problem sa lovato gasom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janko
    CBC Član
    • 21.01.2006
    • 20

    problem sa lovato gasom

    Dora majstore koja ti je adresa? da ja dodem do tebe da ti to malo proveris dal je to dobro ili ne.
    ja vise nemam zivaca.

    kako da zamenim filter gasa?i kde se on nalazi?
    uf!!

    sorry!!
    mislim da sam resio problem ali nisam siguran!!!

    smanjio sam zazor na svecicama na 0.6(nema vise detonacija,prekida)
    i okrenuo razvodnik u smeru kazaljke na satu za oko 1.5 do 2mm max.
    (nema vise stucanja kad stisnem pedalu gasa,odmah prima gas)
    i naravno stelovo smesu na ventilu i sad radi ko sat.
    samo na benzinu malo povremeno prekida
    neznam dali ima veze ako se namesti pretpaljenje na benzinu,dal ce onda valjati i na gasu??
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #2
    ako ti radi lepo na benzinu, onda je do podesavanja smese, na leru i na glavnoj slavini na crevu. ima Dorino uputstvo u vise lepljivih postova, pa polako.

    curenje mozes verujem da sredis sam, sta tu moze da curi? crevo? selna? ma sve je dzabaka i nije vredno svadjanja.

    pretpaljenje se podesava na -10 odnosno -10 do -12 stepeni. da ti to nije dobro, zezao bi te benzin. kakva nula, bre? to se gleda da se podesi kad se uzupcava motor. pretpaljenje je deseta prica posle toga...

    aj polako, bez sekiracije, i srecno.

    poz.
    .

    Comment

    • Velja
      CBC Veteran
      • 22.12.2005
      • 176
      • https://t.me/pump_upp
      • CharlesfaistOB

      #3
      10 do 12 stepeni ranije? Meni je na golfu 2 1,6 podeseno na 2-3, jel to dovoljno?... u koju stranu se pomera razvodnik za ranije a u koju za kasnije? I jel mora da se skine vakum sa razvodnika tokom stelovanja ili ne?
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • Moonart
        CBC Član
        • 21.01.2006
        • 36
        • Bar

        #4
        Na Golfu II 1600, predpaljenje se podesava prema crti koja se nalazi ispod plasticnog cepa na menjacu kod zamajca (mislim da je 18 stepeni), dok motor radi na leru (oko 900 obrt./min). Crijevo za vakum se ne skida dok se podesava.

        Comment

        • Velja
          CBC Veteran
          • 22.12.2005
          • 176
          • https://t.me/pump_upp
          • CharlesfaistOB

          #5
          A na koju stranu ide razvodnik za ranije paljenje?
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Suprotno od smera obrtanja rotora, njemu u susret.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Velja
              CBC Veteran
              • 22.12.2005
              • 176
              • https://t.me/pump_upp
              • CharlesfaistOB

              #7
              Originally posted by Dora
              Suprotno od smera obrtanja rotora, njemu u susret.
              Nisam bas najbolje shvatio moze malko detaljnije?
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Svaki motor ima svoj smer okretanja, pošto ja nemam pojma na koju se stranu vrti tvoj motor rekao sam ti pravilo kako se podešava ranije paljenje.
                Uprošćeno. Skineš razvodnu kapu, ubaciš u četvrtu i poguraš auto. Tako utvrdiš da li ti se rotor iliti razvodna ruka obrću u smeru ili suprotno od kazaljke analognog časovnika. Ranije paljenje je uvek u susret tom obrtanju, ako se obrće na desno kako je verovatno ti okreneš razvodnik na levo i to je ranije paljenje.
                Eto
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Velja
                  CBC Veteran
                  • 22.12.2005
                  • 176
                  • https://t.me/pump_upp
                  • CharlesfaistOB

                  #9
                  Hvala puno na pojasnjenju! Iz iskustva, na koliko stepeni je najbolje podesiti paljenje na mom autu za rad na plin? I negde sam procitao da ako je paljenje prerano da moze skratiti vek letecih lezajeva i ovih u klipu, jednostavno, moze da prolupa...jel to istina? Izvinjavam se sto sam ovako znatizeljan
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    2 do 6 stepeni ali ne diraj ako baš ne moraš.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • dekideki
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1914
                      • Beograd

                      #11
                      Za Janka:
                      ne menjaj prvobitnu poruku koju si napisao kad si postavio post jer sve posle nje nema nikakvog smisla.

                      Za Velju:
                      nisam napisao 10 do 12 stepeni ranije nego kod benzina, vec sam mislio na osnovni ugao pretpaljenja kod keca (-10 a kod gasa moze -12)

                      poz.
                      .

                      Comment

                      Working...
                      X