cu ja da nastelujem isto kao na juga. Prethodno je imao juga.
Punto je sa 4 benzinske dizne radio je odlicno. Prethodni vlasnik ne krije istoriju auta. Ugradio je plin pre 5 godina. Radio je dobro i na benzin i na plin. Onda pocinju redovni problemi sa autom a resavaju ga majstori iz komsilika. Da se razumemo komsije koji znaju po malo oko auta.
Prvi problem regulator pritiska na railu benzinskih dizni. Poceo da curi benzin. Reseno tako sto je blokirano vakum crevo i iščupano sa usisne.
Auto palio nekako na benzin i uspevao da prebaci na plin. Ali tesko drzi ler kad je hladan tj nikako.
Kasnije crkava pumpa za benzin, cas radi cas ne radi. Sad je neko trazio resenje da auto pali i radi samo na plin. Za vijaju plombirani sraf na leptiru gasa da bi povecali ler. Auto upali dobro na plin i ide lepo. Kad je vruc drzi obrtaje od 1500 pa sve do preko 2000 obrtaja. Čovek ga tako vozi godinu dana. Moj drug ga kypuje u takvom stanju i kaze to cu ja da nastelujem isto kao na juga. Prethodno je imao juga.
Comment