IMPCO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    IMPCO

    Zna li neko da li se kod nas negde mogu nabaviti Impco "karburatori" za gas?
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2




    www.tvh.be

    Ja imam ugradjen jedan Impco "carb" u Saab 900i. Ne zalim se na funkcionisanje ali se to koliko sam primetio listajuci net koristi najvise za viljuskare. Motor nazalost nije turbo da bi ti konkretno pomogao licnim iskustvom. Mislim da je malo previse ocekivati da ima da se kupi u SCG ali ko pita, ne skita. Mozda je neko skinuo sa nekog uvezenog krsha pa cuva ako je uopste ukapirao sta je to. Inace spravica ima veoma "zanimljiv" princip rada kad je zastita od detonacija u pitanju a i ovako.
    Sve u svemu gvozdjurija mada ne bas za podcenjivanje a prilicno je i velika ta budza pa moze biti eventualnih problema kod ugradnje.

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      neznam za viljuskare, ali sam nasao da ih koriste u ozbiljnim turbo masinerijama od 500 i kusur konja.... barem oni koje sam ja video (na slikama samo() izgledaju jednostavno za ugradnju, skoro kao klasican mesac... samo nazalost u srbiji tesko da cu naci tako nesto
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Eto vidis nisam znao da se ugradjuju u ozbiljnije masine. Sto se pak ugradnje tice i nije bas lako jer mora da se pravi jedna kao racva. Jedan deo ide na trotel a ostala dva jedan na filter drugi na carb. Nesto kao Y racva. Nije to sve bas ni neki poseban problem, ne kazem. Od svega ne kapiram sta je tu tako bolje nego klasican venturi sistem. Taj carb ustvari vrsi funkciju one druge membrane koja vec postoji u svakom klasicnom reduktoru danas. Napredovalo se u medjuvremenu malo Ako je ista mozda bolje nego klasican sistem to je samo blizina trotelu (manje od 30cm) ostalo ne vidim da je vredno neke posebne tehnicke paznje. Mozda i i ne razumem pravu vrednost te spravice

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          jedna od varijanti, koliko vidim sa slike, ugradjuje se kao venturi, samo sto ide u "lakat"


          [img]http://homepages.picknowl.com.au/wardr/Intake%20from%20Mixer%20View%201.jpg

          rx7 turbo, lpg
          http://www.geocities.com/motorcity/spee ... opane.html

          impco za jace masine


          pretpostavljam da su ipak bolji od venturija, upravo zbog drugacijeg sistema pravljenja smese, ili su jednostavno razvijeni i za ozbiljnije snage na nekim jacim trzistima od nasih, u svakom slucaju ne verujem da je pravljena tolika skalamerija ako vrsi isti posao kao venturi... venturi jeste najjednostavnije resenje za dual fuel sistem, ali su ovi karbovi sigurno superiorni za single fuel (samo lpg).[/img]
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #6
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Pa sigurno da su to ustvari kompletni karburatori kad imaju i deo sa leptirom. Ovde na ovoj slici sto si postavio tog dela nema a nema ga ni kod mene jer nema potrebe kad je bi-fuel. Problem nije uvek samo u kapacitetu dovoda goriva nego je poenta cele price ako dobro shvatam otpornost na backfire a to nikako ne mozemo da utvrdimo da li je ovaj sistem sigurniji od obicnog venturija a znamo zasigurno da je sekvencijalni sistem imun sto se detonacija u usisnoj grani tice kao i da ima veoma dobar (brzi) odziv na gas od klasicnog venturija. Ja ne mogu da kazem sta ovaj Impco sistem moze da pruzi jer treba testirati sva tri sistema u istim uslovima tj. na istom autu. Po nekoj logici stvari mozda Impco mozda ima neku malo bolju zastitu od backfire jer ima ustvari diznu za gas (umesto igle klip) koji zatvara gas a klip je vezan za membanu koju upravlja vacuum u usisnoj grani. Ipak, s obzirom na cenu jednog takvog karburatora na to da se treba koristiti i specifican reduktor (jedan stepen redukcije) ne verujem da bi se takvo eksperimentisanje isplatilo osim ako se ne bi nasao kompletan sistem da se skine sa nekog auta. Pitam se samo koji bi to auto morao da bude od 300-400ks i na kom to otpadu. Mislim, u kojoj to drzavi? Evropskoj sigurno ne, bojim se. Ipak je ta tehnologija zastarela prilicno sto ne znaci da je mozda dobra ili da zadovoljavajuce funkcionise. Nesto posebno spektakularno sigurno nije a posebno za turbo masine ma kako stare one bile da bi se na kraju dobilo da stvar radi ali kilavo i ni slucajno jevtino. Onih 1000+ evrica mi se zaista cini ne tako mnogo u poredjenju sa mogucim komplikacijama i zaista prilicno sumnjivim izgledima za neki poseban uspeh. Ih, sta bi sve moglo...

              Comment

              Working...
              X