Zastava SKALA 55

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zmaj KV
    CBC Senator
    • 05.10.2005
    • 202
    • Kraljevo

    #16
    Originally posted by Dora
    Originally posted by Zmaj KV
    reletivno brzo padnu obrtaji motora) ovo vazi za voznju na benzin, dok kod plina je drugacije, kod nekih auta znatno sporije spadaju obrtaji pri voznji na gas i to je izrazeno kod "venturi" sistema.
    Pa znam, za gas sam i opisivao. To je ujedno i objašnjnje za one koji pitaju zašto na gasu sporije padaju obrtaji, nema šta da "ugasi" gorivo

    @za Zmaja...
    Prepodesi ti to malo, i meni se to sada odjednom dešava kad idem 100 pa pustim na leru ugasi se, ali ako duže vreme držim, čisto sam probao da bi probao. Pre se to sigurno niej dešavalo. Sad je hladno i verovatno je bogatija smeša jer ne stigne sve da ispari a kad ideš brzo pa odjednom spustiš na mali obrtaj ostane previše gasa po inerciji.
    Nisam sitigao da se igram sa tim jer mi ne smeta za sada.
    Znam da ti to znas sigurno, moje objasnjenje se odnosilo na ljude koji ne znaju to
    E sad planiram da i za venturi napravim CUT OFF (i nije tako tesko, za to treba komutator ili neki digitalni brojac obrtaja, relej i jedan kabal koji bi uzimao signal sa TP senzora (majstori recite mi molim vas misljenje o ovoj ideji).

    Sad ovo drugo: jesam ja to malo odvrunuo vise (sta cu kada sem RACE DRIVER u dusi ). Malko cu da se poigram sa Power srafom.
    I jel moze misljenje o ovako ugradjenom gasu na z101
    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

    Comment

    • Zmaj KV
      CBC Senator
      • 05.10.2005
      • 202
      • Kraljevo

      #17
      @Dragan "benzin nije problem, benzina nema" (ima oko 5l ali nije to problem sigurno )
      Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Originally posted by Zmaj KV
        Sad ovo drugo: jesam ja to malo odvrunuo vise (sta cu kada sem RACE DRIVER u dusi ). Malko cu da se poigram sa Power srafom.
        I jel moze misljenje o ovako ugradjenom gasu na z101
        Probaj onda da smanjiš malo jer kad ne isparava kak otreba zbog zime onda ima viška

        Nevolim taj sistem pločice koja se samo uglavi i znam da drugo rešenje bar umojoj izvedbi traži mnogo više vremena i skidanje plastične zaštite ali tako radim
        Ne vidim malo su ćorave slike gde si stavio benzinski.
        A vidim da si ljukavo stavio ebenu spiralu na srd cevke pa nek misle dal je prema ventilu ili prema isparivaču
        Znam da ovde ima koji čitaju za ove rabote pa čekam ne bil se neki javio ali niks, mrka kapa
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          @zmaj
          za cut off ne treba ti nikakav komutator (ono sto upravlja radom bobine) posto to vec imas fabricki- vidi se na slici.

          ne treba ti ni senzor polozaja radilice.

          ili sa komutatora ili sa bobine uzmes signal broja obrtaja (isti je).

          u radnji ili na otpadu kupis upravljacki stepen karburatora za Ladu (bilo Riva bilo Samara)-mala crna kutijica malo manja od paklice cigareta imitira ECU.

          uz to kupis i elektro ventil vazduha, ako imas prilike pogledaj na Ladi kako je to fabricki izvedeno ako bi upravljao pneumatski dovodom plina ili prosto moze i sam isparivac da se direktno upravlja ukidanjem struje (to vec ne znam koliko je dobro za njega).

          taj Ladin sistem prelazi u cut off na 1350 rpm pri otpustanju pedale gasa.
          broj obrtaja je fiksiran ali moze izmenama na hadrveru da se promeni.


          trebalo bi da bude relativno lako dostupno, i jeftino.

          znaci, ulazni info je bobina, izlazni signal je pobuda za neki relej koji ce upravljati dovodom iz isparivaca.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Dren
            CBC Senator XXL
            • 24.08.2005
            • 1068
            • Sarajevo

            #20
            @ Zmaj

            I jel moze misljenje o ovako ugradjenom gasu na z101 ?


            Interesantno izgleda, pogotovo gepek sa 1/2 boce... Svidja mi se i rjesenje mjeraca u kabini, meni ne smeta kad svijetle diode...

            Koja je zapremina ove 1/2 boce...?

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Zmaje,
              Zato si pravio kompromis u korist estetike i stavio isparivac na 45 stepeni kad znas da mora da bude na 0? Jel to ocekujes da ce neko bas da vozi "kao po jajima"? Kod venturija to je veoma vazno a mesta za drugaciju organizaciju je bilo. Inace, jako pedantno Apsolutna zamerka je mala boca ali to nema veze sa ugradnjom vec sa zeljama musterije pa je to ok.

              Comment

              • Dragan
                CBC Veteran
                • 18.09.2005
                • 184
                • U blizini Novog Sada

                #22
                Sad sam bolje zagledao slike i tek sad vidim da je nabenzinu teska rezerva, kao i kod mene.Nema nista tuznije nego odvojiti pare za benzin,kad vozis auto na gas.

                Comment

                • Zmaj KV
                  CBC Senator
                  • 05.10.2005
                  • 202
                  • Kraljevo

                  #23
                  @DRANIX: Mislim da bi ovde mogao samo jos da se doradi isparivac i da se postavi pravilno ali tu bih sad pomenu pricu koju peva skoro svaka musterija "Ako menjam zupcasti kajis moram da skidam isparivac, ne mogu da pridjem sijalici za far, nemoj da mi busis krilo...itd", sa ovako postavljenim isparivacem sve je koliko toliko pristupacno. Inace auto poseduje atest na ugradnju koji ce da traje do 2015. Ugao od 0 stepeni nije obavezujuci vec pravila dozvoljavaju toleranciju od 30 stepeni. Inace priznajmo z101 je "usrana" pod hubom.

                  @DREN: boce je "LIFAM" Stara Pazova 33l, u slicnoj izvedbi mogu se naci i poljse boce koje su malko boljeg kvaliteta, ja sam sada inace pristalica boca sa manjom litrazom (manje gepeka zauzimaju, manje i opterecenje za auto, a i plinskih stanica sada ima kao pecuraka posle kise pa mi i nije tesko da cesce posecujem pumpe).

                  @BRICK: Znaci Bric bacio si me u jos vece razmisljanje, mislim da bi sa CUT OFF-om na plinu i potrosnja se malko smanjila, dobroje sto si mi dao ideju i za karburator, mada sam ja to prvenstveno mislio da napravim na MPI motoru.

                  @DORA: Benz. vent. je tu odmah malkice ispod isparivaca, mislim da mu je sasvim OK mesto, inace ovde kod nas cikica koji vrsi atest ne da nista da bude postavljeno na prednji vezni lim niti blizu razvodnika.
                  Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                  Comment

                  • BAX
                    CBC Član
                    • 17.05.2005
                    • 53
                    • Raska

                    #24
                    A gde je boca za vodu.Nosac boce za vodu odvojis od karoserije i pomeris ga maksimalno ka prednjem kraju.Isparivac (u odnosu na tvoj)malo ka zadnjem kraju i samim tim dobijes ugao blizu 0 i sve ostane cakum pakum.Samo me zanima kuda su cevi dosle do plinskog ventila(nevidi se na slikama)! Inace ostalo je za pohvalu.
                    Male stvari cine ljude srecnim!!!

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Originally posted by Zmaj KV
                      @BRICK: Znaci Bric bacio si me u jos vece razmisljanje, mislim da bi sa CUT OFF-om na plinu i potrosnja se malko smanjila, dobroje sto si mi dao ideju i za karburator, mada sam ja to prvenstveno mislio da napravim na MPI motoru.

                      @DORA: Benz. vent. je tu odmah malkice ispod isparivaca, mislim da mu je sasvim OK mesto, inace ovde kod nas cikica koji vrsi atest ne da nista da bude postavljeno na prednji vezni lim niti blizu razvodnika.
                      Kod nas čikica insistira da to bude vertikalno pa makar sedio na razvodnoj kapi
                      Št ose cute i ofovanja tiče, batali to a naročito način sa zatvaranjem vazduha. Kod karburatora i nekako a kod injectiona biće bum kad god doda gas. Svaka lambda kontrola ima tako nešro, što izmišljati toplu vodu
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Dragan
                        CBC Veteran
                        • 18.09.2005
                        • 184
                        • U blizini Novog Sada

                        #26
                        Doro zasto mi je obrisan post ???

                        Comment

                        • Dragan
                          CBC Veteran
                          • 18.09.2005
                          • 184
                          • U blizini Novog Sada

                          #27
                          Pardon , nisam video da je premesten

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Dora nije jedini premeštač ovde iliti brisač
                            Od sada pa nadalje a i ubuduće ću se potpisati iza takvih akcija. Ovde nema potpisa.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Velja
                              CBC Veteran
                              • 22.12.2005
                              • 176
                              • https://t.me/pump_upp
                              • CharlesfaistOB

                              #29
                              Originally posted by Dora
                              A vidim da si ljukavo stavio ebenu spiralu na srd cevke pa nek misle dal je prema ventilu ili prema isparivaču
                              Primetio sam tu spiralu i kod mene na instalaciji, ali sam mislio da je to nacin da se skrati crevo koja joj je zapravo funkcija?
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Originally posted by "Velja

                                Primetio sam tu spiralu i kod mene na instalaciji, ali sam mislio da je to nacin da se skrati crevo koja joj je zapravo funkcija?
                                Kad saznaš javi i meni
                                Navodno radi toplotne dilatacije. Svako telo se skuplja i širi na raznim temperaturama.
                                Po mišljenju nekih "stručnih "pregledača ovo je ustvari feder koji to omugaćava. Čekam samo kad ć kao na toplovodu da narede da se na svakih 50 cm napravi jedan ovakav feder.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X