Zastava SKALA 55

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zmaj KV
    CBC Senator
    • 05.10.2005
    • 202
    • Kraljevo

    Zastava SKALA 55

    Koji sam je majstor za plin kad me rodjeni auto zeza

    Problem je sledeci:

    Kada forsiram auto pa pocnem malo naglije da kocim ugasi mi se ovo se javi tek poneki put (najcesce se problem javi kada saltam iz 4. u 3. brzinu) inace kada se to desi posle kad ga palim malko duze vergla. I nemam nesto vremena da ga detaljno pogledam... Auto je presao ukupno oko 21000km od toga na plin oko 19000km. Na oko 13000km iako nije bilo potrebe stavljen je novi filter za vazduh i nove NGK V-line svecice sto se tice auto gas instalacije promenio sam filter u plinskom ventilu i ispustio ulje iz isparivaca tako da nevidim uzrok ovog problema.
    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!
  • Zmaj KV
    CBC Senator
    • 05.10.2005
    • 202
    • Kraljevo

    #2



    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

    Comment

    • fantastik
      CBC Senator XXL
      • 28.07.2005
      • 417
      • Novi Sad

      #3
      meni je pravio problem ventil povratka benzina na bmw isto tako kad menjam iz vece brzine u manju gasio se ako imas tako nesto na jugicu ocisti taj ventil

      Comment

      • Heinz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 1027
        • Beograd, Voždovac
        • Avensis 2.0 D4D

        #4
        Zar isparivač sme da bude u bilo kom drugom položaju osim u pravcu kretanja vozila?

        A što se tiče gašenja prilikom šaltanja na velikim brzinama, vazduh ulazi sam u karburator i osiromašuje smešu, moraćeš nekako da preusmeriš usis.
        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Ma danas svi znaju da urade gas Pohvale za heinza
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #6
            meni je ljudi suprotno
            ja kad idem brze nizbrdo na leru...meni je ler na 1300 obrtaja,i kad stane m na semafor..on se polako vrati na 900 obrtaja...znaci mani sto vise ulazi vazduh veci obrtaji.
            sta to znaci??
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Ne mogu sad da pohvatam šta ko sve vozi, ali t iimaš verovatno nešto što meri protok vazduha, to nešto kaže naspram vazduha i benzin i eto većeg broja obrtaja...

              Kod svih elektronaca je normalno da kad se spusti gas padne na nešto iznad 1000 ili oko pa onda smanjuje polako na normalu.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Zmaj KV
                CBC Senator
                • 05.10.2005
                • 202
                • Kraljevo

                #8
                Nije neophodno ali je svakako pozeljno da se osa isparivaca poklapa sa osom vozila inace dozvoljen je ugao do 30 stepeni (sve preko tog ugla auto gasna instalacija ne prolazi na atestu, a ovo je inace jedini model auta u kome postavim koso isparivac)

                Znam Heinz na koji problem mislis ali to kod mene nije slucaj, postoje neki auti koji imaju problema sa dovodom svezeg vazduha pa pri usporenju i pogotovu pri saltanju iz vise u nizu se ugase (kod mene su simptomi slicni ali i kada vazduh u filteru preusmerim isto se desava tako da ovo gore odbacujem, a rekao sam da posle takvog gasenja auto tesko upali sto me navodi da mnogo plina zavrsi u motoru pa cu u tom pravcu da trazim problem cim budem imao vremena) a do sada nisam cuo da se kod z101 pojavio ovakav problem.
                Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                Comment

                • Zmaj KV
                  CBC Senator
                  • 05.10.2005
                  • 202
                  • Kraljevo

                  #9
                  Originally posted by Dora
                  Ne mogu sad da pohvatam šta ko sve vozi, ali t iimaš verovatno nešto što meri protok vazduha, to nešto kaže naspram vazduha i benzin i eto većeg broja obrtaja...

                  Kod svih elektronaca je normalno da kad se spusti gas padne na nešto iznad 1000 ili oko pa onda smanjuje polako na normalu.
                  Vecina MPI motora ima CUT OFF za dizne pa tako u trenutku kada se pusti papucica gasa ECU gasi dizne i tek posle po potrebi ih pali (zato reletivno brzo padnu obrtaji motora) ovo vazi za voznju na benzin, dok kod plina je drugacije, kod nekih auta znatno sporije spadaju obrtaji pri voznji na gas i to je izrazeno kod "venturi" sistema.
                  Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #10
                    @Dora nemam ja nikakav elektronac isparivac,jedina zica koja dolazi je zica za sauk na isparivacu.
                    motor je opel 1000ccm konstrukcija ista kao yugo 45 motor(znaci: blaga praistorija ) isparivac je BRC.,nemam nikakve merace,bilo cega
                    znaci kad ga izbacim na ler u pokretu...skocimi ler gas na oko 1300 i kako smanjujem brzinu i stajem, tako se i ler gas smanjuje do 900 rpm.??,znaci ako bih isao kilometar na leru brzinom oko 50 kmh ( naprimer ) ler bi mi i dalje bio na 1300 obrtaja,sve dok nebi poceo da usporavam i stajem...tek onda bi pao na normalni broj rpm??
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Originally posted by Zmaj KV
                      reletivno brzo padnu obrtaji motora) ovo vazi za voznju na benzin, dok kod plina je drugacije, kod nekih auta znatno sporije spadaju obrtaji pri voznji na gas i to je izrazeno kod "venturi" sistema.
                      Pa znam, za gas sam i opisivao. To je ujedno i objašnjnje za one koji pitaju zašto na gasu sporije padaju obrtaji, nema šta da "ugasi" gorivo

                      ZoranBG reče...
                      znaci ako bih isao kilometar na leru brzinom oko 50 kmh ( naprimer ) ler bi mi i dalje bio na 1300 obrtaja,sve dok nebi poceo da usporavam i stajem...tek onda bi pao na normalni broj rpm??
                      Perpetum mobile nema pa prema tome nešto drži promaju na usisnoj grani. Dok ima promaje vući će gas, kak ose promaja smanjuje smanjivaće se i dotok gasa i eto ničim izazvanog lera...
                      Šta kod tebe čini promaju, vile znaju.

                      @za Zmaja...
                      Prepodesi ti to malo, i meni se to sada odjednom dešava kad idem 100 pa pustim na leru ugasi se, ali ako duže vreme držim, čisto sam probao da bi probao. Pre se to sigurno niej dešavalo. Sad je hladno i verovatno je bogatija smeša jer ne stigne sve da ispari a kad ideš brzo pa odjednom spustiš na mali obrtaj ostane previše gasa po inerciji.
                      Nisam sitigao da se igram sa tim jer mi ne smeta za sada.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #12
                        Dora...hvala na pojašnjenju

                        Zmaj...kako ti nesmeta taj prekidač od Gasa?
                        Zar ti ne bodu oči te diode...naročito noću?...ja sam to meni strpao ispod volana..da ih vidim samo kad ja oću
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • sportnosrce
                          CBC Član
                          • 25.11.2005
                          • 38
                          • Slovenija

                          #13
                          Ako ti to nešto znači ja imam iste simptome kao ti samo je reč o Alfi Romeo 164 TD sa elektronskom Bosch pumpom.jednom mi je jedan mehaničar rekao da postoji mogućnost zapušenja elektronske dizne.DJavo bi ga znao šta je a meni isto ide na živce

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Originally posted by zoranbg
                            Dora...hvala na pojašnjenju
                            Zaboravih tamo da dodam, verovatno ti je leptir malo više otvoren pa tuda vuče promaju
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Dragan
                              CBC Veteran
                              • 18.09.2005
                              • 184
                              • U blizini Novog Sada

                              #15
                              Mozda je pitanje malo glupo,al moram da te pitam(Zmaj KV) koliko imas benzina u autu.Desilo mi se u firmi nesto slicno ovome ,auto se gasi pri kocenju.U mestu sve u redu, ali cim se u voznji prikoci, auto (z-101) ili se zakaslje ili ugasi.I na kraju se ispostavi taj koji ga je vozio natocio je benzin do cepa,pa se kroz povratni vod prilikom kocenja koja kap benzina vracala u karburator.
                              Sta ces, sluzbeni auto pa se moze dozvoliti taj luksuz zvani pun rezervoar benzina.

                              Comment

                              Working...
                              X