Lada 110 16v i problemi sa plinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • borcham
    CBC Član
    • 23.03.2006
    • 40
    • Nis

    Lada 110 16v i problemi sa plinom

    pozdrav,
    predstavio sam se u topic-u za predstavljanje članova a ako je to potrebno i ovde kažite.
    Bicu malo opširniji pošto roblem traje oko dve godine. Pokušao sam da ga rešimmedutim moram da se obratim i vama kao forumu gde se, koliko vidim, nalazi samkrem iz raznih oblasti.
    Ovako:
    Imam Ladu 110 1.5 16V, ECU je bosch motronic M.1.5.4.
    Kupljena je u Novom Sadu gde je jedna auto kuca nudila garanciju na vozilo samo ako se ugradnja izvrši u servisu koji ima saradnju sa njima. Data mi je mogucnost da biram ili sekvencijalni sistem ili obican (koji je koštao 480 evra, verovatno se i diler ugradio 100 evra a možda i više). Naravno nije ni spomenut npr. lov-eco ili slicno.Odabrao sam jeftiniju varijantu.Naravno u servisu su ugradili šta su im iz auto kuce i rekli. Problemi su poceli vrlo brzo. Pali se CHECK lampa, motor na benzinu ne radi mirno na leru. Naravno to sam hteo da rešim na prvom servisu
    u Novom Sadu gde sam hteo da posetim i gas servis. Medutim desi se VELIKI maler. Dva dana pre nego što sam hteo da krenem za Novi Sad moj otac doživi sudar sa Ladom. Auto odleži kod autolimara jedno 4 meseca. U meduvremenu auto kuca u kojoj je kupljen auto se ugasila tako da sam morao da se oslonim na servisere u Nišu. Otišao sam u Nišauto gde mi je elektricar rekao da iskljucim plinsku elektroinstalaciju pa ce da prekontroliše auto. To sam uradeo i ispostavi se da Lambda sonda nije bila uredu (da napomenem da je auto prešao do tada 2500km).
    Posle zamene na benzinu je bilo sve ok. Otišao sam da mi prikljuce plinsku instalaciju. Opet su se poceli javljati isti simptomi. Dok je na benzin radi ok cim ga prebacim na plin pali CHECK lampu i ne iskljucuje je više uopšte, sve dok ne resetujem ECU iskljucivanjem akumulatora. Pošto je dijagnostika pokazivala da lambda sonda pokazuje slabu smesu, ukapirao sam da moram malo da nadogradim plinski uredaj. Otišao sam da mi ugrade Lov-eco pro. Nakon toga je sve bilo uredu neko vreme. U stvari evo šta se sad dešava:
    Auto radi normalno i na plin i na benzin dok nedostigne radnu temperaturu.
    Po dostizanju radne temperature na benzin radi OK. Kada ga brebacim na plin ponovo je sve OK. Medutim ukoliko ga duže vozim na plin pa ga onda prebacim na benzin, ler gas na benzinu pocinje da varira ne mnogo ali primetno i posle 10tak sekundi pali se CHECK lampa koju jedino mogu da iskljucim resetovanjem ECU-a. Ako su relacije vožnje na plin manje t.j. vozim 7-8km na plin pa ga vratim na benzin i obratno sve je u redu.
    Primetio sam da se pri vožnji na plin rail dizni mnogo greje. Zvao sam majstora iz Niša koji je ugradio lov-eco pro i rekao mi je da je iskljucio benz. pumpu. Citajuci ovaj forum video sam da ona treba da bude ukljucena što sam i uradeo. Sada se RAIL više ne greje ali to nije rešilo moje probleme.
    Takode sam primetio da se auto više greje kada radi na plin i cesto mi ukljucuje ventilator hladnjaka.


    Ako imate neki savet molim Vas da mi pomognete. Nadam se da nisam mnogo dosadan ali Vi ste mi jedina
    nada.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ukratko, i dalje ti smeša (odnos) pravi problem. Trebalo bi uraditi reset računara kod gašenja auta preko relea i to bi dosta pomoglo.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • borcham
      CBC Član
      • 23.03.2006
      • 40
      • Nis

      #3
      Zar lov-eco pro to nebi trebao da reši. Da nije možda potrebno da se došteluje?
      Koji kabli treba da se prekine relejem (imam šemu u Jpeg-u samo neznam kako da je postavim ovde da se vidi).
      Kontrolisao sam svećice. Zazor im je 1,1mm (neke ruske AU17DVRM). Da smanjujem zazor? Mada bih kupio NGK-Vline svećice. Na NGK sajtu sam našao da je za Ladu 110 sledeća svećiva:
      BCPR6ES- obične
      Vline- VL11.
      Da kupujem ove gore navedene ili sa manjim zazorom (0,8mm)?

      Comment

      • ada
        CBC Senator XXL
        • 04.06.2005
        • 2375
        • Novi Sad
        • Svasta nesto

        #4
        TO TI JE JAKO VELIK ZAZOR ZA GAS! SMANJI GA NA 0.7 ali sa tim neces resiti problem! a ni sa stelovanjem! mora reste da se uradi! i sori bio ukljucen caps
        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

        Comment

        • Dragan
          CBC Veteran
          • 18.09.2005
          • 184
          • U blizini Novog Sada

          #5
          Ne kazes kako ti lada ide na gas.Kakav je ler, kolika je potrosnja.Verovatno ti je to uredu dok se ne zalis na to.Onda ti preostaje da uradis reset memorije i da ubacis rele za "check engine".nesto kao na slici.



          P.S.sema nije od lade 110 ali se vidi kako treba da se uradi.

          Comment

          • borcham
            CBC Član
            • 23.03.2006
            • 40
            • Nis

            #6
            Sorry, možda me niste dobro razumeli. Evo šta se dešava.
            (''Napominjem da se sve ovo dešava u toku jedne neprekidna vožnje npr.auto putem. Takođe CHECK lampica nije isključena relejem.'')
            Upalim auto, vozim ga na benz-sve je ok, zatim ga prebacim na plin-sve je ok. Kada vozim dužu relaciju na plin i auto već duže vreme drži radnu temperaturu i vratim ga nazad na benzin sve je ok dok ne stanem i dok ne počne da radi na ler gas. Tada posle 10-15 sek. pali CHECK lampu i ima sitne oscilacije ler gasa.
            Taj signal CHECK-a mogu da isključim jedino otkačinjanjem akumulatora.
            Ako bih auto ugaso dok je još na plinu i pustio da se motor malo ohladi pa opet upalio (radi na benz.), sve je ok
            Primetio sam i da se auto više greje dok radi na plin nago na benzin t.j. mnogo se češće pali ventilator hladnjaka.

            Inače nisam još tačno utvrdio koliko troši, ali mislim da je oko 10l plina po gradu.
            Što se tiče ponašanja auta zadovoljan sam, jedino što se par puta desilo da na plinu podigne ler na oko 3000rpm ali se brzo vratio u normalu.

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Idi jednom kod nekog majstora koji ce ti podesiti pravilno smesu (po mogucstvu merenjem gasova ili signala lambda sonde) da budes siguran da se motor ne greje previse zbog preterano siromasne smese. To je glavno i opasno. Ostalo....

              Comment

              Working...
              X