pozdrav,
predstavio sam se u topic-u za predstavljanje članova a ako je to potrebno i ovde kažite.
Bicu malo opširniji pošto roblem traje oko dve godine. Pokušao sam da ga rešimmedutim moram da se obratim i vama kao forumu gde se, koliko vidim, nalazi samkrem iz raznih oblasti.
Ovako:
Imam Ladu 110 1.5 16V, ECU je bosch motronic M.1.5.4.
Kupljena je u Novom Sadu gde je jedna auto kuca nudila garanciju na vozilo samo ako se ugradnja izvrši u servisu koji ima saradnju sa njima. Data mi je mogucnost da biram ili sekvencijalni sistem ili obican (koji je koštao 480 evra, verovatno se i diler ugradio 100 evra a možda i više). Naravno nije ni spomenut npr. lov-eco ili slicno.Odabrao sam jeftiniju varijantu.Naravno u servisu su ugradili šta su im iz auto kuce i rekli. Problemi su poceli vrlo brzo. Pali se CHECK lampa, motor na benzinu ne radi mirno na leru. Naravno to sam hteo da rešim na prvom servisu
u Novom Sadu gde sam hteo da posetim i gas servis. Medutim desi se VELIKI maler. Dva dana pre nego što sam hteo da krenem za Novi Sad moj otac doživi sudar sa Ladom. Auto odleži kod autolimara jedno 4 meseca. U meduvremenu auto kuca u kojoj je kupljen auto se ugasila tako da sam morao da se oslonim na servisere u Nišu. Otišao sam u Nišauto gde mi je elektricar rekao da iskljucim plinsku elektroinstalaciju pa ce da prekontroliše auto. To sam uradeo i ispostavi se da Lambda sonda nije bila uredu (da napomenem da je auto prešao do tada 2500km).
Posle zamene na benzinu je bilo sve ok. Otišao sam da mi prikljuce plinsku instalaciju. Opet su se poceli javljati isti simptomi. Dok je na benzin radi ok cim ga prebacim na plin pali CHECK lampu i ne iskljucuje je više uopšte, sve dok ne resetujem ECU iskljucivanjem akumulatora. Pošto je dijagnostika pokazivala da lambda sonda pokazuje slabu smesu, ukapirao sam da moram malo da nadogradim plinski uredaj. Otišao sam da mi ugrade Lov-eco pro. Nakon toga je sve bilo uredu neko vreme. U stvari evo šta se sad dešava:
Auto radi normalno i na plin i na benzin dok nedostigne radnu temperaturu.
Po dostizanju radne temperature na benzin radi OK. Kada ga brebacim na plin ponovo je sve OK. Medutim ukoliko ga duže vozim na plin pa ga onda prebacim na benzin, ler gas na benzinu pocinje da varira ne mnogo ali primetno i posle 10tak sekundi pali se CHECK lampa koju jedino mogu da iskljucim resetovanjem ECU-a. Ako su relacije vožnje na plin manje t.j. vozim 7-8km na plin pa ga vratim na benzin i obratno sve je u redu.
Primetio sam da se pri vožnji na plin rail dizni mnogo greje. Zvao sam majstora iz Niša koji je ugradio lov-eco pro i rekao mi je da je iskljucio benz. pumpu. Citajuci ovaj forum video sam da ona treba da bude ukljucena što sam i uradeo. Sada se RAIL više ne greje ali to nije rešilo moje probleme.
Takode sam primetio da se auto više greje kada radi na plin i cesto mi ukljucuje ventilator hladnjaka.
Ako imate neki savet molim Vas da mi pomognete. Nadam se da nisam mnogo dosadan ali Vi ste mi jedina
nada.
predstavio sam se u topic-u za predstavljanje članova a ako je to potrebno i ovde kažite.
Bicu malo opširniji pošto roblem traje oko dve godine. Pokušao sam da ga rešimmedutim moram da se obratim i vama kao forumu gde se, koliko vidim, nalazi samkrem iz raznih oblasti.
Ovako:
Imam Ladu 110 1.5 16V, ECU je bosch motronic M.1.5.4.
Kupljena je u Novom Sadu gde je jedna auto kuca nudila garanciju na vozilo samo ako se ugradnja izvrši u servisu koji ima saradnju sa njima. Data mi je mogucnost da biram ili sekvencijalni sistem ili obican (koji je koštao 480 evra, verovatno se i diler ugradio 100 evra a možda i više). Naravno nije ni spomenut npr. lov-eco ili slicno.Odabrao sam jeftiniju varijantu.Naravno u servisu su ugradili šta su im iz auto kuce i rekli. Problemi su poceli vrlo brzo. Pali se CHECK lampa, motor na benzinu ne radi mirno na leru. Naravno to sam hteo da rešim na prvom servisu
u Novom Sadu gde sam hteo da posetim i gas servis. Medutim desi se VELIKI maler. Dva dana pre nego što sam hteo da krenem za Novi Sad moj otac doživi sudar sa Ladom. Auto odleži kod autolimara jedno 4 meseca. U meduvremenu auto kuca u kojoj je kupljen auto se ugasila tako da sam morao da se oslonim na servisere u Nišu. Otišao sam u Nišauto gde mi je elektricar rekao da iskljucim plinsku elektroinstalaciju pa ce da prekontroliše auto. To sam uradeo i ispostavi se da Lambda sonda nije bila uredu (da napomenem da je auto prešao do tada 2500km).
Posle zamene na benzinu je bilo sve ok. Otišao sam da mi prikljuce plinsku instalaciju. Opet su se poceli javljati isti simptomi. Dok je na benzin radi ok cim ga prebacim na plin pali CHECK lampu i ne iskljucuje je više uopšte, sve dok ne resetujem ECU iskljucivanjem akumulatora. Pošto je dijagnostika pokazivala da lambda sonda pokazuje slabu smesu, ukapirao sam da moram malo da nadogradim plinski uredaj. Otišao sam da mi ugrade Lov-eco pro. Nakon toga je sve bilo uredu neko vreme. U stvari evo šta se sad dešava:
Auto radi normalno i na plin i na benzin dok nedostigne radnu temperaturu.
Po dostizanju radne temperature na benzin radi OK. Kada ga brebacim na plin ponovo je sve OK. Medutim ukoliko ga duže vozim na plin pa ga onda prebacim na benzin, ler gas na benzinu pocinje da varira ne mnogo ali primetno i posle 10tak sekundi pali se CHECK lampa koju jedino mogu da iskljucim resetovanjem ECU-a. Ako su relacije vožnje na plin manje t.j. vozim 7-8km na plin pa ga vratim na benzin i obratno sve je u redu.
Primetio sam da se pri vožnji na plin rail dizni mnogo greje. Zvao sam majstora iz Niša koji je ugradio lov-eco pro i rekao mi je da je iskljucio benz. pumpu. Citajuci ovaj forum video sam da ona treba da bude ukljucena što sam i uradeo. Sada se RAIL više ne greje ali to nije rešilo moje probleme.
Takode sam primetio da se auto više greje kada radi na plin i cesto mi ukljucuje ventilator hladnjaka.
Ako imate neki savet molim Vas da mi pomognete. Nadam se da nisam mnogo dosadan ali Vi ste mi jedina
nada.
Comment