Trzucka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    Trzucka

    Zastava 101, 1116ccm. el. paljenje, IPM 32 MGV 1 (24) karburator, NGK BP6E, silikonski kablovi. Lovato Venturi. motor FIAT, sve standardno, 180.000km.

    *da vas uputim u problem:
    - zamenio sam karb sa skoro (Viper hvala ti) stavio onaj sa sirim difuzorom (umesto 21 - 24mm) i auto je isao mnogo bolje, ali od pre nekoliko dana trzucka (kao da prekida) jako tupavo ali sve redovnije. ovo se desi pri ubrzanju (prva) ponekad, zatim na 30-35 (druga) ubija kako trza, i posle tu i tamo. ovo se desava samo na gasu (ostatak motora je O.K. onda. jel tako?). prestelavao sam vise puta, i nastelovao da super vuce, cak i opterecen, ali - ipak trza. malo je pocelo da me nervira, pa da vas pitam jeste vec videli tako nesto? upozoravali su me da ce me ovaj karb zezati pri nizim obrtazama kad vozim na gas, ali radio je super prve dve nedelje. sta se sad desilo? svecice, filteri i ulje redovno menjani, motor odrzavan.
    - ima li mozda veze ono crevo "sistema za provetravanje motora", sto ide iz karba natrag u usis. to je neki odusak, sta li? ceo iber ulaz u kucistu mi je jako masan, do skoro sam vozio sa iberlaufom na usisu (presao tako 170.000), i to nikad nisam cistio. malko je zapuseno (kad dunem u to crevo sa strane karba, tesko ide nesto...)

    **pitanja:
    1. kako ovo da podesim da ne trza?
    2. moze li biti mozda do filtera za gas (nisam ga nikad do sad menjao)? imam vec 10.500km predjenih sa gasom... koliko kosta zamena?
    3. cemu zapravo to crevo za "provetravanje" sluzi? kako najbolje da ocistim (iznutra) kuciste filtera, odnosno taj "iber" ulaz od masti? mislim, uradicu to svakako...
    4. da li ce mi se ovaj sindrom mozda izgubiti ili ce se pogorsati kad ugradim 4-2-1 izduv?

    svaki savet dobrodosao!

    poz.
    .
  • Viper
    CBC Senator XXL
    • 25.11.2004
    • 700
    • Kać

    #2
    Meni ovo lici da te zeza razvodna kapa, mozda gresim mada sumnjam.
    I DONT NEED SEX
    goverment fucks me every day!

    Comment

    • dekideki
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1914
      • Beograd

      #3
      sve je novo, razvodnik CEO stavljen pre oko 4.000km. otvarao sam raz. kapu i sve je pod kontrolom. aj ionako moram da uzmem rezervnu, pa cu da probam

      srdacan pozdrav za Kac iz Beograda
      .

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Oštro trzanje na većim obrtajima ukazuje na struju, bobina ili tako nešto. Nedostatak gasa (ili višak) obično rezultira gušenjem motora pa promena režima pedale vrati dobar rad motora.
        Proveri kablove na ventilu za gas da se niej neka stopica razlabavila. Ne verujem da ima veze sa karburatorom.
        Iberlauf na toj kilometraži teško da stoji na karburatoru, obično se ostavi da duva u atmosferu pa ne prlja filter ali prlja atmosferu
        Staviš dužu cev koja provodi gasove ispod nivoa motra da ti gasovi ne ulaze u kabinu. Normalno rupu na kućištu filtera zapuši,.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • dekideki
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1914
          • Beograd

          #5
          iberlauf izbacih pre 10.500 kad sam ugradio Lovato, zapusio pampurom (Tikves, Kratosija ) dolaznu siroku cev. ja pitam za ODUSAK koji je crevcem koje izlazi iz leve donje strane karba povezan sa limenom kockom na dnu kucista filtera za vazduh u koje inace ulazi i pomenuta debela cev koju sam zapampurio. kad dunem u crevce koje sam skinuo sa strane karba jako tesko ide, kao da je unutra ostao ? 1mm...

          zen sa klemicama na ventilu je dobra fora. provericu.

          inace, nije na visokim obrtajima vec na nizim. nemam obrtaljku al kazem - 30-35 u drugoj. ravno, uzbrdo, nizbrdo - nema veze.

          pozdrav za Doru
          .

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Originally posted by dekideki
            sa limenom kockom na dnu kucista filtera za vazduh u koje inace ulazi i pomenuta debela cev koju sam zapampurio. kad dunem u crevce koje sam skinuo sa strane karba jako tesko ide, kao da je unutra ostao ? 1mm...
            Ta cev nema veze, obično je i nema pa ja nečim zapušim da ne vuče falš vazduh jer je to direktno ispod leptira.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • dekideki
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1914
              • Beograd

              #7
              sutra cu da ti iskopiram sliku i tekst iz moje knjige o kecu. to je neki "*ventil koji unutrasnjost bloka dovodi u direktnu vezu sa usisom. to je oduska pri vecim obrtajima, uredjaj za provetravanje bloka motora" dodacu i slike sutra. aj i to cu da zapusim pa cu da probam kako se ponasa...

              mislim da knjiga kaze je da pri nizim obrtajima taj *ventil zatvoren. mozda je do tog ventila? (nizi obrtaji - moj problem)

              *ventil - u karburatoru
              .

              Comment

              • dekideki
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1914
                • Beograd

                #8
                EPILOG

                kupio sam (najzad) spijun-listice (200din, buvljak, Pancevo). spustio zazor na NGK BP6E V-Line 4 na 0.55mm i sve radi ko saticc. okida pri svim obrtajima i otvorima leptira, ne preskace ni jednom!
                ***inace sam stelovao svecice do sad kao sto majstor Rile nalaze kad nemate spijun-listice: sa nozem iz kompleta za jelo (0.7mm, proverio shublerom). ali - to je ipak bio sve vreme los zazor za moj motor. najbolji majstor za keceve koga sam upoznao uvek stavlja 0.65mm a ja spustio jos za 0.1 i - eto resenija!

                hvala bez obzira svima na savetima i pomoci.
                @Dora: ostajem duzan sliku onog povratnog "kakoseveczoveaustoineradi", sad sam u euforiji, sve mi radi.

                POZDRAV svima
                .

                Comment

                • mfengineer
                  CBC Veteran
                  • 24.06.2005
                  • 145
                  • Novi Beograd
                  • Mazda 626 i-V6 2.5

                  #9
                  Sta je bolje uzeti kod elekrtonskog paljenja :

                  NGK V-line 4 BP6E ili
                  NGK V-line 4 BPR6E ?
                  Kontam da R stoji za Resistor ??
                  MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    R jeste rezistor i obavezno je za sve aute koji imaju komjuter.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    Working...
                    X