SAAB 9000 CSE 2.0 TURBO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    SAAB 9000 CSE 2.0 TURBO

    Kao shto naslov kaze... imam SAAB 9000 CSE 2.0 Turbo 110KW, BRC plinski uredjaj, lambda control system, i imam mali problemcitj. Naime kada dodjem do 3000 RPM auto na plinu trza i .... nemam pojma.... ko da hotje da se ugasi, a pri tom gas ne dajem naglo vetj veoma polako, pa onda posle nekog vremena sa trzanja, kad popustim gas( oduzmem), pa dodam onda malo zivne... POMOTJ!!! Shta raditi, chini mi se da svetjice nisu odgovarajutje... NGK BPR....6.... , a po knjizi bi trebalo BPR.....7...., na benzinu ide super...
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #2
    BPR6 ti je toplija svecica od BPR7 Mozda bi trebalo da stavis BPR7... al ne verujem da je to problem...
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • omBRE
      CBC Član
      • 11.09.2005
      • 90
      • Zemun/Chicago

      #3
      Mozda turbina otvara na 3k obrtaja, pa ga ugusi visak vazduha?
      a vi kako te?

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Originally posted by omBRE
        Mozda turbina otvara na 3k obrtaja, pa ga ugusi visak vazduha?
        Na SAABu nepostoji xxxx obrtaja kad turbina krece, radi UVEK.

        Pokusaj rado sa BCPR7ES zazor 1,1 eventualno smanji zazor na 1,0mm nikako ispod
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • TAZZ
          Banovan
          • 30.05.2005
          • 1409
          • NBGD,SERBIA

          #5
          Hvala BOOST probatju, idem kod Srkija iz AUTOSAABBG-a on ga je i odrzavao, pa tje mo natji vetj resenje....

          Comment

          • don
            CBC Senator XXL
            • 13.04.2005
            • 483
            • Beograd

            #6
            pokusavam da provalim da li namerno kuca tj ili mu tastatura zeza
            ili font
            Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
            Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
            Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Re: SAAB 9000 CSE 2.0 TURBO

              Originally posted by TAZZZBOY
              Kao shto naslov kaze... imam SAAB 9000 CSE 2.0 Turbo 110KW, BRC plinski uredjaj, lambda control system, i imam mali problemcitj. Naime kada dodjem do 3000 RPM auto na plinu trza i .... nemam pojma.... ko da hotje da se ugasi, a pri tom gas ne dajem naglo vetj veoma polako, pa onda posle nekog vremena sa trzanja, kad popustim gas( oduzmem), pa dodam onda malo zivne... POMOTJ!!! Shta raditi, chini mi se da svetjice nisu odgovarajutje... NGK BPR....6.... , a po knjizi bi trebalo BPR.....7...., na benzinu ide super...
              Spoljno punjenje u sredini ima navoj, u zavisnosti od proizvodjaca 8, 10 ili 12 mm x 1.75 obicno). Kod strugara napravi prikljucak, koji ce sa jedne strane imati navoj koji mozes da uvrnes u spoljni punjac, a sa druge strane ce iamti muski deo brze spojke za kompresor. Napuni pun rezervoar plinom (nikako manje) i svrati do prvog vulkanizera i u bocu "nadrukaj" pritisak od 10 bara.

              Resen problem!

              P.S. Ove zime je kvalitet gasa katastrofalno los i turbo motori "jedva" rade na gas. Bez dovoljnog pritiska u rezervoaru nema rada.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #8
                Ma rade lose i obicni...
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                Working...
                X