Par problema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boda Tajson
    CBC Član
    • 14.03.2006
    • 44
    • Novi Sad

    Par problema

    Trazio sam po forumu odgovore na pitanja koja su me mucila, nesto sam nasao, a nesto i nisam

    Nego da pocnem. Koral 55 iz 89. ugradjen Lovato. Auto je skoro bio na generalnoj. Uglavnom kad sam ga uzeo pogledam na pokazivac kolicine plina i on pokazuje da je pun. Pitam ja majstora da li je on mozda sipao plin ali on rece da nije. Ok, odem i naspem ga punog (u Kamenici pored FABUSA-s). Stalo je 29,.. litara.(boca je od 40, znaci stane ~ 32-3) Posle 200-tinak kilometara auto poce da mi se gasi. Upalim ga opet, vozim minut i opet se ugasi kao da nema plina. Zatim odem na pumpu(Liman 4 - Telep), naspem ga do vrha i stane svega 20l Sledeci put kad sam ga sipao(L4 - Telep), isti simptomi, stane 26l Inace, pre je uglavnom znalo da stane 30l. Sve to vreme mi pokazivac u kabini pokazuje punu bocu.

    Sta moze biti problem?

    Inace, posle prvog tocenja (29l) isao sam do Velickovica(Petrovaradin) da pogledam zasto slabo vuce i sl. Boca je tada zavrtana kada je majstor hteo da pogleda filter. Koliko odvrtanje i zavrtanje dovoda plina moze imati veze sa tim koliko staje u bocu? Cini mi se da nema nikakve ali ipak bolje da pitam



    Druga stvar - problem sa saugom. Nasao sam da je Dora objasnjavao da ako se ima mesac saug radi, a ako ne, ne radi. Meni su u Velickovicu odradili prepravku(jos pre generalne) tako da crevo od isparivaca(valjda se tako zove) ide direktno u karburator i auto je mnogo lepse radio ali mi se cini da od tada saug ne radi. U principu to mi i nije toliko bitno ali pitam jer ne znam.


    I trece Auto mi trosi 11l gradske i vangradske voznje, ali ocajno vuce. S obzirom da je uradjena generalna ovo mi se cini previse. Pokusavao sam da ga nastelujem jer pretpostavljam da je smesa prezasicena (ili plinom ili vazduhom ) ali mi nikako ne ide. Ako moze neko korak po korak da mi objasni kako se steluje

    Da napomenem da je auto presao 10-ak hiljada pod plinom i bez pravog filtera plina (samo me nemojte pitati kakva je skalamerija nadjena tamo gde je trebao da bude filter ) I to da imate u vidu


    Ovo je bilo ukratko. Mozda malo s brda s dola, ali tu sam da odgovorim na sve nejasnoce
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    #2
    Po svemu sudeći je bolje da odeš do proverenog LPG majstora, nemoj žaliti par ? za to jer već si uložio dosta u generalnu. Što pre namestiš da ti plin radi kako treba pre ćeš otplatiti sve uloženo u popravke.
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

    Comment

    • Aladin
      CBC Senator
      • 17.08.2005
      • 223
      • Beograd

      #3
      Koliko vidim ti si iz Novog Sada. Epa, ja potegnem iz Beograda kod Dore kad imam problem koji ne mogu sam da resim. Tebi to ne bi trebalo da bude problem.... Mnogo sam naucio od njega i na forumu i licno. Za pocetak, kakav majstor treba biti. Pa navrati....
      Ko prvi devojci - sam u nju upada!

      Comment

      • Boda Tajson
        CBC Član
        • 14.03.2006
        • 44
        • Novi Sad

        #4
        Ovo pitam cisto jer me zanima, sta i kako moze biti ali mi je takodje jasno da se nista precizno ne moze reci dok se ne vidi.

        Svakako sam nameravao sam da svratim kod nekog proverenog majstora(vidim da je Dora taj ) cim nadjem vremena zbog obaveza na faxu.

        Comment


        • #5
          Ja imam isto Yugica i iz Novog Sada sam i mogu ti reci samo koliko ja znam...LM :Yugo Koral 1.1 (IPM jednogrli karburator) u gradu kada je ispravan i dobro nastelovan(citaj - neustrojen) ne trosi vise od 10.5 - 11 l (normalne voznje - znaci ne preko 3000 obrtaja).Leti trosi i oko 10 - a ako ti neko kaze da trosi manje - znaj da te laze ili ga je ustrojio(ako benzina trosi oko 9-9,5 onda ti je sve jasno).Na otvorenom putu - 100 km/h trosi nesto ispod 8l.E sad to sto moze da ti stane jednom 20l,pa 29l,pa ne znam koliko , meni smrdi na multiventil ali ne drzi me za rec.Budi svestan da boca moze da se napuni i do 40 l ,ali ja sipam kod Novkabela i nikad mi ne stane preko 33 - 34 l (imam isto bocu od 40l).Lazu ljudi,lazu pistolji - sigurno si procitao kako su nekima ovde u bocu od 50 l sipali 55 i vise.A ti idi lepo kod Dore da ti proveri instalaciju i ugradi mixer (posto mi se cini da ga nemas - inace tesko se nabavlja za jednogrli karb.).A kako se steluje saznajemo iz nastavka pesme:
          1.Ispravan auto
          2.Ugrejan auto na radnu temperaturu
          3.Das gas na jedno 3 -3.5000 obrtaja i onda regulises protok plina na crevu koje vodi od isparivaca do karburatora
          4.Zavrces dok se ne ugusi i onda odvrces dok se opet ne ugusi i onda nadjes "zlatnu sredinu" - tj. mesto na kome ima najveci broj obrtaja
          5.Treba da se dobro odziva na gas i probas u voznji - ako ti slabo vuce odvrnes jos max. pola kruga (jako je osetjlivo na Yugu)
          6.Potrosis 2-3 rezervoara i vidis da li ti se potrosnja uklapa u ranije pomenute granice(napomena:nijedan motor nije isti)
          7.Jos malo podesis ler gas (nalazi se na isparivacu - mali tockic - obicno plasticni ako je Lovato)
          8.i to je to...
          Al opet ti preporucujem da posetis Doru...

          Comment

          • Boda Tajson
            CBC Član
            • 14.03.2006
            • 44
            • Novi Sad

            #6
            Hvala, verovatno cu kod Dore

            Comment

            • Boda Tajson
              CBC Član
              • 14.03.2006
              • 44
              • Novi Sad

              #7
              update:
              Ventil na boci mi nije od te boce, odatle verovatno pogresno pokazivanje kolicine plina i propratne tegobe.

              Dora mi je nastelovao auto i jednom recju, podivljao je! To vise nije isti auto...

              Comment

              • APOGEE
                CBC Senator
                • 01.06.2005
                • 243
                • Beograd, Vracar

                #8
                Vise puta je pominjano da generalno pokazivaci nivoa plina nisu pouzdani. Ja ga iz tog razloga nisam ni ugradjivao a kolicinu gasa u rezervoaru kontrolisem odokativno preko parcijalne kilometraze na instrument tabli koju resetujem po svakom punjenju do vrha.
                Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                Comment

                • Daka
                  CBC Senator
                  • 15.06.2005
                  • 277
                  • Subotica

                  #9
                  Originally posted by APOGEE
                  Vise puta je pominjano da generalno pokazivaci nivoa plina nisu pouzdani. Ja ga iz tog razloga nisam ni ugradjivao a kolicinu gasa u rezervoaru kontrolisem odokativno preko parcijalne kilometraze na instrument tabli koju resetujem po svakom punjenju do vrha.
                  TACNO, i ja tako radim, a bocu(toro) vidim samo kad brisem prasinu u gepeku!

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Originally posted by Boda Tajson
                    Dora mi je nastelovao auto i jednom recju, podivljao je! To vise nije isti auto...
                    Auto je podivljao
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Boda Tajson
                      CBC Član
                      • 14.03.2006
                      • 44
                      • Novi Sad

                      #11
                      hehe, da mislio sam na auto

                      Comment

                      Working...
                      X