Pre jedno mesec i po dva ugradio sam LOVATO i to onu varijantu gde postoji veza sa lambda sondom, nisam bas neki poznavalac. Od tada sam presao nesto preko 1000 km posto se i nisam bas svakodnevno vozio, ali do juce nisam imao nekih problema u voznji (imam neka pitanja i nedoumice, ali posto sada imam konkretan problem ostavicu to za neku drugu priliku). Tacnije, i na benzin i na plin vozio sam se zadovoljavajuce. 
Sve do juce. Posto sam sa plinom bio na rezervi, a imao sam 2-3 obaveze u razlicitim delovima grada...uh rizikujem da budem preopsiran... odlucih da se vozim na benzin, kazu dobro je povremeno.
Prve dve relacije sve je bilo OK (ucinilo mi se kao da auto ne prima ravnomerno gas), ali kada sam seo treci put prilikom stajanja na semaforima i sl. ler gas je krenuo da luduje. Znaci krenuo je "pravilno" da osciluje izmedju 500 i 1100 obrtaja, ali auto se ne bi ugasio.
Kada ponovo krenem sve bi naizgled bilo OK, ali oseca se da izmedju 2-3.000 obrtaja neravnomerno prima gas. Odkad mi se pojavio ovaj problem nisam ga vozio na obrtajima preko 4.000.
Ponovo sam stao dovoljno da se motor sasvim ohladi i kad sam ponovo krenuo dok je bio hladan nije bilo oscilovanja, ali cim bi automatski saug spustio obrtaje ispod 900-1000 obrtaja problem bi se vratio.
Malo me je sve skupa iznerviralo (semafori na usponima gde je trebalo dodati malo gasa da se auto ne gusi na 500 obrtaja, a rucna zaledila), ali reko' videcu kako ce se ponasati sutra posto je ler gas u par navrata znao i sam da se stabilizuje.
Danas sam otisao na posao po uobicajenoj proceduri: par kilometara na benzin na malim obrtajima dok se malo ne zagreje (prekidac fiksiran na benzinu), pa u voznji prebacim na plin. Radi se o relaciji 10-12km. Ali, kad sam se vracao opet ista prica.
Jos da napomenem da na izduvu OBILATO dimi i danas kad je bilo 4-5 stepeni, a na parkingu pre nego sto sam ugasio auto mislim da sam osetio miris/smrad plina (iz izduva) iako je auto radio na benzin??? Ma nisam ja neki "Stevo Zigon" iz one nase serije, ali plin mi je novo iskustvo...
Inace jos da napisem i ovo istine radi. Pre ugradnje svecice nisam menjao, kao ni filter vazduha (danas cu sutra cu). Svecice su kupljene po katalogu, mislim da su NGK i presle su 20.000, a filter vazduha nije menjan zadnjih 7-8. Ali, auto pravi probleme u voznji na benzin???
Zadnjih dana pokazivac temperature u kabini nema sanse da predje 70 stepeni, a grejanje i klima rade normalno.
Auto je presao 100.000. Ja sam sa njim, za nekih godinu i po, presao 27.000 ...
E, sad ja ljubazno molim Ivana ili Doru da mi kazu svoje misljenje i da me upute sta mi je raditi. Ici kod nekoga na dijagnostiku (moze preporuka) ili ...
Planirao sam ja da odem na dijagnostiku vezano za termodavac i termostat, ali gde? Cuo sam za nekog Gorana u Zemunu, ali on ima neki princip narucivanje ponedeljkom u 8.00 i stalno je bila guzva ...
Nadam se da nece biti prozivke tipa, pa kakve to veze ima sa plinskom instalacijom ...
Trazio sam po forumu slicne teme, ali ...

Sve do juce. Posto sam sa plinom bio na rezervi, a imao sam 2-3 obaveze u razlicitim delovima grada...uh rizikujem da budem preopsiran... odlucih da se vozim na benzin, kazu dobro je povremeno.

Prve dve relacije sve je bilo OK (ucinilo mi se kao da auto ne prima ravnomerno gas), ali kada sam seo treci put prilikom stajanja na semaforima i sl. ler gas je krenuo da luduje. Znaci krenuo je "pravilno" da osciluje izmedju 500 i 1100 obrtaja, ali auto se ne bi ugasio.
Kada ponovo krenem sve bi naizgled bilo OK, ali oseca se da izmedju 2-3.000 obrtaja neravnomerno prima gas. Odkad mi se pojavio ovaj problem nisam ga vozio na obrtajima preko 4.000.
Ponovo sam stao dovoljno da se motor sasvim ohladi i kad sam ponovo krenuo dok je bio hladan nije bilo oscilovanja, ali cim bi automatski saug spustio obrtaje ispod 900-1000 obrtaja problem bi se vratio.
Malo me je sve skupa iznerviralo (semafori na usponima gde je trebalo dodati malo gasa da se auto ne gusi na 500 obrtaja, a rucna zaledila), ali reko' videcu kako ce se ponasati sutra posto je ler gas u par navrata znao i sam da se stabilizuje.
Danas sam otisao na posao po uobicajenoj proceduri: par kilometara na benzin na malim obrtajima dok se malo ne zagreje (prekidac fiksiran na benzinu), pa u voznji prebacim na plin. Radi se o relaciji 10-12km. Ali, kad sam se vracao opet ista prica.
Jos da napomenem da na izduvu OBILATO dimi i danas kad je bilo 4-5 stepeni, a na parkingu pre nego sto sam ugasio auto mislim da sam osetio miris/smrad plina (iz izduva) iako je auto radio na benzin??? Ma nisam ja neki "Stevo Zigon" iz one nase serije, ali plin mi je novo iskustvo...
Inace jos da napisem i ovo istine radi. Pre ugradnje svecice nisam menjao, kao ni filter vazduha (danas cu sutra cu). Svecice su kupljene po katalogu, mislim da su NGK i presle su 20.000, a filter vazduha nije menjan zadnjih 7-8. Ali, auto pravi probleme u voznji na benzin???
Zadnjih dana pokazivac temperature u kabini nema sanse da predje 70 stepeni, a grejanje i klima rade normalno.
Auto je presao 100.000. Ja sam sa njim, za nekih godinu i po, presao 27.000 ...
E, sad ja ljubazno molim Ivana ili Doru da mi kazu svoje misljenje i da me upute sta mi je raditi. Ici kod nekoga na dijagnostiku (moze preporuka) ili ...
Planirao sam ja da odem na dijagnostiku vezano za termodavac i termostat, ali gde? Cuo sam za nekog Gorana u Zemunu, ali on ima neki princip narucivanje ponedeljkom u 8.00 i stalno je bila guzva ...
Nadam se da nece biti prozivke tipa, pa kakve to veze ima sa plinskom instalacijom ...
Trazio sam po forumu slicne teme, ali ...
Comment