P.S. Koje ngk svecice mi preporucujete za samaru i da li neke treba izbegavati neke odredjene tipove prilikom koriscenja lpg-a.
BPR6ES
Pre par dana stavio obične za sada su Ok ali premalo kilometara da bih bio precizniji posle njih ću probati iste ali V-line pa da poredim.Naravno vozim isključivo na Lpg.
Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu
vec smo zvakali o ovome dva puta do sad.
V-Line garantuje smanjenu potrosnju (na duze gledano) goriva, odnosno bolje (procentualno) zapaljivanje goriva jer je varnica dupla, i mnogo vise prostora pokriva. to mnogo je i kod jednog i kod drugog 5%. testirano na vise sajtova, uporedjivane BP6ES i BP6E (obicne, ravne i V-Line, zarezane).
Pa dobro ako cemo bas mak na konac nije varnica dupla vec nesto lakse "preskoci" nego kod obicnih svecica. Poznato je da varnica krece sa ivica centralne elektrode (tu joj je najlakse da preskoci), a V line ima duplo vise tih ivica obzirom da je cent.elektroda usecena pa onda imamo nesto pouzdaniju i stabilniju varnicu nego inace. Jeftin i jednostavan trik... nije neka vau razlika, ali svako malo se racuna...
dopuna preporuke za NGK BP6E V-Line 4 svecice, za blok FIAT 128A 1116ccm: zazor 0.55mm. nakon duzeg vremena, pazario sam spijun listice pa sam se malo igrao. auto radi bolje nego ikad (na gas). do sad sam gajio 0.7mm i bio zadovoljan, ali sto bi se reklo, nisam znao za bolje. ne trza, ne preskace, okida svaku varnicu. 0.55mm...
Evo najzad sam montirao ngk bp6e v-line 4 svecice. I nista Sve je isto, posle 10 minuta rada u leru, auto se i dalje gasi, jednostavno se ugusi. Ko zna sta je u pitanju.
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Da li je moguce da su one stvarno toliko bolje ili sta? Auto brze ide? Manje troshi? Menjaju se na 30 k
meni su se bolje pokazale od Bosa i Championa (na istom autu).
brze ide uslovno, odnosno tecnije ubrzava.
manje trosi, ne drasticno ali deci po deci u zbiru.
menjaju se na 40-80k km.
izdrze otprilike oko 30k pre potrebe prvog stelovanja zazora.
bosove izdrze oko 25-35k ali ne mnogo vise.
@Ada
Naravno da je blago meni, oženio sam baš tu što sam hteo, posle sam imao samo jednu stvarnu želju da dobijem sina. I šta sad da kažem...
@ Walkerz
E dobro da si mi reko, nisam ni znao što sam pokrenuo ovaj forum.
IvanT ti je već u trećoj poruci rekao pravo rešenje ali...
Dakle, uređaj je Lovato, ugrađen kod Rašića, auto sasvim fino radi, normalna potrošnja, itd. Napominjem da radi besprekorno na benzin. Međutim, šta se desilo nekoliko puta prilikom vožnje na gas: kada se motor podosta ugreje (ventilator se pali normalno, motor ne "prokuva" itd) prilikom gradske vožnje ili prilikom dugog stajanja na leru u mestu, motor se jednostavno ugasi!!
Ako verglam i pokusavam da ga upalim, oseti se neprijatan miris, nesto kao "nesagoreli" gas. Posle toga pričekam da se malo ohladi i upalim ili odmah prebacim na benzin i pali bez problema. Još jedan simptom se povremeno javlja, a to je nastavak rada posle gašenja motora, tj. još par taktova!
Interesuje me da li bi rešenje oba ova problema bilo stavljanje svećica neke veće toplotne vrednosti (8 ili 9), posto sad koristim Bosch w7dc (ili tako nekako). Kakve su NGK svećice i vrede li oko 200 din po komadu?
Hvala
Obrati pažnju na "nekoliko puta" što znači ne uvek. Kvar koji se ne dogadja uvek je najteže otkriti. Jako ne pomaže ako osoba koja pita za pomoć ne navede sve što je meni potrebno da bi probao preko neta da "popravim" kvar. Odatle one Vudrigine sise koje niko ne muze iako je privlačan naslov. Osoba koja pita većinom nema moje znanje što je i logično jer onda ne bi pitala pa je onda i pitanje takvo, znači kvaka 22.
Šta se onda dogadja, menjam kablove, ne nisu, menjam svećice, ne nisu. menjam ne nisu... Menjam ceo auto, gle jeste
Da si otišao do Ivana i da ste pokušali izazvati kvar tako što ćete ostaviti auto da radi 10 minuta bila bi lakša dijagnostika i rešavanje problema.
Da bi opravdali čemu služi forum jade da probamo pogadjati...
Pošto tvrdiš da su paljenje i struja u redu a i ventile si naštelbo, ostaje da ti se isparivač smrzne ili ohladi jer imaš malo vode u sistemu (curka negde) ili je neki gremlin
Razlog nastavka rada motora posle vadjenja ključa je kasno plajenje, neodgovarjajuće svećice i veliak temperatura motora. Proveri cirkulaciju vodene pumpe.
Onda ćeš ti pitati kako, ja ću reći da kad je ugrejan odvrneš čep od hladnjaka (JAKO POLAKO) pa ćeš videti kako voda prolazi. Onda ćeš ti pitati a koliko brzo voda treba da prolazi a ja ću ti reći da je to odokatvna metoda koju stičeš dugotrajnim gledanjem u hladnjak u kome voda protiče. Onda ćeš ti pitati.... a ja ću reći ebo te krompir
Apdejta...
Pomešao sam teme onaj tamo je štelbo ventile
Dijagnoza: Nesto nije u redu!
Rjesenje: Ostavis auto u garazi dovoljno dugo da servisni tehnicar moze
replicirati simptom/e i napraviti detaljnu analizu situacije i izvesti
potrebne radnje da se problem otkloni. Platis racun i tjeras dalje.
Kao sto Dora rece, jedna od opcija je i da se zamijeni cijeli
automobil.
Comment