Opel Corsa A OHV. Problem.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sh0ne
    CBC Početnik
    • 12.04.2006
    • 6
    • Beograd, Blokovi

    Opel Corsa A OHV. Problem.

    Ovako, pre nekih nedelju dana je pocela da mi se desava jedna jako cudna stvar. Prilikom voznje na plin, morot mi se dosta brzo greje i premasuje radnu temperaturu koja posle nekoliko minuta naglo opadne do "plavog".. tada pocinju problemi jer auto pocinje da mi trokira, trza i na kraju ugasi. Otvorim haubu i vidim da mi je isparivac smrznut. Primetio sam malu rupicu na ekspanzionom sudu, pa mi prvo pada na pamet da ne moze da dostigne potreban pritisak u sistemu za hladjenje..? Drugo na sta sumnjam jesu svecice..cetvorokrake BOSCH..koje nisu skoro menjane. Koje bih trebao da stavim? Sledece sto mi pada na pamet su kablovi koji su originalni iz nemacke..obicni. Samo da napomenem da auto radi na benzin bez problema. I jos nesto..da li je normalno da auto od 1200cca trosi (doduse, zimus) oko 11-12l plina po gradu?
    Inace, sistem je Lovato.

    Hvala.
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    sumnjam da ti je isparivac neispravan(probila membrana),ili imas vazdusni cep u njemu...pa zato smrzava.
    moja Corsa A,sa BRC isparivacem je zimus trosila maksimalno 9 litara Gasa po gradu...sada izmedju 8 i 9 litara.

    Svecice ti SIGURNO neprave taj problem koji opisujes,ali nisu ni odgovarajuce za taj motor.
    preporuka je da svecice budu jednokrake kod upotrebe auto-gasa

    naprimer...evo preporuke NGK svecica
    ovlasceni uvoznik za Srbiju je :
    Code:
    http://www.mass.rs/
    Model Cyl. Ltr. kW Years Motorcode GAP Spark plug
    Corsa A 4 1.3 52 09.1982 - 10.1989 13SB OHC 0,8 BPR6ES Details
    Corsa A 4 1.2 40 09.1982 - 02.1990 12ST OHC 0,8 BPR6ES Details
    Corsa A 4 1.0 33 09.1982 - 09.1992 10S OHV 0,7 BPR6HS Details
    Corsa A 4 1.3 51 09.1982 - 03.1993 13S OHC 0,8 BPR6ES Details
    Corsa A 4 1.2 37 09.1982 - 03.1993 12S OHC 0,8 BPR6ES Details
    Corsa A 4 1.2 40 09.1984 - 03.1993 S12ST OHC 0,8 BPR6ES Details
    Corsa A 4 1.2 33 03.1985 - 03.1987 12NC OHV 0,7 BPR6HS Details
    Corsa A 4 1.3 44 09.1985 - 10.1989 C13N OHC 0,8 BPR6ES Details
    Corsa A 4 1.3 44 03.1986 - 10.1989 13NB OHC 0,8 BPR6ES Details
    Corsa A 4 1.2 37 09.1986 - 03.1993 A12ST OHC 0,8 BPR6ES Details
    Corsa A 4 1.2 33 03.1987 - 06.1990 E12GV OHV 0,7 BPR6HS Details

    Nazalost ..tu je i mogucnost da ti je probio dihtung glave motora ,pa ubacuje vazduh u sistem za hladjenje(vrlo verovatno)..to obavezno pod hitno proveri!...

    pozdrav!
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Prilikom voznje na plin, morot mi se dosta brzo greje i premasuje radnu temperaturu koja posle nekoliko minuta naglo opadne do "plavog".. tada pocinju problemi jer auto pocinje da mi trokira, trza i na kraju ugasi. Otvorim haubu i vidim da mi je isparivac smrznut.
      Brzina kojom se motor zagreva i premasuje radnu temperaturu, ne zavisi od pogonskog goriva koje koristis. Naglo opadanje temperature motora i zamrzavanje isparivaca, kao sto Zoki rece, nagovestavaju da je po svemu sudeci problem sa glavom ili dihtungom glave.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Duke
        CBC Senator XXL
        • 16.01.2006
        • 753
        • Urbs Naissus

        #4
        Imao sam skoro identican problem na svom Renaultu 21, a nije bila glava u pitanju, vec neki vazdushni cep koji se formirao jer mi je auto gubio vodu na jednom mestu u rashladnom sistemu. Naravno, ja sam to gubljenje vode konstatovao tek kada mi se desio problem koji ti opisujes. Cas skace temp, cas pada, pa mi se smrzne isparivac - sve je zavisilo od toga gde se nadje doticni klobuk vazduha u tom trenutku. Problem sam resio ozracivanjem sistema, tj. ispustanjem vazduha i dodavanjem rashladne tecnosti. E, sad, daj boze da je to kod tebe u pitanju, a ne dihtung glave. Valjda se taj dihtung manifestuje jos nekako, jel da? - mesha ulje i vodu, pravi slinave naslage na cepu za ulje, nabija pritisak u rashladnom sistemu...?
        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

        Comment

        • sh0ne
          CBC Početnik
          • 12.04.2006
          • 6
          • Beograd, Blokovi

          #5
          hm..

          Ako je u pitanju dihtung, da li bi se to manifestovalo u toku voznje na benzin? Znaci ja na benzin sasvim normalno vozim i nema nikakvih problema. Niko se nije osvrnuo na pukotinu na ekspanzionom sudu?

          Comment

          • Duke
            CBC Senator XXL
            • 16.01.2006
            • 753
            • Urbs Naissus

            #6
            Naravno da bi se deshavalo, to - na koje gorivo vozis - se pocepanog dihtunga nishta ne tiche...
            Da li ti se to UVEK deshava kad vozis na plin, ili ponekad? Da li imas oscilacije temperature na benz? Da li ti gubi antifriz? Je si li pogledao merac za ulje - da li mozda digao nivo? Ima li belichaste pene u ulju/na shipki meracha/na chepu gde sipash ulje? Da li ima tragova izbachene technosti na ekspanzionom sudu, kod pukotine?
            "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

            Comment

            • sh0ne
              CBC Početnik
              • 12.04.2006
              • 6
              • Beograd, Blokovi

              #7
              ..

              Originally posted by Duke
              Naravno da bi se deshavalo, to - na koje gorivo vozis - se pocepanog dihtunga nishta ne tiche...
              Da li ti se to UVEK deshava kad vozis na plin, ili ponekad? Da li imas oscilacije temperature na benz? Da li ti gubi antifriz? Je si li pogledao merac za ulje - da li mozda digao nivo? Ima li belichaste pene u ulju/na shipki meracha/na chepu gde sipash ulje? Da li ima tragova izbachene technosti na ekspanzionom sudu, kod pukotine?
              Desava mi se uvek. Da ponovim. Auto ide normalno na gas jedno 15-20min. Tada dostigne radnu temperaturi i cak je premasi. Odjednom temeperatura pada i auto pocinje da cima, dok se ne ugasi skroz. Nemam oscilacije temeperature na benzin. Nije se podigao nivo ulja, isto tako nema nikave belicaste pene, nigde. E da na ekspanzionom sudu ima tragova izbacene tecnosti...
              U svakom slucaju sutra menjam sud, pa cu da vidim. Samo mi je nelogicno da se sve to desava SAMO zbog suda..?

              tnx

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Logično je jer nema dobar pritisak, ako je pumpa slabija ili je isparivač višlje postavljen, ostane bez vode i smrzne se a onda auto trokira i ostalo što si opisao.
                Kad temperatura "padne" kazaljka a motor vrišti, onda je to pouzdan znak da je u glavi vazduh i da nema šta da ugreje termo davač pošto je vazduh izolator.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • dragan_bg_88
                  CBC Početnik
                  • 08.11.2010
                  • 1
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Opel Corsa A OHV. Problem.

                  Pozdrav svima,

                  Imam slican problem koji se ovde javlja pa imam par pitanja u vezi svega toga jer vidim da ima ljudi koji se bas razumeju u kola.

                  U rashladnom sistemu mi se javljaju vazdusni cepovi, iz posude izbija voda. Znaci sve je isto kao i gore, prvo se zagreje, pa pregreje pa naglo opadne. Isparivac je najvisa tacka u motoru do koje ide voda tako da on ostaje bez vode i u njemu se stvara vazdusni cep. Creva do i od antifriza su topla a isparivac ledi. E sad ja sam sumnjao na dihtung glave, da je on probio pa kompresija ide u rashladni sistem. Kad sam prvi put primetio ovako nesto auto je dimio (beo dim) i to mi je bio znak da je sigurno dihtung glave.

                  Od tad auto nije paljen 15 dana, i danas sidjem da ga upalim da vidim koliko je to sve kriticno, prvo mu sipam vodu bez koje je ostao, upalim ga na plin (ne radi na benzin) i radio je sasvim normalno, nema dima (osim zbog kondenzacije u maloj meri).

                  E sad posto je membrana jaaaaaakoooooo stara i jaaaaakoooooooo istrosena, palo mi je na pamet sledece. Da je ona probila i da plin u gasovitom stanju izbija u rashladni sistem. Jer se u rashladnom sistemu javljaju cepovi u gasovitom stanju, a to ne mora biti samo vazduh.

                  Pitanje je da li je ovo moguce ako jeste da jurim neki polovni isparivac jer planiram zamenu auta u narednih mesec-mesec i po.
                  Jos me zanima da li auto mora da dimi belo kada probije kompresija u rashladni sistem...

                  Hvala unapred na pomoci,
                  pozdrav...

                  Comment

                  • Plinadzija
                    CBC Senator XXL
                    • 29.07.2008
                    • 1514
                    • Paracin

                    #10
                    Re: Opel Corsa A OHV. Problem.

                    Vrlo je moguce da se to desi, tada gas u tecnom stanju prolazi u rashladni sistem i u njemu isparava, izbacuje vodu i pravi sr...a. Treba zameniti membrane u servisu. Dijagnostika problema je prosta, otvoris posudu za vodu i pomirises, ako dismr onda je to to.
                    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                    Comment

                    • vladaomega
                      CBC Senator XXL
                      • 11.10.2010
                      • 484
                      • beograd

                      #11
                      Re: Opel Corsa A OHV. Problem.

                      cetvorokrake BOSCH /Koliko me secanje sluzi opel OHV motor nosi svecice kratki navoj ,ove koje imas na kolima su verovatno dugi navoj

                      Comment

                      Working...
                      X