Povecanja potrosnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • omBRE
    CBC Član
    • 11.09.2005
    • 90
    • Zemun/Chicago

    Povecanja potrosnja plina

    Pre neki dan procitah ovde na forumu da kad se vozi na plin treba zazor svecica da bude malo manji, i ja da pogledam koliki mi je (mislim zazor), izvadim kad ono preko 1 (Yugo 55 i NGK BPR6) sabijem ja njega na nekih 0,6 - 0,7 (sto bi trebala da je normala i za benzin). I auto pocne osetno slabije da vuce na plin (na benzin divlja) i da trosi sigurno litar i po vise. Otprilike u isto vreme je pocelo ovo hladnije vreme, pa ne znam sta da krivim zazor ili zimu.
    Ukratko pitanje jel da vrcem zazor ili da ga ostavim...
    a vi kako te?
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Jel YUGO treba da koristi svecicu sa otpornikom i da li je normalno to svecica sa toplotnom oznakom 6 ?
    Nesto si poremetio drugo. Ostavi zazor tako. Pogledaj sta ti nije u redu ali i zima ima uticaja na potrosnju. Divlja na benzin? Kako je radio pre na benzin? Sta to znaci "divlja"? Po svemu sto pises pre je moralo da bude samo GORE sto se tice rada motora globalno.

    Comment

    • omBRE
      CBC Član
      • 11.09.2005
      • 90
      • Zemun/Chicago

      #3
      Jedino drugo sto sam menjao je da sam po savetu ljudi sa foruma vratio usis na hladnu stranu, ali ne verujem da mu to toliko znaci...
      Znaci ok je da ostane 0,6 - 0,7mm zazor?
      Da definisem "divlja" na benzinu: Ler gas je skocio na oko 1000, bolje poteze, a u odnosu na plin neuporedivo bolje (sto pre nije bio slucaj)
      E sad, bilo bi lepo jos kad bi neko ukratko objasnio stelovanje smese na benzin, pa na plin, i da se to stavi kao lepljiva...
      a vi kako te?

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Samo procitaj CEO forum pa ces naci sve o tome sto pitas na vise mesta. Ne ide to preko noci.

        Comment

        • dekideki
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1914
          • Beograd

          #5
          1. stavi BP6E (V-line 4) (600din 4 kom.)
          2. proveri da li si zeznuo ugao pretpaljenja slucajno kljucem dok si vadio svecice (cesto se desava).

          pozdrav
          .

          Comment

          • mfengineer
            CBC Veteran
            • 24.06.2005
            • 145
            • Novi Beograd
            • Mazda 626 i-V6 2.5

            #6
            Ja sam uspeo da ga nateram od kad su krenuli hladni dani i na 15 l/100 km plina, doduse prilicno sam nemilosrdan na gasu, to opravdava potrosnju ali do sada mi je max. bilo 13 l/100 km, ali i auto je ready for generala....
            Danas mi je cak i nestao plin pre vremena, a sto je najveci fazon plina mora da je bilo jos...
            Desava se da porosnja po punoj boci (gradska voznja) varira , npr. 1 punjenje boce 11.5 l/100km 2 punjnenje boce 12.6 l/100km 3 punjenje 10.9 l/100km a sve je skoro ista ruta, isti nacin voznje, doduse temp. vazduha varira a i izgleda kvalitet plina jer sipam bocu u proseku na nedelju dana.
            Moram malo da smirim nogu na gasu
            MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Eto,
              Deki vozi i odrzava taj brand pa zna sve cake. Inace ti potrosnja i nije nesto ogromna kad ga toliko gazis. Salim se. Ipak, motor mora da radi lepo i mirno. Zima takodje ima veliki uticaj na potrosnju a zima plus vise startova dnevno (kad se vec ohladio motor) posebno povecava potrosnju. Moglo bi tu da se uradi nesto malo i sa pretpaljenjem ali ne znam koliko si upucen u problematiku pa bolje ne diraj nista. Pogledaj sta je Deki napisao i stavi TE svecice. Ako ne sada onda sledeci put bar. Znaci BEZ otpornika odnosno onog "R" u nazivu. Sa tim svecicam je varnica nesto sigurnija ali nikako zazor veci od 0,8mm NI SLUCAJNO. Mnogo sto sta se moze ali da ne bude bespotrebno cackanje mecke. Pretpaljenje moze da ide dva stepena ranije komotno ako se vozis samo na gas. Ima negde je Deki pisao sve sta je povoljno da se uradi pa pogledaj po forumu. Te sve radnje nisu luksuz i direktno uticu na potrosnju goriva i kakav ima odziv auto na gas. To je slab motor i sve sto se bolje ustima oseti se kao ocigledno poboljsanje.

              Comment

              • omBRE
                CBC Član
                • 11.09.2005
                • 90
                • Zemun/Chicago

                #8
                Proverio sam ipak su mi svecice BP6E. Znaci bez otpornika...
                Juce sam promenio filter za vazduh. Stari je bio mnogo prljav. I odjednom ler gas pao na 500-600 obrtaja. (na benzinu ostao 800-900)Pretpostavljam da sad bolje dise, vuce vise vazduha, pa je siromasnija smesa?
                Da nije problem sa povecanom postrosnjom ovo sto je IvanT spomenuo da je los plin na pumpama u poslednje vreme? Auto mi je letos trosio oko 8.5l, kad je pocelo hladnije vreme trosio je ispod 10l, a poslednja dva punjenja preko 11l. Voznja iskljucivo penzionerska (skoro nikad preko 3000 obrtaja). Merim uvek tako sto sipam do vrha i zapisem kilometrazu.
                a vi kako te?

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Da nije problem sa povecanom postrosnjom ovo sto je IvanT spomenuo da je los plin na pumpama u poslednje vreme?
                  Naravno da los odnos propana i butana ima uticaja na povecanje potrosnje. Sto vise butana u smesi to je i potrosnja veca.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • dekideki
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1914
                    • Beograd

                    #10
                    ua butan!!!

                    kad menjas filter, nasteluj ponovo glavnu slavinu (za maksimalni odziv na pritisnut patos na gasu) - trebace ti par puta, mora da se proba, pa steluj, pa probaj. i kad si super namestio, nasteluj ler gas na isparivacu tako sto ces da za zavrces dok ne pocnu da padaju obrtaji, odnosno odvrces do trenutka kad prestaju da se povecavaju. prosto je. OVO MORA DA SE ODRADI SVAKI PUT kad promenis prljav filter za cist, ili promenis MARKU filtera. ne budi lenj, o ovome vodi racuna.

                    pozdrav
                    .

                    Comment

                    • marek
                      CBC Senator
                      • 16.09.2005
                      • 243
                      • Beograd

                      #11
                      Ljudi meni se ucinilo da mi je vishe odjednom potrosio plina a ono ustvari naglo zahladnelo pa kao da nema plina skupio se, i sad kako se ustalili nize temperature sve je OK.
                      Poz

                      Comment

                      • mfengineer
                        CBC Veteran
                        • 24.06.2005
                        • 145
                        • Novi Beograd
                        • Mazda 626 i-V6 2.5

                        #12
                        Naravno kao dodatan potrosac je saug... ovih dana je malo vise potrebno da se auto ugreje a samim tim je i veca voznja pod saugom... Zakljucak: dodatna potrosnja....
                        MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                        Comment

                        • omBRE
                          CBC Član
                          • 11.09.2005
                          • 90
                          • Zemun/Chicago

                          #13
                          Posle koliko vremena vi spustite saug? Ja i ne sacekam da se skroz zagreje, nego posto sam 1km od autoputa, sacekam da izadjem na autoput, i kad nabijem 90km/h ubacim u petu i spustim saugh. Zdravo li je to?
                          a vi kako te?

                          Comment

                          • Saabo
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1724
                            • Vrbas
                            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                            #14
                            Pa jeste da je zdravo Sto bi ga gusio bogatom smesom
                            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                            Comment

                            • Dren
                              CBC Senator XXL
                              • 24.08.2005
                              • 1068
                              • Sarajevo

                              #15
                              Originally posted by omBRE
                              Posle koliko vremena vi spustite saug? Ja i ne sacekam da se skroz zagreje, nego posto sam 1km od autoputa, sacekam da izadjem na autoput, i kad nabijem 90km/h ubacim u petu i spustim saugh. Zdravo li je to?
                              Oko toga ne beri brigu, to je OK, samo tjeraj...

                              Comment

                              Working...
                              X