Stelovanje dvogrlog ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mfengineer
    CBC Veteran
    • 24.06.2005
    • 145
    • Novi Beograd
    • Mazda 626 i-V6 2.5

    Stelovanje dvogrlog ....

    Konacno sam pazario dvogrli, preko neke prijateljske veze, dvogrli sa granom, kucistem filtera, motazom i stelovanjem 50 E. (Komentar o ceni mnogo/malo/ok) e sad, kupih sva potrebna (da izvinete na izrazu) sranja, tacnije mesac za dvogrli i onaj ventil sto se racva u 2.
    E sad, mozda je i pisalo negde (malo sam kopao, ali nisam nasao), zanima me kako se sad to cudo steluje. Znaci na benzinu je sve super... Kako ide procedura stelovanja.... Koliko sam primetio da je ventil za drugo grlo malo "zategnutiji" od prvog... Zasto? Strucnjaci izvolite .....
    MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    i ti volis da petljas sam oko auta neka neka! ali da sam na tvom mestu skoci do ivana i neka ti covek uradi kako valja! jer dok ti budes eksperimentisao potrosices gasa i gasa a i mozda nesto popravis usput pa ce te kostati tri puta skuplje! opet ona! ko ne plati na drini cuprija mu je blizu ( a bogami i dunav ovih dana )
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • vega
      CBC Senator XXL
      • 21.02.2006
      • 324
      • Beograd

      #3
      Prvo grlo nastelujes klasicno - motor na 2500-3000 obr. pa zavrci sraf sve dok ne osetis pad, tad odvrni za min pola kruga.
      Drugo grlo namestis odokativno da bude nesto zavrnutije u odnosu na prvo.
      Za pocetak bolje odvrni oba za pola kruga vise nego sto mislis da treba, za svaki slucaj. U voznji probas kako sta pa dostelujes.
      Premalo plina - seckanje kod ubrzanja, sitno trzanje pri konstantnoj brzini, nece u obrtaje, detonacije...
      Previse - ovo je teze za objasniti... lenj, ide ali mu je odziv dosta losiji, kao da ima turbo rupu, zvuk je dublji, naravno visoka potrosnja...
      ... and then the damn thing gone wild!

      Comment

      • frog
        CBC Član
        • 03.04.2006
        • 10
        • Kragujevac

        #4
        Postoji i varijanta racve ispred koje je samo 1 zavrtanj pre grananja, tako da grla nemaju odvojena stelovanja, sto znatno pojednostavljuje stelovanje. Ovo je slucaj na novijim LOVATO uredjajima.

        Comment

        • Danilo
          CBC Senator XXL
          • 02.10.2004
          • 908
          • Beograd, Dorcol

          #5
          kolika su grla/koji karb?
          www.blindmanmotorsport.com

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Originally posted by frog
            Postoji i varijanta racve ispred koje je samo 1 zavrtanj pre grananja, tako da grla nemaju odvojena stelovanja, sto znatno pojednostavljuje stelovanje. Ovo je slucaj na novijim LOVATO uredjajima.
            To zavisi od miksera i nema veze sa lovatom starijim il mladjim ka ni sa bilo kojim proizvodjačem.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • mfengineer
              CBC Veteran
              • 24.06.2005
              • 145
              • Novi Beograd
              • Mazda 626 i-V6 2.5

              #7
              Originally posted by cosworth
              kolika su grla/koji karb?
              Weber 32/32 sa automatskim saugom
              MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

              Comment

              • campi
                CBC Veteran
                • 11.06.2005
                • 169
                • Srbija

                #8
                Pitanjce oko srafova

                Da li neko moze da mi kaze na isparivacu imam mesingani sraf koji je moguce stelovati rukom ( sta taj sraf regulise kada se zavrce i odrvrce) i n acrevu koje vodi gas od isparivaca do mixera ima plasticni sraf koji je isto moguce rukom zavrtati/odvrtati.....rec je o karburatorskom sistemu....

                Hvala!

                Comment

                • ada
                  CBC Senator XXL
                  • 04.06.2005
                  • 2375
                  • Novi Sad
                  • Svasta nesto

                  #9
                  e vidis! bas ta dva srafa ako ih je majstor dirao TI NEMOJ!!!!
                  Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                  Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                  Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                  Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                  Comment

                  Working...
                  X