Audi B4 2.0E Jettronic 85kW Lovato smirivanje motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sandi
    CBC Član
    • 23.05.2006
    • 26
    • Novi Grad, RS Bosna i Hercegovina

    Audi B4 2.0E Jettronic 85kW Lovato smirivanje motora

    Dakle!
    Na benzin, kad pustim pedalu gasa sa 4000 obrtaja do 3000 obrataja, motor se smiri za 8 sec.
    Na plinu za 11. Da neduljijm dalje probavao sam i druge kombinacije, u svakom slucaju za 40% mi sporije koci motorom, tako da cesce stiscem kocnicu a time i povecavam postrosnju (mislim).
    Drugih problema nemam, nov je uredjaj, atestiran prije 5 dana, na crijevima ne curi.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Kad uspeš da izjednačiš, javi i meni da znam i ja
    To je normalno kod vožnje na gas. Ne šteluj više, pokvarićeš.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Duke
      CBC Senator XXL
      • 16.01.2006
      • 753
      • Urbs Naissus

      #3
      Sta, bre, 8 sekundi, 11 sekundi? Jel' to motor marke Rols-Rojs, Pegasus? (ide na engleskog VTOL lovca, Harijera, devet tona potiska...)
      "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

      Comment

      • sandi
        CBC Član
        • 23.05.2006
        • 26
        • Novi Grad, RS Bosna i Hercegovina

        #4
        Originally posted by Duke
        Sta, bre, 8 sekundi, 11 sekundi? Jel' to motor marke Rols-Rojs, Pegasus? (ide na engleskog VTOL lovca, Harijera, devet tona potiska...)
        Ocito nisi dobro procitao.
        Ja sam napisao kako mi se smiruje motor, znaci broj obrtaja od 4000 do 3000, a ne ubrzanje

        Comment

        • Duke
          CBC Senator XXL
          • 16.01.2006
          • 753
          • Urbs Naissus

          #5
          Ma dobro sam procitao, nego mi se cini da je 8 sekundi previshe za pad na ler. Nikad nisam brojao, ali ne verujem da kod mene treba vishe od 2 sekunde . Ovo je bila poshalica, jer je pomenuti Pegasus mlazni motor, kome treba jedno prepodne dok prestane da se vrti...

          Sasvim je normalno da ti motor sporije reaguje na plin, jer, razmisli, kad skines nogu sa gasa, tebi indzektori momentalno iseku dovod goriva, i samo jos inercija tera motor. Kod plina, motor mora da potroshi plin iz bar jedno metar i po instalacije pre nego sto ukapira sta se desilo...
          "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Znaci, dugacka instalacija?

            Comment

            • Duke
              CBC Senator XXL
              • 16.01.2006
              • 753
              • Urbs Naissus

              #7
              Tako, il' nikako!
              "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Nije problem dugačka ili kratka instalacija. Venturi sistem nikad ne ukida gas dok se motor ne ugasi, Dok postoji potpritisak u grani uvlačiće gas. zato je duži period smirivanja motora ili slabiej kočenje motorom. Kočenje se vrši silom kompresije i kad nema benzina (goriva) motor bolje koči, pošto sa gasom ima makar malo goriva ne koči tako dobro.

                8 sekundi i na benzinu ukazuje da je nešto odvrnuto malo više pa mu treba vremena.
                Ne znam da li je i ranije (pre ugradnje) mereno to vreme pa da se uporedi rezultat. Možda je neko nešto čačkao oko šrafića za leptir.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Duke
                  CBC Senator XXL
                  • 16.01.2006
                  • 753
                  • Urbs Naissus

                  #9
                  Dora sve mora da pokvari...
                  Nisam bas doslovce mislio na duzinu instalacije, vec cinjenicu da ce plina, prethodnog povucenog vakuumom, biti u istoj i nastaviti da bude (creva od isparivaca, puna usisna grana) i nakon sto se skine noga s gasa, dok ce to vreme reakcije za benzinske dizne biti mnogo krace, koje trenutno fiknu dovod goriva, i motor **** samo vazduh... Manje-vise ono sto je Dora rekao... Da ne ispadnem sad...
                  "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Jos ako je neko slucajno naucio da vozi naftaricu i koci motorom tih 8s je zaista kao vecnost. Kod mene se to desava dosta brzo iako je auto prilicno tezak. Mala razlika izmedju gasa i benzina je ok
                    ali je ona po meni zaista mala a ne ovolika normalno kako se ovde predstavlja. U najmanju ruku veoma je cudno da se tako ponasa.

                    Comment

                    • sandi
                      CBC Član
                      • 23.05.2006
                      • 26
                      • Novi Grad, RS Bosna i Hercegovina

                      #11
                      Prije ugradnje isao na na provjeru elektrike, i sve je u redu. Nisam nista dirao. Ovo sto ste napisali je odgovor na moje pitanje.
                      HVALA guru-i.
                      P.S.
                      Znam da nije ova tema nego zna li neko gdje se nalazi polen filter za rowera 600

                      Comment

                      Working...
                      X