Reno 25 velika potrošnja...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Originally posted by Duke
    E, pa, jedva cekam da mu izmerim potrosnju benzina. Damn! (prosle zime, kada sam kupio auto, nekako u ovo doba, trosio je 27-8-9 litra BENZINA po gradu dok je trajao onaj pichvajz od -18.) Kad su mi cistili dizne rekli mi da je kroz dve jedva islo, a to sto je islo, je pishkilo a nije prashilo Hnje...
    Otidni lepo u neki lokalni servis i nek ti stave onu običnu slavinu umesto Lov Eca ako ti je već nisam dao. Iskoristi Lov Eco i njegove diode da našteluješ kako treba bar približno. Digni na 3000 ili nešto ispod i odvrći ili zavrći dok ne počnu da trčkaraju levo desno.
    Onda gledaj potrošnju šta se dogadja. Ak ose popravi, pravac servis koji ima uredjaj a ako nema bliži onda kod IvanT-a ili dovde.
    Auto ti je kretao iz treće i tako je naštelovan, to sigurno nije dobro.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      zasto ti zaobilazis ove motore u sirokom luku?
      mokre kosuljice, motor sklon pregrevanju po dizajnu a popravka papreno skupa.
      motor jede bregaste, u mnogo slucajeva problemi sa sistemom podmazivanja.

      alu motor sklopljen bez dihtunga sa ondasnjom tehnologijom lepkova kojima je lepljen. kada procuri, a samo je pitanje kada ce, popravka je maltene nemoguca odnosno skuplja nego sto vredi sam motor.

      motor je konstrukicono nisko efikasan, odnosno trosi jako mnogo za mali efekat- specificna potrosnja nije cime se preporucuje.

      motor je bilo 2664 bilo 2849 kubika zavisno od verzije i spada u vecini zemalja u kategoriju teskog poreza.

      verzija sa karburatorom je nizasta, verzija sa K Jetom jos gora.
      verzije sa Motronicom su tako retke i u tako malim serijama da se em tesko nadju em je vecina senzora, delova, svega skoro pa unikatna samo za taj motor.

      u prevodu za mene- previse muka za premalo muzike a uz visoku cenu.

      Brick, Baccara ima samo 1 300 kila, a ovi modeli o kojima govoris nemaju ispod 1500, 1600. Mislim da 300 kg cine razliku, koliko god da su shvedski lageri superiorni... To je skoro 20% veca tezina
      gresis, 700 sa V6 motorom ima samo 1320kg...ili tek 20kg vise.
      u toj kategoriji vozila prakticno zanemarivo.

      motori sa 4 cilindra su daleko tezi, oni su od svedskog celika, ovaj PRV6 je akomplet aluminijumski tj lagan.

      Ti racunaj koliko je to.
      ne pada mi na pamet, ja niti ne zelim da ga probam niti me zanim koliko trosi.
      ako tebi nesto znaci, imas prepun internet iskustava vlasnika pa izvrsi poredjenja..meni je bas svejedno koliko trosi

      ja samo znam da Volvo sa V6 motorom kosta oko 40% manje nego onaj sa motorom od 4 cilindra, tako je trziste poredjalo odnose.
      i znam ako treba dobra karoserija i enterijer onda se uzima V6 model koji je obicno malo presao (bas zbog tog motora) i u boljem stanju a onda se odmah vadi V6 i ubacuje drugaciji motor. masovno se radi u Americi

      samo znam da je moj prijatelj koji je vlasnik preduzeca prodao svoj XM posto nije bio impreisoniran potrosnjom njegovog V6. u gradu dakako pre svega.

      ako mene pitas, ja trosim oko 14 lit gasa po gradu, u fabrickim specifikacijama pise 12.6 lilt benzina po normi.
      jedino vise trosi u gradu leti, i to bitno vise usled opterecenja od klime.
      tako da zimi manje trosi, leti vise...
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • djukic
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2005
        • 2526
        • Beograd

        #18
        Stvarno vecina vlasnika XM-a 3.0 bije glavu s njima. Imaju puno vredniju opremu, malo su vozeni al nevrede prakticno nista.
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • Duke
          CBC Senator XXL
          • 16.01.2006
          • 753
          • Urbs Naissus

          #19
          Originally posted by brick
          ne pada mi na pamet, ja niti ne zelim da ga probam niti me zanim koliko trosi...meni je bas svejedno koliko trosi
          Hm, pa ako je tako, ne razumem zasto si postovao na ovoj temi? Obaras rekord u broju postova?
          "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

          Comment

          • Duke
            CBC Senator XXL
            • 16.01.2006
            • 753
            • Urbs Naissus

            #20
            ... pravac servis koji ima uredjaj a ako nema bliži onda kod IvanT-a ili dovde.
            Auto ti je kretao iz treće i tako je naštelovan, to sigurno nije dobro.[/quote]

            Ma, naravno, cim me put nanese na tu stranu, svraticu kod nekog. Ionako bi trebalo da menjam filter za plin, 10 000 km, dosta mu je. Ako u stvari razmislimo koliko je gasa proteklo za tu kilometrazu, nekome bi to bilo mozda i 25 000 km =]
            "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Originally posted by Duke
              Ionako bi trebalo da menjam filter za plin, 10 000 km, dosta mu je. Ako u stvari razmislimo koliko je gasa proteklo za tu kilometrazu, nekome bi to bilo mozda i 25 000 km =]
              Ovo je pravilno razmišljanje, nije svejedno
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                ne razumem zasto si postovao na ovoj temi?
                pitao si i dobio misljenje.

                zasto mislis da ja treba da brinem o potrosnji tvog auta, i da to treba bas da me strasno zabrine
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Duke
                  CBC Senator XXL
                  • 16.01.2006
                  • 753
                  • Urbs Naissus

                  #23
                  [/quote]
                  pitao si i dobio misljenje.[/quote]

                  Hvala! Zbog toga smo ovde!

                  [/quote]zasto mislis da ja treba da brinem o potrosnji tvog auta, i da to treba bas da me strasno zabrine [/quote]

                  Nikada to nisam rekao, a nisi ni ti!
                  Rekao si da te ne ZANIMA, right? Otud moje chudjenje...

                  zanimati ≠ brinuti

                  Pozdrav!
                  "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #24
                    Evo ti posavetuj se sa covekom...postovao je utiske na http://www.carsurvey.org/review_49958.html


                    1992 Renault 25 V 6 inection from Serbia
                    Previous Next
                    Car with heart

                    What things have gone wrong with the car?

                    My transmission broke on 260000 km.

                    Brake disk (front) replaced on 250000 km.

                    Minor oil liking.

                    Metal sound of engine from the first day.
                    General comments?

                    Beautiful car. I drove 25 since 1987. This one is my 7th car (all of 7 was 25). Safety is on maximum level. I crash 3 of them. Speed, safety and conform is reference for this car.

                    Sasha - beppa@eunet.yu.

                    Comment on this review

                    Request deletion of this review


                    Please Vote:

                    How well written is this review?
                    Poor
                    OK
                    Good
                    Brilliant
                    Would you buy another car from this manufacturer? No

                    First year of ownership 1999
                    Most recent year of ownership 2003
                    Engine and transmission 2.9 Manual
                    Performance marks 10/10
                    Reliability marks 10/10
                    Comfort marks 10/10
                    Dealer Service marks 3/10
                    Running Costs (higher is cheaper) 7/10
                    Distance when acquired 90000 kilometres
                    Most recent distance 300000 kilometres
                    Previous car Renault 25
                    Date of Entry 19th October, 2003
                    Previous Next
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Može i u taj sam ugradio gas pa nek se dogovore
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • nikolapanic
                        CBC Senator XXL
                        • 16.10.2005
                        • 657
                        • Petrovac

                        #26
                        Fabricki podaci za renault 25 kao sto je tvoj a vezano za potrosnju benzina su:14,5l u gradu,9,3l na 120km/h,7,4l na 90km/h
                        Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          rekoh vec, ne zanima me da kupim auto, pa ispitujem koliko trosi da bi mogao da ti ponudim podatak. uputio sam te na neka iskustva ljudi koje poznajem, i ni za to ne garantujem da su tacno rekli ili nisu.

                          a interesuje me koliko generalno iznosi potrosnja kao informacija iz druge ruke, recimo nepotrebno dokon da uopste pratim temu koja se zove R25

                          sve sto znam do sada je da taj motor ne spada u ekonomicne po bilo kom pitanju, u bilo kom autu od engleskih, italijanskih, francuskih, svedskih modela i varijanti.

                          ako te mozda zanima i u De Loeranu je taj motor bio alav na gorivo po pricama vlasnika, isti taj PRV6.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Duke
                            CBC Senator XXL
                            • 16.01.2006
                            • 753
                            • Urbs Naissus

                            #28
                            Narode, hvala svima na trudu, mishljenjma, iskustvima i korisnim sugestijama. I hvala za linkove, za neke sam znao, za neke i nisam.

                            Brick, hvala za ova iskustva tvojih poznanika koja si naveo, sad mi je malo lakse, vidim da nisam sam u grupi onih koji voze ovakav motor. Da je masina trosadzija, jeste, i tu nema zbora. Bolje bi nam bilo da izvrtimo neku naftnu bushotinu, sta mislis? Ma nema veze, nek troshi, samo neka mi je ziv i zdrav. Kad se setim da mi je ficko redovno goreo po deset kila benzina u gradu, sa lakocom cu progutati cifru od 22l plina za ovu ladju.
                            Kao sto sam vec rekao, moja iskustva na benzin na otvorenom putu su malo lepsa. Ako ga ja ne gonim preko 130, ni on nece da troshi preko 11 l...


                            Mozda cu izmisliti toplu vodu ako ponudim sledece linkove gde se mogu naci specifikacije za stotine modela automobila.

                            www.carfolio.com
                            i
                            www.enot.ee

                            Tu sam i ja nasao one bajkovite cifre o kojima govori herr Panic. Naravno, svi u praksi znamo da to nema mnogo veze, pogotovo kod ostarelih strojeva, koje, manje-vishe, svi vozimo...
                            He, he, ne vidoh nekog vlasnika Vel Satisa, ili Citroena C 6 da nam se pridruzio u diskusiji...
                            Sto kaze djukic, dodajte slobodno po 20% na deklarisane podatke.

                            Pozdrav, svima
                            "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #29
                              Ja se vise ne secam kad sam poslednji put video gore navedene modele Renault-a. To bre Duke vise niko normalan ne vozi odavno. Ima luksuznih starih modela i boljih nego tvoj 25 (vecina trose 30% manje) pa ti blago meni udaj tu mladu ili postavi pitanje o potrosnji pod "americki automobili".Salim se malo. Razlog sto se bivsi francuski predsednik Francois Mitterand vozio u tom brendu je sasvim druge prirode. Nemoj to nikako da te buni sto se tice kvaliteta francuskih vozila. Od svakog velikog auta se napravi jedan unikat rucno ako je dovoljno para za to izdvojeno a ispod zita je nesto sasvim obicno da ne kazem lose po mnogim pitanjima.
                              Posto je u pitanju jako delikatna stvar gde je velika razlika u potrosnji insistiraj da se podesavanje plina uradi ISKLJUCIVO pomocu merenja izduvnih gasova. Siguran sam da je sada "odvrnuto" malo vise iz straha od samodetonacija i zbog nedostatka merne opreme sto ti placas svakodnevno kroz potrosnju goriva. Brzo ce ti se isplatiti odlazak kod Ivana u Beograd

                              Comment

                              • Duke
                                CBC Senator XXL
                                • 16.01.2006
                                • 753
                                • Urbs Naissus

                                #30
                                Originally posted by dranix
                                To bre Duke vise niko normalan ne vozi odavno.
                                A nenormalni, voze li oni?

                                [/quote]Ima luksuznih starih modela i boljih nego tvoj 25 (vecina trose 30% manje) [/quote]

                                Znam (XM ili Pug 605 ). Ajde, hipoteticki, nadji mi jedan u zemlji Srbiji, za 3000 evra. Da mu radi klima, sedista, tempomat, ABS,da mu je koza (tapacirung) ceo/cela, da nije truo ili udaran, kraden, uvezen na kvarno sa kucanim brojevima sasije...itd. I da nije u pitanju Croma, Omega, ili Alfa 164 i druga propadljiva roba...


                                Zapravo, da budem iskren, nisam ja bas trazio Baccaru, pre svega zbog kubikaze. Hteo sam TX, TXI (E), Ti ili u krajnjem slucaju GTX. Medjutim, posto mi je bilo bitno da mu klima radi... Znas sta su mi govorili - "samo da dopunis freon"... A ti dignes haubu, a kompresor skinut jos pocetkom devedestih... Ili je tu, ali je zardjao i zakovao jos pred kraj proslog veka...Nekima ostala samo creva od instalacije, a izmenjivacha nigde nema...

                                Nista tacnije od onoga sto brick kaze: jeftinije modele (sa manjim motorima) je vozila sirotinja raja koja je gledala da prodje sto jeftinije, i ove skupe periferije na vozilu koje se lako kvare, a skupe su za opravku su uglavnom ostajale takve - u kvaru. Naci auto tog godista, za te pare, u dobrom stanju - to je poduhvat svoje vrste. Ista prica kao sa ocuvanim V6 volvoima u koje se isplati ubaciti dobrog cetvrtaka. To cu mozda i ja uraditi kad se navozam na sestaku...

                                Primecujes da ti pominjem samo vece aute, jer moji gabariti i gabariti moje familije samo takve i zahtevaju. Sa 190 cm i 125 kila tesko bih udenuo guzicu u neki dobri ali elegantni autic... Pa jos kako sam planirao da ugradim plin, od pocetka, a da i dalje imam gepek, Fiat Tipo je otpao odma' kao solucija...
                                Sledeca stepenica bi bio Espace ili kombi... =]

                                Takodje primecujes da ti ne pominjem Saaba ili Volvoa, ne zato sto ih ne cenim (mada volvoov simplisticki dizajn nikad nisam mogao da progutam) vec zato sto ima cela 4 Saaba u Nisu i njih voziti nije ludost nego debilizam ILI... krajnja ljubav i posvechenost jednoj marki vozila. Ako ti crkne sijalica u kabini mora da trcis u Beograd i nadas se da ce ti naplatiti ispod 200 evra, a za Renove, ipak mozes da nadjes delove kod majstor Dureta, u Leskovac.

                                Kad je rec o potrosnji, ionako sam hteo da upitam da li je ikome poznato mesto u Srbiji gde bi se neki dijagnosticar zauzeo da analizira kompletne nalaze sa motora, a ne, sto rece Dora na temi za dijagnostiku, da zakaci kompjuter, vidi sta (toboze|) ne valja, i otkaci te, bez pokusaja da interpretira celokupnu dijagnostiku, i vidi i ono sto (ipak) tupavi kompjuter nije u stanju. Mislim da bi se kod mene stosta dalo videti...

                                P.S. Mitterand est mon ami! J'aime Mitterand! Il a du gout des voitures!
                                "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                                Comment

                                Working...
                                X