sa plina na benzin-problem ili ne..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • master
    CBC Član
    • 06.04.2006
    • 68
    • Nis

    sa plina na benzin-problem ili ne..

    E ovako...auto je alfa romeo 33 injection,ugradjen BRC plinski uredjaj,karburatorski prekidac za biranje vrste goriva...
    Kad stavim prekidac na benzin auto nece da upali dok kad je na plinu pali bez problema...
    E sad mene interesuje u cemu je stvar,da li nesto sa motorom nije u redu ili treba mozda da auto upalim na plin pa da ga dok auto radi prebacim na benzin?

    P.S.mala izmena...
    Na prekidacu (u kabini) pise BRC,na isparivacu LOVATO i na elektro ventilu LOVATO,na visenamenskom ventilu i plasticnom poklopcu meraca (koji je direktno na boci) pise ICOM.
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #2
    jel motor sa karburatorom ili ubrizgavanjem ? (kazes injection, a karb. prekidac..)
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Kad se preklopi na benzin treba da upali i en treba paliti na plin pa prebacivati na benzin. Ne treba ustvari nikad paliti injection na plin ali to je već...
      Nešto nije uredu kad neće tako da upali.
      Često se stavlja običan karburatorski sistem da bi se pojeftinila i pojednostavila instalacija.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • master
        CBC Član
        • 06.04.2006
        • 68
        • Nis

        #4
        motor je sa ubrizgavanjem ali je karb sistem...
        Znaci motor,tako sam i mislio...

        Jos jedno pitanje za Doru...da li je moguce karb.sistem zameniti sa automatskim prekidacem i koliko bi to otprilike kostalo?Pretpostavljam da bi moglo pa me zanima i kako se onda bira gorivo?Citao sam na sajtu da se onda auto uvek pali na benzin pa se automatski prebaci na plin ali sta kad hocu da vozim na benzin?

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Naravno da je moguće samo ne znam da li ti se isplati. Ne znam ni da li je isparivač za karburator ili injection. Popravi to da pali ako ti zatreba i ostavi tako dok ne crkne prekidač pa da moraš nešto uraditi.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • master
            CBC Član
            • 06.04.2006
            • 68
            • Nis

            #6
            Ok.ali cisto informativno me interesuje kako se bira gorivo kad je automatski prekidac?

            Comment

            • srdjan_p
              CBC Senator XXL
              • 01.12.2004
              • 1915
              • ZR

              #7
              Koliko ja znam sa automatskim prekidacem auto uvek pali na benzin iz razloga podmazivanja dizni t.j da ne bi korodirale, a prebacuje se automatski kada motor postigne odredjenu temperaturu ili kada je vec ugrejan nakon sto se motor zavrti npr. iznad 2000-3000rpm.

              Comment

              • bojanTI
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2006
                • 870
                • Pancevo

                #8
                Da ne bih otvarao novu temu, moj problem je dosta slican ovom!

                Imam Alfa Romeo 146 2.0 TS i Longas plinski uredjaj sa kojim nemam nikakvih problema!

                Ali, do pre tri dana je sve bilo u redu, startujem motor normalno na benzin posto je prekidac automatski, ostavim ga da se zagreje par minuta tako na benzinu i onda prebacim preko 2000 rpm i sve po redu!

                Ali odjednom pre tri dana startujem opet kao i svaki put, ali on zavrti dva-tri kruga i ugasi se! Tako jos tri-cetiri puta i onda ga upalim sa gasom uspesno!
                Do 2500 rpm je skoro mrtav dok je na benzinu, ne vuce nikako, kao da se gusi i preskace, a kad radi na leru onda je pomalo nemiran, kasljucka, a na vecim obrtajima se ponasa normalno, od 3000 rpm to se gubi!
                Ali zato kad je na plinu radi savrseno dobro i na leru i vuce odlicno!

                Mozda je zato sto sam usled nedostatka plina vozio na benzinu i to na rezervi pa je povukao malo prljavstine iz rezervoara, mislio sam da ce da se povrati ako ga malo isprasim do 6k-7k, ali nista...

                Logika je neka da je problem najdalje tamo gde se spaja dovod benzina i gasa, mozda dizne, brizgaljke, sta li vec! Mozda treba uraditi ono ultrazvucno nesto...

                Posto ja bas i ne znam mnogo o svemu tome, verovatno neko od Vas zna o cemu govorim!
                In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                Comment

                • Ivvan
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1574
                  • Nis
                  • SAAB 9000

                  #9
                  Originally posted by master
                  Ok.ali cisto informativno me interesuje kako se bira gorivo kad je automatski prekidac?
                  Pa princip je isti,imas prekidac sa dva polozaja ,jedan za plin jedan za benzin,oces da vozis na benzin jednostavno pritisnes dugme
                  Turbos make torque,and torque makes fun

                  Comment

                  • APOGEE
                    CBC Senator
                    • 01.06.2005
                    • 243
                    • Beograd, Vracar

                    #10
                    bojanTI, nedavno sam imao sam slican problem na mom Lanosu koji se povremeno javljao kod voznje na benzinu. Sumnja je bila na brizgaljkama, medjutim problem je bio da sam negde uz benzin dobio gomilu mulja tako da mi je glavni filter za benzin kao i filter na pumpi za gorivo bio gotovo totalno zapusen. Resenje je bilo, normalno, novi filter goriva a ovaj na pumpi smo odbacili u potpunosti jer se ne prodaje kao rezervni deo. Predpostavljam da je i kod tebe problem u dotoku benzina.
                    Uostalom pogledaj temu:
                    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... nos&t=6996
                    Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      >>master
                      prekidac sam po sebi nije toliko bitan, bitno je sta on radi i njegova ispravnost, sustina je da u odredjenom trenutku (kod automatskog na odredj. broju obrtaja) on izvsi prekid jednog i pusti dotok drugog goriva.
                      posto se radi o injectionu , prebacivanje se desava u trenutku, tj. nema cekanja da se napuni/isprazni lonce u karbu.
                      ako nece da pali na benzin, proveri da li uopste ima signal na diznama prilikom verglanja, ili da li radi benz. pumpa....
                      uz manje poznavanje elektotehnike mozes sam sa relejima,osiguracima i obicnim prekidacem napraviti sistem za prebacivanje, koji prebacujes "po zelji", bez automatskog prebacivanja (zna ponekad da nervira).
                      ukoliko pak nisi vican zicama i struji, pravac kod majstora....
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • bojanTI
                        CBC Senator XXL
                        • 04.01.2006
                        • 870
                        • Pancevo

                        #12
                        Da nisam se setio filtera... Najverovatnije je to!
                        Moj problem i nije u tolikoj meri kao sto je bio tvoj tako da je verovatno taj filter za benzin!
                        E sad i ja bi sigurno trebao da imam filter na pumpi, ali nisam siguran...

                        Apogee, konvertori ili nesto drugo?!
                        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          BojanTI........recimo da ces morati da peres dizne, ukoliko nemas srece da bas filter goriva pravi problem, a po svemu sudeci nemas jer imas obrtaje.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • vega
                            CBC Senator XXL
                            • 21.02.2006
                            • 324
                            • Beograd

                            #14
                            Kao sto M-power rece u tvom slucaju tesko da je do filtera. Dizne verovatno.

                            Cela ova stvar sa plinom i problematicnim diznama se da resiti preventivom i vrlo jeftino sa aditivima za ciscenje. Uslov je da dizne nisu vec zaprljane ili zapusene, tada nista osim skidanja i pranja ne pomaze. Znaci svako drugo punjenje benzina se odradi po principu pola boce aditiva na pola rezervoara benzina i mirna Backa... Na 15000km godisnje kilometraze auto sa automatskim prebacivanjem potrosi oko 200l benza tako da su 2 boce aditiva sasvim dovoljne, sto mu dodje investicija od 700 dinara godisnje. Pricam iz iskustva sa dva automobila koji su posle pocetnih teskoca vec 2.5god trouble free sto se ovih zezalica tice.
                            Par desetina km koji se izvezu na benzin negde na otvorenom putu takodje nece preterano okrnjiti novcanik.
                            Pametna stvar je i neki oil catch koji bi dodatno isfiltrirao iber gasove, da ne lepi onu masnocu po diznama dok se vozi na plin
                            ... and then the damn thing gone wild!

                            Comment

                            • master
                              CBC Član
                              • 06.04.2006
                              • 68
                              • Nis

                              #15
                              >ale944...jesam vican ali nema potrebe da ga pravim posto ja sad imam takav prekidac(karburatorski) i biram gorivo po zelji.Provericu signal na diznama i pumpu za benzin,posto i ja sumnjam da je tu negde kvar,cim ugrabim malo vremena...

                              Comment

                              Working...
                              X