FIAT COUPE 2.0i 16v TURBO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zmaj KV
    CBC Senator
    • 05.10.2005
    • 202
    • Kraljevo

    FIAT COUPE 2.0i 16v TURBO

    Prvo da pod broj jedan navedem da auto radi ekstra na benzinu i sve je ispravno sem DUMP ventila.

    Problem je sledeci:

    Auto je na plin do sada presao oko 15000 km i radio je bez problema i pre par dana bez ikakovog razloga poceo je da zeza na plin-u. U mestu gas prima ekstra, takodje na leru radi ekstra, a problem nastaje u voznji kada turbina pocne da puni odnosno kada mu se naglo doda gas pojavi se na kratko "knedla" pa onda primi gasa ali ne maksimalni i onda u voznji pocne da ide traljavo.
    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Koji uredjaj je u pitanju i da li znas koliki je pritisak turba u tom trenutku?
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Zmaj KV
      CBC Senator
      • 05.10.2005
      • 202
      • Kraljevo

      #3
      Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        Uzrok je definitivno u siromasnoj smesi, tj. nedovoljnoj kolicini plina prilikom naglog dodavanja gasa.
        Da li si proveravao, kako stoji difuzor u mesacu?
        Hoce da se pomeri, jer ipak trpi poprilicne "udare" vazduha od turba.

        Nisi mi rekao za pritisak turba u momentu trzanja.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • Zmaj KV
          CBC Senator
          • 05.10.2005
          • 202
          • Kraljevo

          #5
          Nisam obracao paznju na pritisak turbine. Ali mogu ce je da je izbijen prsten koji rasprsuje plin na mesacu misim da se samo jos toga nismo setili...

          Sutra cu da proverim to pa ako bude bilo to imas veceru od mene

          Inace auto nisam radio ja vec moj dobar drugar koji je uradio vec nekoliko ovih motora i svi rade bez problema, juce ceo dan smo ga komplet pretresli i opet je posle toga auto zezao...
          _________________
          KORISTI opciju EDIT radi bolje preglednosti foruma.
          3 in 1 >>M Power<<
          Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            Originally posted by Zmaj KV
            Sutra cu da proverim to pa ako bude bilo to imas veceru od mene
            Ja castim pice, na toj veceri!

            U medjuvremenu proverite i membranu niskog pritiska!?
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • Zmaj KV
              CBC Senator
              • 05.10.2005
              • 202
              • Kraljevo

              #7
              I isparivac je skidan i komplet je proveren on nije sigurno...
              Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

              Comment

              • Deki
                CBC Senator XXL
                • 18.02.2005
                • 307
                • Beograd

                #8
                A filter plina?

                Comment

                • Zmaj KV
                  CBC Senator
                  • 05.10.2005
                  • 202
                  • Kraljevo

                  #9
                  Problem jese definitvno u siromasnoj smesi odnosno kada turbina pocne da puni kao da motor dobija malo plina. E sad je bas sve provereno i nikakav problem nije otkriven, nista sve ponovo samo ovaj put plinsku instalaciju rastavljamo na najsitnije delove. Nervira to sto je do problema doslo iznenada.

                  DEKI filter u plinskom ventilu je nov (skoro stavljen).
                  Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                  Comment

                  • Zmaj KV
                    CBC Senator
                    • 05.10.2005
                    • 202
                    • Kraljevo

                    #10
                    Ako nekome padne nesto na pamet u vezi ovo teme neka javne.
                    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      MV čiji je?
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #12
                        Ako nije difuzor, ostaju ti dve stvari:

                        1.dotok plina do isparivaca
                        2.isparivac

                        Koliko vidim sa slike isparivac nije turbo, vec je prepravljen obican. Na taj nacin brzo strada membrana niskog pritiska, tj.metalni "sesiric" se deformise.
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • Zmaj KV
                          CBC Senator
                          • 05.10.2005
                          • 202
                          • Kraljevo

                          #13
                          Pa uvek bilo "koliko para toliko i muzike" pa je zbog toga i stavljen ovaj isparivac (jedva je i ovaj nablavljen, ipak mi u ovom delu Srbije tesko da mozemo da dobavimo prave turbo isparivace) koji nije turbo i koji ima mehanicki slabije memebrane i tanje ali auto do sada imao je svega nekoliko sklabijih detonacija, bez obzira na sve otvarali smo isparivac i membrana niskog pritiska je bez mehanickih ostecenja, MV je Lovato i njega smo cak rasturali (mislili smo da kad turbo pocne da puni krene vise plina pa mozda pocinje sigurnostni ventil da blokira izlaz iz njega ali MV se ponasa koliko bi mi rekli normalno), kada odvijemo izlaz iz plinskog ventila plin tece normalno i sigurno u dovoljnoj kolicini, i auto u mestu prima gas normalno dok u voznji druga je prica...
                          Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                          Comment

                          • BAX
                            CBC Član
                            • 17.05.2005
                            • 53
                            • Raska

                            #14
                            Ostavi auto celu noc u toploj garazi pa ujutru probaj!Poz...
                            Male stvari cine ljude srecnim!!!

                            Comment

                            • BAX
                              CBC Član
                              • 17.05.2005
                              • 53
                              • Raska

                              #15
                              Imao sam slican problem sa jednim mercedesom auto normalno radi i prima gas u mestu ali kada krenes da ga vozis nece!Inace auto su dovezli sa Kopaonika kod nas u servis.Posle mnogo sati i svih provera auto smo preko nosi ostavili u garazi a slucajno je ostalo ukljuceno grejanje sutradan nije bilo tih problema.Prosto neverovatno!
                              Male stvari cine ljude srecnim!!!

                              Comment

                              Working...
                              X