Do pre tri dana je sve bilo u redu, startujem motor normalno, ostavim ga da se zagreje par minuta i onda sve po redu!
Ali odjednom pre tri dana startujem opet kao i svaki put, ali on zavrti dva-tri kruga i ugasi se! Tako jos tri-cetiri puta i onda ga upalim sa gasom uspesno!
Do 2500 rpm je skoro mrtav, ne vuce nikako, kao da se gusi, a kad radi na leru onda je pomalo nemiran, kasljucka, a na vecim obrtajima se ponasa normalno, od 3000 rpm to se gubi!
Inace imam plinski uredjaj i kad je na plinu radi savrseno dobro!
Mozda je zato sto sam usled nedostatka plina vozio na benzinu i to na rezervi pa je povukao malo prljavstine iz rezervoara, mislio sam da ce da se povrati ako ga malo isprasim do 6k-7k, ali nista...
Logika je neka da je problem najdalje tamo gde se spaja dovod benzina i gasa, mozda dizne, brizgaljke, sta li vec...
Neko ko zna mozda o cemu pricam?!
Ali odjednom pre tri dana startujem opet kao i svaki put, ali on zavrti dva-tri kruga i ugasi se! Tako jos tri-cetiri puta i onda ga upalim sa gasom uspesno!
Do 2500 rpm je skoro mrtav, ne vuce nikako, kao da se gusi, a kad radi na leru onda je pomalo nemiran, kasljucka, a na vecim obrtajima se ponasa normalno, od 3000 rpm to se gubi!
Inace imam plinski uredjaj i kad je na plinu radi savrseno dobro!
Mozda je zato sto sam usled nedostatka plina vozio na benzinu i to na rezervi pa je povukao malo prljavstine iz rezervoara, mislio sam da ce da se povrati ako ga malo isprasim do 6k-7k, ali nista...
Logika je neka da je problem najdalje tamo gde se spaja dovod benzina i gasa, mozda dizne, brizgaljke, sta li vec...
Neko ko zna mozda o cemu pricam?!
Comment