Trazio sam po forumu odgovore na pitanja koja su me mucila, nesto sam nasao, a nesto i nisam 
Nego da pocnem. Koral 55 iz 89. ugradjen Lovato. Auto je skoro bio na generalnoj. Uglavnom kad sam ga uzeo pogledam na pokazivac kolicine plina i on pokazuje da je pun. Pitam ja majstora da li je on mozda sipao plin ali on rece da nije. Ok, odem i naspem ga punog (u Kamenici pored FABUSA-s). Stalo je 29,.. litara.(boca je od 40, znaci stane ~ 32-3) Posle 200-tinak kilometara auto poce da mi se gasi. Upalim ga opet, vozim minut i opet se ugasi kao da nema plina. Zatim odem na pumpu(Liman 4 - Telep), naspem ga do vrha i stane svega 20l
Sledeci put kad sam ga sipao(L4 - Telep), isti simptomi, stane 26l
Inace, pre je uglavnom znalo da stane 30l. Sve to vreme mi pokazivac u kabini pokazuje punu bocu.
Sta moze biti problem?
Inace, posle prvog tocenja (29l) isao sam do Velickovica(Petrovaradin) da pogledam zasto slabo vuce i sl. Boca je tada zavrtana kada je majstor hteo da pogleda filter. Koliko odvrtanje i zavrtanje dovoda plina moze imati veze sa tim koliko staje u bocu? Cini mi se da nema nikakve ali ipak bolje da pitam
Druga stvar - problem sa saugom. Nasao sam da je Dora objasnjavao da ako se ima mesac saug radi, a ako ne, ne radi. Meni su u Velickovicu odradili prepravku(jos pre generalne) tako da crevo od isparivaca(valjda se tako zove) ide direktno u karburator i auto je mnogo lepse radio ali mi se cini da od tada saug ne radi. U principu to mi i nije toliko bitno ali pitam jer ne znam.
I trece
Auto mi trosi 11l gradske i vangradske voznje, ali ocajno vuce. S obzirom da je uradjena generalna ovo mi se cini previse. Pokusavao sam da ga nastelujem jer pretpostavljam da je smesa prezasicena (ili plinom ili vazduhom
) ali mi nikako ne ide. Ako moze neko korak po korak da mi objasni kako se steluje 
Da napomenem da je auto presao 10-ak hiljada pod plinom i bez pravog filtera plina (samo me nemojte pitati kakva je skalamerija nadjena tamo gde je trebao da bude filter
) I to da imate u vidu 
Ovo je bilo ukratko. Mozda malo s brda s dola, ali tu sam da odgovorim na sve nejasnoce

Nego da pocnem. Koral 55 iz 89. ugradjen Lovato. Auto je skoro bio na generalnoj. Uglavnom kad sam ga uzeo pogledam na pokazivac kolicine plina i on pokazuje da je pun. Pitam ja majstora da li je on mozda sipao plin ali on rece da nije. Ok, odem i naspem ga punog (u Kamenici pored FABUSA-s). Stalo je 29,.. litara.(boca je od 40, znaci stane ~ 32-3) Posle 200-tinak kilometara auto poce da mi se gasi. Upalim ga opet, vozim minut i opet se ugasi kao da nema plina. Zatim odem na pumpu(Liman 4 - Telep), naspem ga do vrha i stane svega 20l


Sta moze biti problem?
Inace, posle prvog tocenja (29l) isao sam do Velickovica(Petrovaradin) da pogledam zasto slabo vuce i sl. Boca je tada zavrtana kada je majstor hteo da pogleda filter. Koliko odvrtanje i zavrtanje dovoda plina moze imati veze sa tim koliko staje u bocu? Cini mi se da nema nikakve ali ipak bolje da pitam

Druga stvar - problem sa saugom. Nasao sam da je Dora objasnjavao da ako se ima mesac saug radi, a ako ne, ne radi. Meni su u Velickovicu odradili prepravku(jos pre generalne) tako da crevo od isparivaca(valjda se tako zove) ide direktno u karburator i auto je mnogo lepse radio ali mi se cini da od tada saug ne radi. U principu to mi i nije toliko bitno ali pitam jer ne znam.
I trece



Da napomenem da je auto presao 10-ak hiljada pod plinom i bez pravog filtera plina (samo me nemojte pitati kakva je skalamerija nadjena tamo gde je trebao da bude filter


Ovo je bilo ukratko. Mozda malo s brda s dola, ali tu sam da odgovorim na sve nejasnoce

Comment