E sad da ne bude previse off,ali zasto ljudi izbegavaju ugradnju u Renaulte?Plase li se da ne znaju ili sta?Isto sam vec cuo i neprijatno se iznenadio.
Danas me zvao majstor , pronašao RENIX SIMULATOR za dizne od 2,5 oma. Jedan od lokalnih majstora kupio u kompletu još pre dve godine i nije ga ugradio jer nezna čemu služi! Sutra ga ugradjujem, videću čemu služi , neznam cenu ali je oko 30?. ARTAL ima taj RENIX simulator-emulator i cena je od 30 - 50 ?. Mada su me 15 minuta ubeđivali da to netreba, da je to bacanje para, da to oni sređuju relejima , račvama, crevima. Auto data 2004 ima pogrešan podatak da je otpor brizgača 14-16 oma, prema SunSais podacima Safrane 2.2 12V brizgači 2,5 oma , dok safrane 2.2 8V brizgači 14 - 16 oma.
Još jednom pitam da li RENIX SIMULATOR daje podatke kompjuteru da dizne rade, ako daje šta će mu dovod na motor za ler? Ler je odličan dok mi auto radi na plin sa uključenim diznama ( tek kada isključim više od 2 dizne CPU isključuje relej za benzinsku pumpu preko koje se napaja motor za ler).
To ću u svakom slučaju da saznam sutra kada ga namontiram.
oš jednom pitam da li RENIX SIMULATOR daje podatke kompjuteru da dizne rade, ako daje šta će mu dovod na motor za ler?
Naravno da benzinski ECU dobija informaciju da brizgaci rade sve vreme. To je i uloga emulatora.
Izvod iz emulatora koji se povezuje na IAC ventil je opciono tu. Ukoliko se pokaze da je ler malo "nestabilan" (pojavi se variranje), moze se prikaciti i zica na IAC. Kazem nije neophodno, ali moze.
sada znas vise od tih famoznih majstora koji eto imaju deo ali ne pada im na pamet zasto su izmisljeni od strane fabrike LPG sistema.
bilo dosadno konstruktorima
salu na stranu, budi uporan i uporniji od majstora koji bi da budze stapom i kanapom TVOJ auto koji treba jos dugo i perfektno da sluzi.
ugradnja tacno onog emulatora koji treba je najjeftinija ugradnja...
Izvod iz emulatora koji se povezuje na IAC ventil je opciono tu.
Sta je to IAC ventil?Je li to onaj plavi sto ima na sebi srav za stelovanje lera?
Moj auto je 2,2i 8V.Kao sto rece sasafilipovic,znaci li to da dizne kod mene imaju otpor od 14-16 ohma?
"IAC Idle air control"
iliti ler motor, n'est-ce pas? Cilindrichna rabota sa crevima (za vazduh, dolazno i izlazno) koja ulaze i izlaze iz njega i sa žičkom (tj, džekom) koji dolazi na njega. Kontroliše protok vazduha za rad na leru kada je leptir na usisnoj grani zatvoren (tj kad ne gaziš papučicu gasa). Ne bi trebalo da ima ikakve šrafove, ler gas kontroliše računaljka, a džek prenosi te kalkulacije na ventil.
Otpore na brizgaljkama ću ti pročitati iz Haynesa, kad se vratim kući...
Konacno ugradjeno i sve funkcioniše kako treba. Prosto kao pasulj ,kada znaš šta treba da radiš. Dovod sa emulatora na motor za ler nije neophodan za moj auto (najverovatnije da je predviđen za motore koji imaju tri dovoda na IAC). Sve u svemu imao sam sreću ili nesreću zavisi od tačke gledišta da gledam i učestvujem u ugradnji auto gasa u moj auto. Zadovoljan sam jer sam nešto naučio (hvala ivanu na utrošenom vremenu), drugar koji je ugrađivao gas je već pogodio još jednog safrana da radi (i on je srećan što je nešto naučio), i tip što nam je prodao emulator je srećan ( još uvek nezna čemu služi). Još jednom se zahvaljujem Ivanu na malom kursu. Bio sam dosadan ali sam morao da znam kako sve to funkcioniše.
Što se tiče motora za ler kod R25, danas sam gledao očuhov auto i nisam uspeo da ga nađem! On ima neku verziju za švajcarsko tržište i ima jedno 100m creva svih dimenzija u motoru.
Tako, mojoj sreći nema kraja.
Nisam napisao koliko me košta ugradnja: 280? sa emulatorom (250+30)
Što se tiče motora za ler kod R25, danas sam gledao očuhov auto i nisam uspeo da ga nađem! On ima neku verziju za švajcarsko tržište i ima jedno 100m creva svih dimenzija u motoru.
Zahebani ljudi, ti Svajcarci... Ler motor treba da je izmedju usisne grane i hladnjaka, okrenut uglavnom vertikalno... Tanko crevce ide iz plasticnog kucista koje ide od filtera, pa u usisnu granu (tako je bar na slici!). Koji model i koje godiste je R25?
@nikolapanic
Zamisli, u Haynesu nema podataka otpora na diznama...
A postoje i (malobrojni) modeli gde se steluje ler gas, mada se nisam udubljivao da vidim sta i kako...
A smajliji... pa valjda na View more emoticons?
Inache, zbog ovakvih "znalachkih" majstora sam i potegao daleko od Nisha... Svi koje sam pitao o emulatoru, lambda kontroli, mogucim detonacijama, pre ugradnje plina su me gledali kao da sam im psovao majku...
Zamisli, u Haynesu nema podataka otpora na diznama...
Nema,gledao sam ja juce cim si mi pomenuo,jer sam zaboravi oda imam knjigu.Ma nema veze,dokle god mi sve funkcionise.Nabavio sam onaj emulator za bord komp pa kad ga namontiram i ako radi,preporucicu ti pa kupi i ti.
OK Doro,ali mislim da si i sam primetio da volim da mi sve bude u ispravnom stanju i cim nesto cujem a moglo bi i vrlo malo da ima veze sa mnom i mojim automobilom,moram da se zainteresujem i ispitam situaciju iako znam da ce me neko vreme boleti glava dok to ne iskristalisem.
Comment