Odgovarajuci isparivač za auto od 138kw?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • turbonetics
    CBC Član
    • 28.12.2016
    • 29
    • Zavidovici, BiH
    • Mercedes W124 300E

    Odgovarajuci isparivač za auto od 138kw?

    Pozdrav svima,posjedujem MB W124 300E sa KE-jet ubrizgavanjem.Auto je dugo lezao,i na plin ne radi skoro pa nikako.Zamijenio sam svjecice,stavio NGK BP6EFS i smanjio zazor na 0.6mm,radi probojnih napona i pregledao ostatak instalacije.Zanima me da li je isparivac koji imam na autu odgovarajuci snazi od 138kw i 3000 kubika? Posto auto slabo ide,ako je raspolozen da uopste ide na plin.
    Trenutno imam ovaj isparivac

    PS: Mislio sam na isparivac,a ne mjesac u naslovu.
    Last edited by turbonetics; 28.12.2016, 19:55.
  • turbonetics
    CBC Član
    • 28.12.2016
    • 29
    • Zavidovici, BiH
    • Mercedes W124 300E

    #2
    Niko nista? Dora,Ivane?
    Da li da trazim drugi model ili da repariram ovaj?

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Ja nemam pojma koliko je jak taj isparivač. Ono što znam je da je u vreme kad se to masovno radilo bilo problem naći jači isparivač, sad je to verovatno nemoguća misija V...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • turbonetics
        CBC Član
        • 28.12.2016
        • 29
        • Zavidovici, BiH
        • Mercedes W124 300E

        #4
        Majku mu kao da ima 300kw,vidio sam tomasetto at07 isparivac do 140kw.Imas li iskustva sa njima?
        Inace ovo mi je prvi auto na LPG,a kako je krenulo i vratit cu se na dizela izgleda,bar ako ne uspijem uglazbiti ovaj sistem

        Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #5
          Ne valja isparivac. Na sajtu lepo pise da teoretski moze za atmosferske motore. Ali je takodje naglaseno da je bolje koristiti dva isparivača za veće snage. Kupis dva nova isparivaca od po 100kw i tesis problem. Mislim da ovde na forumu mozes da kupis reduktore za male pare i manes se reparacije isparivaca zato sto je to jednostavan zahvat samo za onog ko zna sta treba da nasteluje. Zamenska membrana i gumica na klackalici nisu kao originalne pa je potrebno kriviti klackalicu da bi dobio ispravan reduktor.

          Comment

          • turbonetics
            CBC Član
            • 28.12.2016
            • 29
            • Zavidovici, BiH
            • Mercedes W124 300E

            #6
            Problem je sto kod nas u BiH u atestu stoji koji je isparivac,al ajde smuljao bi nekako (isprintao lo gas naljepnicu i zalijepio na drugi isparivac npr ) ,ali sa dva isparivaca sigurno ne bih prosao...
            Planirao sam uzeti ovaj isparivac sa slike,cine mi se kao ozbiljna firma. Navode 140kw max snage,negdje sam cak procitao da mogu cak ici i nesto vise od 140kw.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Obzirom da ti je to prvi auto na gas (ako sam dobro shvatio) preporučio bih se da to batališ jer je velika verovatoća da će ti ogaditi gas u auto.. To jednostavno nije auto za gas.
              Inače i ovde se upisuje isparivač u atest ali kad se menja, majstor napiše izjavu šta je zamenio, opali pečat i to pokažeš na ponovnom atestu.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • turbonetics
                CBC Član
                • 28.12.2016
                • 29
                • Zavidovici, BiH
                • Mercedes W124 300E

                #8
                Jeste prvo,sarafao sam po sekventima(tudjim) do sad i uspjesno ih popravljao,stelao itd,ali ovo je prica za sebe.Jedino mozda blos da bi pomogao,radi stabilnosti lera i slicno,ili prebacivanje na efi,ali to kosta kao citavo auto.
                Najzalosnije je sto ne mogu ni taj tomasetto naci,neki plinoinstalater mi je ponudio lovato rge140 super(deklaracija 140kw).Da li ti imas iskustva sa takvim isparivacem,da li ga moze napojiti?
                Inace mjesac mi izgleda ovako,nadam se da bar on valja.

                Comment

                • hirurg83
                  CBC Senator XXL
                  • 26.02.2014
                  • 398
                  • Banjaluka
                  • VW Jetta

                  #9
                  Originally posted by turbonetics View Post
                  Problem je sto kod nas u BiH u atestu stoji koji je isparivac,al ajde smuljao bi nekako (isprintao lo gas naljepnicu i zalijepio na drugi isparivac npr ) ,ali sa dva isparivaca sigurno ne bih prosao...
                  Planirao sam uzeti ovaj isparivac sa slike,cine mi se kao ozbiljna firma. Navode 140kw max snage,negdje sam cak procitao da mogu cak ici i nesto vise od 140kw.
                  Ja sam skoro radio re atest. Potpuno nova oprema sada, od stare instalacija boca i multiventil. Do sada sam vozao na starom atestu sa tom novom opremom 3 godine, niko ništa nije ni pitao ni rekao. Uredno registrovan. Ne znam sto bi ti imao probleme. Stavi dva isparivaca i uzivaj

                  Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

                  Comment

                  • Nenad Petakovic
                    CBC Član
                    • 08.09.2016
                    • 28
                    • Ivanjica
                    • golf 2 1,8

                    #10
                    Ma imalo je tih jacih isparivaca ranije,ljudi su mahom za g2 gti uzimali te do 140kw,a isto je k jet..E sad ti si iz bih,a ja znam da je imao u Nk u cg pravi ovlasceni Lovato servis sa sve Lovato opremom i delovima...kod njih su neki isli na stelovanje,popravku i ugradnju tng sistema i auta su radila vrhunski..E ja broj nemam trenutno,al ako ga izbunarim javicu ti,al se ti u svakom slucaju raspitaj ako imas nekoga tamo...

                    Comment

                    • turbonetics
                      CBC Član
                      • 28.12.2016
                      • 29
                      • Zavidovici, BiH
                      • Mercedes W124 300E

                      #11
                      Znaci moglo bi da radi,doduse golf je 1.8 ,probat cu pa sta bude.

                      Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Taj Lovato isparivač Super i Major sam stavljao, dobri su, ako hoćeš da pojačaš taj što imaš treba pod zadnju oprugu dodati podmetač od milimetra, biće veći pritisak. Mikser nije najbolji, to je kopija originala. Najbolji za taj auto je mikser koji ima kupu u sredini, pravi najbolji potpritisak.. Ali kako rekoh sve je to uzaludna rabota, kad god kažeš sad, ja ću napraviti detonaciju na tom autu... Ako grune spadne crevo sa usisne grane odozdo, u zavisnosti od motora negde ne možeš prići rukom da ga vratiš jer treba kanal ili dizalica a i onda moraš tačno znati gde i šta radiš jer ne vidiš. Naravno kad padne to crevo neće upaliti ni na benzin. Za Mercedes postoji spravica koja se zove minimum lera i do se doda pa se na njoj namesti koliki je najmanji ler (obrtaji) tako da ne dolazi do gašenja motora.

                        Originally posted by turbonetics View Post
                        Jeste prvo,sarafao sam po sekventima(tudjim) do sad i uspjesno ih popravljao,stelao itd,ali ovo je prica za sebe.Jedino mozda blos da bi pomogao,radi stabilnosti lera i slicno,ili prebacivanje na efi,ali to kosta kao citavo auto.
                        Najzalosnije je sto ne mogu ni taj tomasetto naci,neki plinoinstalater mi je ponudio lovato rge140 super(deklaracija 140kw).Da li ti imas iskustva sa takvim isparivacem,da li ga moze napojiti?
                        Inace mjesac mi izgleda ovako,nadam se da bar on valja.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • turbonetics
                          CBC Član
                          • 28.12.2016
                          • 29
                          • Zavidovici, BiH
                          • Mercedes W124 300E

                          #13
                          Probat cu nabaviti kupu,imam vec stabilizator lera,brc proizvodnje.Spadalo mi je to crijevo,kod mene ono sa strane izlazi.Na m102 2.0 i 2.3 je odozdo pa je jos gore.Mislio sam izbusiti klapnu i staviti gumu preko kad detonira da tu ispusti pritisak .Neki plinoinstalater sa oglasa(od kojeg bi uzeo lovato super) mi je rekao da obicni plin ne moze ici preko 5000 obrtaja iz nekog razloga,nema logike,bar meni nema...Uglavnom pravo veselo .Inace sretna nova godina svima!!!

                          Comment

                          • speedplus
                            RIP Bio nam je drug!
                            • 15.01.2007
                            • 2419
                            • LAZAREVAC

                            #14
                            Sretna nova i tebi.Inače,na plin ne bi trebalo vrteti preko 4000rpm, ali to važi samo u slučaju dužeg zadržavanja preko tog limita,dok za benzin je granica 5000rpm.Problem je taj što nema vremena da goriva smeša sagori i sagoreli gasovi izađu kroz izdune kanale sa nekom iole normalnom temperaturom,već zapaljiva smeša,koja još gori,jer nije bilo vremena da sagori,prolazi pored tela ventila i siceva,podižući im na taj način temperaturu preko granice,do koje su predviđeni.

                            Comment

                            • turbonetics
                              CBC Član
                              • 28.12.2016
                              • 29
                              • Zavidovici, BiH
                              • Mercedes W124 300E

                              #15
                              Hvala
                              Da znam,da nije pametno da bude duze na tim obrtajima,ali stvar je u tome da on tvrdi da auto na plin nema mogucnosti da ide preko 5000 obrtaja,pa cak ni u leru,sto je meni nelogicno totalno.

                              Comment

                              Working...
                              X