Problemi sa plinom Yugo 55

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemi sa plinom Yugo 55

    Zdravo Svima!!!!!!
    Posedujem Yugo 55 `91 godiste i od novembra prosle godine sam na plinu. Plinski uredjaj je LOVATO. Sve je bilo fenomenalno do pre 2-3 meseca. Da podjem od ugradnje plina: na prvom testu mi je trosio 15l mesanu voznju (grad-autoput), otiso sam kod majstora na dostelavanje (naravno zbog potrosnje) posle toga 13l ista voznja i tada mi je objasnio kako sam da smanjim potrosnju (na ventilu koji ide od isparivaca do karburatora (busen karburator - dizna ubacena) i na isparivacu da povecam ili smanjim ler gas). Naravno ja ne budem lenj i zavrtim do minimuma a ler gas povecam do maksimuma. I sve je to funkcionisalo fenomenalno a potrosnja mi je bila oko 8.3l. Prvi problem mi se manifestova tako sto na hladno mi je auto palio bez problema i na -7 zimi na plin ali kada posle duze voznje stanem i ugasim auto posle nemogu da ga upalim to mi se desava i sada 2-3 puta nedeljno prebacim ga na bezin i on upali bez problema prebazim na plin i on radi normalno TO JE PRVI PROBLEM.
    DRUGI PROBLEM : Sada pokusavam da vratim stelovanje plina na pocetne mere ali nece da funkcionise kako povecavam protok plina njemu se gas jos vise smanjuje i hoce da se ugasi motor znaci nemogu da mu povecam potrosnju samim tim da povecam startnost i maximalnu brzinu.
    MOLIM ZA POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    kao sto je red prvo poseti ovu sobu http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=1 i sacekaj malo pa ce ti se neko od strucnjaka javiti!
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      ako si zadovoljan potrosnjom i performansama, a jedini problem je paljenje na gas, onda je najbolje da ga palis na benzin, a i zdravije je za karburator, da se povremeno koristi benzin... proveri i da li ti radi "cok" na isparivacu, to je onaj elektromagnetni ventil u centru isparivaca, koji kad das signal iz kabine pritisne membranu niskog pritiska i pusti malu kolicinu gasa u usis i olaksava paljenje.
      drugi problem nisam bas najbolje razumeo, da li pricas u "ler srafu" ili o glavnom regulatoru ? To sto ti je majstor objasnio u vezi stelovanja je tacno, ali samo pod uslovom da je sve ostalo kako valja, od ispravnosti isparivaca/membrana do polozaja cevcice u karburatoru pa i same ispravnosti usisnog sistema (fals vazduh). tako da ukoliko postoji neki dodatni problem mozes do prekosutra vrteti srafove, auto se nece ponasati onako kako ocekujes. ako si vec resio da budes sam svoj majstor, onda moras sagledati i proveriti ceo sistem, i pravilno razumeti principe njegovog funkcionisanja, sto ti niko ne moze objasniti u dve reci.
      najsigurniji pokazatelj dobrog stelovanja ti je analiza izduvnih gasova, to
      jednostavno i bez skupih analizatora gasa mozes odraditi tako sto ces naci negde ispravnu lambda sondu (po mogucstvu grejanu) , ugraditi je u izduvni sistem i ocitavanjem vrednosti sa nje vidis gde se otprilike nalazis...bogato ili siromasno , i u kom rezimu rada motora, te nadjes neki optimum....i naravno, kad sipas benzin onda nema vise super, samo bezolovni...
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: Problemi sa plinom Yugo 55

        Originally posted by Yugo Maxx
        Zdravo Svima!!!!!!
        Posedujem Yugo 55 `91 godiste i od novembra prosle godine sam na plinu. Plinski uredjaj je LOVATO. Sve je bilo fenomenalno do pre 2-3 meseca. Da podjem od ugradnje plina: na prvom testu mi je trosio 15l mesanu voznju (grad-autoput), otiso sam kod majstora na dostelavanje (naravno zbog potrosnje) posle toga 13l ista voznja i tada mi je objasnio kako sam da smanjim potrosnju (na ventilu koji ide od isparivaca do MOLIM ZA POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        To što ti je majstor objasnio nema blage veze sa životom niti se tako šteluje Lovati isparivač a pogotovo ne na Jugu ili Stojadinu. Sa potrošnjom od 8.3 sasvim je normalno da ne može da upali jer nema šta da upali.

        Ka bi usuo pola litre benzian u karburator ne bi povećao snagu nego bi se ugušio motor. To što se gas ne vidi ne znači da s ne dogadja isto kad se odvrne više nego što treba. Nisi naveo odakle si ali bi bilo dobro da odeš do nekog majstora da ti to podesi ko svet ili da malo ovde pročitaš kako se to podešava.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment


        • #5
          Ja sam iz Aleksinca. A sto se tice stelovanja ventila za protok plina od isparivaca do karburatora: pokusavao sam da ga vratim na mesto kao kada mi je trosio 13l (kada mi je takodje radio dobro) ali to je vise nemoguce pocinje da mi se gasi motor.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Daš gas 3000 zavrćeš dok ne prestane da se dere pa onda odvrćeš dok ne povećava broj obrtaja i kad stane odvrneš još malo.
            Tek onda namestiš ler na isparivaču.
            Ako je tada mali ili veliki ler podesiš ga na karburatoru NE NA ISPARIVAČU.
            Kome ovo još jednom napišem moraću da ga ubijem
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • marko86
              CBC Početnik
              • 07.02.2011
              • 4
              • Zemun

              #7
              Re: Problemi sa plinom Yugo 55

              pozdrav svima, mozda je malo stara tema ali da pitam, kako da podesim potrosnju plina na yugu 55 1.1. 2000 god. ugradio sam plin sa ortakom sam i sve funkcionise bio i kod majstora da ga pregleda sve je u redu. ali auto na benzin radi odlicno, na plin mi isto radi dobro ali trosi po 17-18Ll na 100km, sto je mnogo. ja onda sam zavrnuo onu slavinu za gas od isparivaca do karburatora, inace karburator je buseni. zavrto sam do mini8muma koliko sam moga da se auto ne ugasi pa malo pojacao i na leru radi dobro, ali nece da vuce dok ne povecam sauh. onda sam o5 odvrnuoi slavinu malo vise ali onda mnogo trosi. jel neko moze da mi objhasni kako to da podesim? boca lovato ali mi je isparivac neki Konjic, Proizveden u yugoslaviji. pozdrav.

              Comment

              • Plinadzija
                CBC Senator XXL
                • 29.07.2008
                • 1514
                • Paracin

                #8
                Re: Problemi sa plinom Yugo 55

                Elplin... A kad je to proizveden? Ti isparivaci su se ugradjivali sredinom proslog veka s toga smatram da su membrane na tom tvom priblizno stare...dobar isparivac, zameni membrane, malo je zeznut po tom pitanju pa ti preporucujem da to odradi neko ko je to vec radio i ima iskustva...
                UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                Comment

                • marko86
                  CBC Početnik
                  • 07.02.2011
                  • 4
                  • Zemun

                  #9
                  Re: Problemi sa plinom Yugo 55

                  ok. hvala na odgovoru, sutra cu se potruditi da nadjem nekog ko to moze da mi uradi. da kazem da sam uspeo donekle da smanjim potrosnju, jutros sam se malo zezao sa onim ventilom, sad malo slabije vuce nego na benzin ali zato presao sam danas sa 12 litara 100km, i auto jos radi . isparivac je 95-96 godina. planiram da kupim mozda i nov da ga zamenim. moram da vidim samo prvo koliko su membrane. jer se mozda isplati uzeti nov i zavrsiti sa zezanjem .

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Re: Problemi sa plinom Yugo 55

                    Ako je isparivač te godine, onda je stajao negde zakopan kao ratna rezerva pa ga je neko našao dok je kopao kukuruz.
                    Ukratko, baci ga i stavi neki novije proizvodnje za koje ima delova. Taj nije valjao ni kao nov u poredjenju sa konkurencijom u to vreme. na istom autu Bedini je trošio 2 litra manje a ko će ti ga podesiti Vile znaju jer se šteluje unutra kod startnog podešavanja a tek posle šteluješ smešu za motor.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • marko86
                      CBC Početnik
                      • 07.02.2011
                      • 4
                      • Zemun

                      #11
                      Re: Problemi sa plinom Yugo 55

                      hvala na odgovoru. nasao sam majstora koji mi je namestio potrosnju. ali imam drugi problem. auto vuce u svim brzinama malo slabije nego na benzin ali ide dobro. samo kad dodje na 90-100kmh ne moze brze mozda dogura na 110kmh ali brze neide. tek kad povucem sauh dobije malo ubrzanje ali ne mogu da ga vozim sa sauhom. dok na benzin sve radi perfektno. da li mozda znate sta se desava? pozdrav.

                      Comment

                      • Plinadzija
                        CBC Senator XXL
                        • 29.07.2008
                        • 1514
                        • Paracin

                        #12
                        Re: Problemi sa plinom Yugo 55

                        Nije ti bas nastelovao kako treba... Slaba mu je smesa u visokoj turazi.
                        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                        Comment

                        Working...
                        X