Kao prvo da pozdravim sve prisutne, jer sam novi ovde.
Ja sam iz Temerina, vozim Samaru 93' god. 1300, koju sam pazario pre neka dva meseca i naravno tu se poteglo pitanje ugradnje gasa...
Pratim ovaj forum vec neko vreme (jedno dve-tri nedelje) i potrudio sam se da pročitam gomilu poruka, koje su mi pomogle u odluci sta da uradim sa mojim autom.
Konačno, prosle subote sam ugradio plin kod jednog kolege, a sve sam pazario na EuroGas-ovoj pumpi kod Rodića na Temeninskom putu:
Maxi kit Lovato vakuumski
Toroidna Boca 580/200 39l
Multiventil sa elektromagnetnim ventilom Lovato
Mesac (O njemu cu malo opsirnije)
Naravno stavio sam novi filter vazduha, razvodnu kapu, ruku, kablove svećice (bosch)
Tu dolazim do jednog problema...
Mesac mi je od neke vrste plastike sa dve aluminijumske cevcice na sebi i montiran je između karburatora i filtera vazduha.
Od kada je on stavljen auto mi na benzin trza kada naglo dodam gas, i naravno nema to ubrzanje kao ranije.
Tu sam ubacio neku vrstu međuploče od klingerita i gume između karburatora i mesaca, jer sam posumnjao da tu vuče falš vazduh, ali bezuspesno, opet isto.
Na butan ide dosta slabije nego što je išao na benzin (mada je u prvoj brzini jači???), ali tu se desava nesto čudno. Odjednom mi je ler na butanu previsok, kasnije prenizak, a prilikom vožnje konstantnom brzinom na manjim obrtajima osetim blago trzanje. primetio sam da mi se ventili mnogo više čuju nego pre kada se motor zagreje. Inače vise se neoseti toliko ubrzanje kada se odrabi drugo grlo.
Inače ona račva za stelovanje je sa jednim šrafom, pa se grana na dva creva.
Blindiran mi je samo usis toplog vazduha.
Paljenje nije dirano.
Grejanje isparivača je odlično, preko redukcije na tanja creva serijski sa karburatorom, ali ipak je to sa same glave i mogu vam reći da se jako brzo zagreje.
Isparivač je postavljen tu gde mu je nekad bila boca za večnost za pranje vetrobrana.
Potrosnju mi je jos rano da komentarisem, ali mislim da je oko 12l po lokalu koliko mi je bila i na benzinu, mada mi na primer prilikom kretanja auto bolje vuče na butan (Na benzin mi tu uvek "proguta knedlu")
Inače auto je presao 115000
I na butan i na benzin bez problema pali i kad je hladan.
Na saug za benzin reaguje, tako da kada ga upalim na plin koristim ga da mi odrzava ler dok se auto malo ne zagreje.
Voleo bi da cujem vasa iskustva sa samarama, kao i predlog sta da radim u vezi ovog mesaca. Kakve vi imate na samarama? Gde da ga kupim.
Mozda sam malo previse razvezao za prvi put, ali oprosticete mi.
Pozdrav, i unapred hvala.
Ja sam iz Temerina, vozim Samaru 93' god. 1300, koju sam pazario pre neka dva meseca i naravno tu se poteglo pitanje ugradnje gasa...
Pratim ovaj forum vec neko vreme (jedno dve-tri nedelje) i potrudio sam se da pročitam gomilu poruka, koje su mi pomogle u odluci sta da uradim sa mojim autom.
Konačno, prosle subote sam ugradio plin kod jednog kolege, a sve sam pazario na EuroGas-ovoj pumpi kod Rodića na Temeninskom putu:
Maxi kit Lovato vakuumski
Toroidna Boca 580/200 39l
Multiventil sa elektromagnetnim ventilom Lovato
Mesac (O njemu cu malo opsirnije)
Naravno stavio sam novi filter vazduha, razvodnu kapu, ruku, kablove svećice (bosch)
Tu dolazim do jednog problema...
Mesac mi je od neke vrste plastike sa dve aluminijumske cevcice na sebi i montiran je između karburatora i filtera vazduha.
Od kada je on stavljen auto mi na benzin trza kada naglo dodam gas, i naravno nema to ubrzanje kao ranije.
Tu sam ubacio neku vrstu međuploče od klingerita i gume između karburatora i mesaca, jer sam posumnjao da tu vuče falš vazduh, ali bezuspesno, opet isto.
Na butan ide dosta slabije nego što je išao na benzin (mada je u prvoj brzini jači???), ali tu se desava nesto čudno. Odjednom mi je ler na butanu previsok, kasnije prenizak, a prilikom vožnje konstantnom brzinom na manjim obrtajima osetim blago trzanje. primetio sam da mi se ventili mnogo više čuju nego pre kada se motor zagreje. Inače vise se neoseti toliko ubrzanje kada se odrabi drugo grlo.
Inače ona račva za stelovanje je sa jednim šrafom, pa se grana na dva creva.
Blindiran mi je samo usis toplog vazduha.
Paljenje nije dirano.
Grejanje isparivača je odlično, preko redukcije na tanja creva serijski sa karburatorom, ali ipak je to sa same glave i mogu vam reći da se jako brzo zagreje.
Isparivač je postavljen tu gde mu je nekad bila boca za večnost za pranje vetrobrana.
Potrosnju mi je jos rano da komentarisem, ali mislim da je oko 12l po lokalu koliko mi je bila i na benzinu, mada mi na primer prilikom kretanja auto bolje vuče na butan (Na benzin mi tu uvek "proguta knedlu")
Inače auto je presao 115000
I na butan i na benzin bez problema pali i kad je hladan.
Na saug za benzin reaguje, tako da kada ga upalim na plin koristim ga da mi odrzava ler dok se auto malo ne zagreje.
Voleo bi da cujem vasa iskustva sa samarama, kao i predlog sta da radim u vezi ovog mesaca. Kakve vi imate na samarama? Gde da ga kupim.
Mozda sam malo previse razvezao za prvi put, ali oprosticete mi.
Pozdrav, i unapred hvala.
Comment