par pitanja u vezi lade samare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikolans78
    CBC Senator
    • 16.03.2006
    • 277
    • Vankuver, Kanada

    par pitanja u vezi lade samare

    Probao sam na pretrazi da nadjem odgovore, ali nisam nasao. Izvinjavam se ako sam nesto ponovio.

    Imam ladu samaru 1300s, BRC reduktor, ide na difuzor u kucistu filtera, koji je sa najlon pijace (mislim bugarski) od aluminijuma, povezan sa dva creva, koja idu na racvu sa jednim srafom. Pitanja su sledeca:

    Kako da prepoznam da li imam detonacije. Nedavno sam cuo neki zvuk kao neka zvonjava (kao da peraja nekog ventilatora kace neki tanak lim). Da li je to mozda detonacija?

    Ako jeste, da li do nje dolazi samo ako je smesa siromasna ili i ako je prebogata? (pod uslovom da je paljenje podeseno kako treba i sve ostalo u redu)

    Da li na ovim kolima treba povecati pretpaljenje (po knjizi je -1 ) Ja sam probao da mu pomerim par stepeni, ali motor radi nekako grublje, glasnije, sa vise vibracija (mozda je ovo posledica nepodesenosti smese?)

    i zadnje

    da li izmedju difuzora i karburatora mora biti dihtung? Ako da, od cega ga napraviti; gde ga kupiti (ja sam iz novog sada)?

    hvala unapred na odgovorima (ako ih bude )
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Do detonacije dolazi kad je prerano paljenje ili kad je siromašna smeša. Zvuk je teško opisati ali bi to što si napisao moglo da liči na zvuk detonacije. Najeftinije ti je da probaš malo odvrnuti šraf za bogatiju smešu a za paljenje da odeš kod bilo kog električara koji ima stroboskop.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • nikolans78
      CBC Senator
      • 16.03.2006
      • 277
      • Vankuver, Kanada

      #3
      Moracu malo da obratim paznju na taj zvuk , kod lade se nikad ne zna odakle moze nesto da skripi i tandrce. Sto se paljenje tice, to je podeseno jer ja imam stroboskop (sto je jedan majstor rekao "strogoskop" ) i tacno je po knjizi (-1).

      Comment

      • savke
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2006
        • 575
        • Novi Sad, Temerin
        • Laguna 2 ph2, Golf 3

        #4
        Imam Ladu Samaru 1300s i mogu ti reci da nijednom nisam imao detonaciju tako da ne znam sta da ti kazem, a imao sam velikih problema sa strujom(izmedju ostalog razvodnik mi se skoro raspao unutra, dzeksna na komutatoru mi je gubila kontakt, kablovi su mi probijali, ali nikad detonaciju imao nisam)

        Inače ne znam kakvo mi je bilo predpaljenje pre ali kada sam sve namestio podesio sam ga stroboskopom na -1 i bilo je odlicno.

        Trenutno sam ga namestio na 0(radi probe) i nisam nesto zadovoljan, pa cu da ga vratim ( Za nijansu teze pali i cini mi se da malo ne ravnomernije radi)

        Ako imas stroboskop onda ti je najbolje da probavas jer knjiga kaze -1+-1....
        Inace pogledaj malo kakav ti je razvodnik, ako je madjarski onda skini kapu i vidi da li je ploca na koju se kaci vakum stabilna ,jer se kod njih ta ploca drzi samo na jednoj plasticnoj cauri, koja je kod mene bila strasno pojedena. (kod ruskog razvodnika - koji sam sad ja stavio - ta caura je malo drukcije uradjena i od bronze je.

        P.S. Kod mene se u razvodniku culo lupkanje koje me je navelo da ga uopste pogledam pa sam ustanovio da mi je i membrana vakuma busna.

        Ako te jos nesto konkretno zanima za Ladu slobodno pitaj jer sam je vec dobro prostudirao.
        Pozdrav.
        Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Pretpostavljam da je mislio na detonaciju goriva ucilindru (bar sam ja na to mislio).
          Ovde je malo nezgodno jer se spominje detonacija plina i detonacija u motoru, mora se naglasiti na koju se misli.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • nikolans78
            CBC Senator
            • 16.03.2006
            • 277
            • Vankuver, Kanada

            #6
            E, ovako,

            Ni kod mene nikada nije bila detonacija (nikakav prasak ili slicno) ali mi se cula neka zvonjava, mada sada mislim da je to stvarno neki lim udarao u nesto...

            Comment

            • nikolans78
              CBC Senator
              • 16.03.2006
              • 277
              • Vankuver, Kanada

              #7
              Jeste, razvodnik mi je madjarski, provericu tu plocu da li je stabilna, vakum mi je takodje bio busan, pa sam ga promenio nedavno. I meni sada stoji na -1 paljenje, probao sam napred nazad za koji stepen, ali mi se cini da je ovako najbolje.

              Comment

              • nikolans78
                CBC Senator
                • 16.03.2006
                • 277
                • Vankuver, Kanada

                #8
                Videcu za tu cauru plasticnu :-S Inace, kada gledam stroboskopom, ona crtica na zamajcu (pod svetlom stroba) stoji na mestu, sto valjda znaci da nije nista labavo u razvodniku (kod nekih kola sam vidjao da skace nenormalno gore dole).

                Comment

                • nikolans78
                  CBC Senator
                  • 16.03.2006
                  • 277
                  • Vankuver, Kanada

                  #9
                  Sto se tice ugradnje, ja sam onaj budz (koji preusmerava vazduh toplo-hladno pre filtera) skinuo, jer nije funkcionisao (istrosila se plastika pa se klapna slobodno kretala) sto je imalo za posledicu neravnomerno snabdevanje vazduhom i nestabilan rad (presek u**** sa izduvne grane je manji od onog drugog). Da li mi je sada mozda prevelik otvor za usis vazduha? Kako si ti to resio? Da li bih trebao da smanjim sada taj usis ili samo da ga nastimam sa smesom? Ranije sam probao da ga smanjim izolir trakom, ali onda na visim obrtajima ne vuce nikako.
                  Jos jedno pitanje. Kakav mesac imas? Ja imam neki sa buvljaka, aluminijumski, dva grla, ide na karburator. Da li je bitno da se stavi dihtung izmedju mesaca i karburatora ili to nema veze sobzirom da je vakum manje-vise isti u svim delovima filtera za vazduh? Ja nisam stavio ovaj dihtung.
                  Takodje me interesuje: koja je svrha dvogrlog mesaca kada je vakuum u kucistu filtera skoro isti u svim tackama. Znaci kada je otvoren leptir samo jednog grla, on vuce gas iz oba grla mesaca, jer su oba grla mesaca pod vakuumom. Sta bi se desilo da ni nema mesaca, vec samo da ubacimo jednu cev u filter? To su neka moja razmisljanja.....

                  pozdrav

                  ps. izvinjavam se sto sam napisao ovoliko poruka, ali sam imao problema sa kompjuterom (nisam mogao da posaljem jednu dugacku poruku vec samo ovakve kratke)

                  Comment

                  • savke
                    CBC Senator XXL
                    • 14.02.2006
                    • 575
                    • Novi Sad, Temerin
                    • Laguna 2 ph2, Golf 3

                    #10
                    Danas sam malo eksperimentisao sa mojom samarom.

                    Probao sam da joj dam malo više predpaljenja i desilo se tacno to sto si ti opisao, cuje se kao neka zvonjava, tako da ti je to 90% u pitanju.

                    Pozdrav.

                    P.S. Izvini to kasnim ovoliko sa odgovorom ali nisam bas imao vremena da probam. (Borim se sa podzemnim vodama kod mene u garazi pa mi se nije bas mililo bilo sta da radim)
                    Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

                    Comment

                    Working...
                    X